Re: i30 CW vs. iX 20
Napsal: 04 zář 2012, 13:31
Shodou okolností máme v rodině obě auta, obě s 1.6. Mé dojmy jsou z toho takovéto:
Pokud jde o rozměry, tak jednoznačně ix20 je lepší do města, manévruje se s tím podstatně lépe, velikost kufru je srovnatelná, i30 ho má trochu delší, ix20 zas trochu vyšší, při sklopených sedadlech je rozdíl pochopitelně větší.
Pokud potřebujete vozit věci na střeše, tak rozhodně i30, zahrádka na ix20 je taková, řekl bych nedůvěryhodná.
Co se týká jízdních vlastností, tak ix20 je oproti i30 uskákaná koza. To nemusí nutně vadit, ale chce to s tím počítat při rychlejším průjezdu zatáček apod.
Pokud jde o velikost zavazadelníku, tak jsem doposud bohatě vystačil s Almerou (která měla kufr ještě menší než i30cw), a to i ve čtyřech lidech (jednou jsme jeli dokonce v pěti a s věcmi šesti lidí, to už bylo ale trochu za hranou). Čili tam nevidím problém. Když by člověk měl děti v sedačkách, tak se dá spousta věcí narvat do prostoru pro nohy zadních cestujících, tam je toho místa opravdu hodně. A pokud se jede ve čtyřech dospělých, ti rozhodně ocení víc místa na nohy než že se jejich kufry nebudou mačkat.
Pokud jde o 1.6 vs 1.4, tak jsem toho názoru, že koně navíc jsou vždycky lepší, i když většinu času odpočívají. V kritických situacích je pak za ně člověk rád.
Pokud jde o rozměry, tak jednoznačně ix20 je lepší do města, manévruje se s tím podstatně lépe, velikost kufru je srovnatelná, i30 ho má trochu delší, ix20 zas trochu vyšší, při sklopených sedadlech je rozdíl pochopitelně větší.
Pokud potřebujete vozit věci na střeše, tak rozhodně i30, zahrádka na ix20 je taková, řekl bych nedůvěryhodná.
Co se týká jízdních vlastností, tak ix20 je oproti i30 uskákaná koza. To nemusí nutně vadit, ale chce to s tím počítat při rychlejším průjezdu zatáček apod.
Pokud jde o velikost zavazadelníku, tak jsem doposud bohatě vystačil s Almerou (která měla kufr ještě menší než i30cw), a to i ve čtyřech lidech (jednou jsme jeli dokonce v pěti a s věcmi šesti lidí, to už bylo ale trochu za hranou). Čili tam nevidím problém. Když by člověk měl děti v sedačkách, tak se dá spousta věcí narvat do prostoru pro nohy zadních cestujících, tam je toho místa opravdu hodně. A pokud se jede ve čtyřech dospělých, ti rozhodně ocení víc místa na nohy než že se jejich kufry nebudou mačkat.
Pokud jde o 1.6 vs 1.4, tak jsem toho názoru, že koně navíc jsou vždycky lepší, i když většinu času odpočívají. V kritických situacích je pak za ně člověk rád.