Stránka 2 z 2

Napsal: 10 srp 2006, 21:26
od MartasZ
Hanz píše:Pojedu 4km/h..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Klidně ho budu tlačit :twisted:

Napsal: 10 srp 2006, 22:10
od Hanz
Já ne..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: To tě radši předjedu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 11 srp 2006, 14:49
od MartasZ
A pak že neporostou :twisted:

Napsal: 12 srp 2006, 18:24
od vipe
ondra.rs píše:Nevím do jaké míry je identický motor accentu a getze (1,3), ale když člověk pustí u Getze klimatizaci, je to jako když za auto připojím přívěs. Na druhou stranu se s tím dá smířit a i s plně naloženým autem a čtyřmi lidmi na palubě se dá obstojně jet. Nejlepší je však pocit, když si člověk na výkon s klimatizací zvykne a pak ji vypne... krásná proměna 8)
Plně se kloním k názoru ondry.rs po zapnutí klimatizace se to chová jako kdybytě někdo chytnul za zadek a nechal se táhnout. Je tam znatelnej skok ve výkonu někde kolem 3 tisíc otáček pak to jede líp, ale pod 3 tis. jak s vagonem uhlí. :lol:

Tudling

Napsal: 14 srp 2006, 16:17
od GACCENT
Hm, nevite nekdo, kde by se daly sehnat nejaky vychytevky, spojlery a tak ne myho accenta?

Napsal: 14 srp 2006, 22:29
od ivan
Bohužel klimatizace u slabších kubatur nikdy nebyla,byla ve většině případech v silnějších motorech,ale klimatizace se stala doménou i u slabších motorů a to ,že zákazníci si to žádají a taky klimatické podmínky se mění a je to i trend!!
Bohužel jak sami všichni víte,že čím víc věcí je poháněno na motorech tím rapidně klesá výkon motoru a u slabších to platí doslova,ale nebuďďte smutní,bač se pracuje na nových motorech,kde se takové to příslušenství má odpojovat při určitým výkonu motoru,tudíž z toho vyplívá,že to třeba už ani nepoznáme,jestli mám nebo nemám zapnout klimu!! :wink: