Stránka 2 z 2
Napsal: 01 dub 2007, 12:23
od om3wgq
mario_liptov píše:Na 45 strane som to nasiel aj ja davnejsie, ale to, ze pod palubkou je riadiaca jednotka som nevedel. Super rada dakujem, ze nebudem musiet namahavo robit pristup k tryskam. Dik moc. Inac ty rusy su iny diabli...
Ako Ti to dopadlo s tým Palubným počítačom?
Napsal: 01 dub 2007, 12:26
od mario_liptov
Biedne. Palubny pocitac mam v skrinke. Nemozem najst vhodnu umelohmotnu skatulku a nemal som ani casu. Bolo to vyskusane akurat na sucho...
Napsal: 01 dub 2007, 12:43
od om3wgq
mario_liptov píše:Biedne. Palubny pocitac mam v skrinke. Nemozem najst vhodnu umelohmotnu skatulku a nemal som ani casu. Bolo to vyskusane akurat na sucho...
A na sucho to išlo?, koľko ťa stál ?
Napsal: 01 dub 2007, 12:59
od mario_liptov
Na sucho hej. Kupoval som ho od
tohoto chlapika ako stavebnicu a vyslo to v prepocte 3200Skk aj s postovnym. Je lepsie sa nejako dohodnut aby ti to neposielal na dobierku, lebo ta vysla na slovensko pomali 1/3 ceny zasielky. Musim si najst konecne casu a namontovat ho. 99% pripojenia uz mam nastudovane.
Napsal: 01 dub 2007, 19:34
od om3wgq
mario_liptov píše:Na sucho hej. Kupoval som ho od
tohoto chlapika ako stavebnicu a vyslo to v prepocte 3200Skk aj s postovnym. Je lepsie sa nejako dohodnut aby ti to neposielal na dobierku, lebo ta vysla na slovensko pomali 1/3 ceny zasielky. Musim si najst konecne casu a namontovat ho. 99% pripojenia uz mam nastudovane.
Akého máš getza?
Napsal: 01 dub 2007, 20:34
od mario_liptov
Getz 1.3, 62.5KW, strieborny sip, skoro plna vybava.
Napsal: 01 dub 2007, 20:46
od om3wgq
mario_liptov píše:Getz 1.3, 62.5KW, strieborny sip, skoro plna vybava.
Ja som kúpil pred mesiacom 1,4 16V.Dúfam že sa tu budeme stretávať a vymieňať si svoje skúsenosti.
Doteraz som mal Formana ale toto je iné kafe.Chcem sa ešte spýtať na preradovanie rýchlostí kedy a pri akých otáčkach? Diki
Napsal: 01 dub 2007, 20:51
od mario_liptov
Podla otacok ja sa pohybujem tak do 3000. Ale sem tam idem po meste aj na 5 stupni.(60km/h), ale to len ked motor ide zlahka. Stve ma akurat spotreba (koli tomu som si robil pocitac). Moja maximalka bola 180km/h a to som mal plyn mierne za polovicou.
Napsal: 01 dub 2007, 20:54
od om3wgq
mario_liptov píše:Podla otacok ja sa pohybujem tak do 3000. Ale sem tam idem po meste aj na 5 stupni.(60km/h), ale to len ked motor ide zlahka. Stve ma akurat spotreba (koli tomu som si robil pocitac). Moja maximalka bola 180km/h a to som mal plyn mierne za polovicou.
čiže keď napr.ideš po meste 40 tak ideš na dvojke aby si dodržal tých 3000?
Napsal: 01 dub 2007, 21:01
od mario_liptov
Nie zavisi ako je zatazeny motor. Ono tych 82 koni pod kapotou robi svoje, ty ich mas trocha viac. Prevodovka je podla mojho nazoru sprevodovana dobre. To pocitis sam ako ti auto taha.
Napsal: 01 dub 2007, 21:03
od om3wgq
mario_liptov píše:Nie zavisi ako je zatazeny motor. Ono tych 82 koni pod kapotou robi svoje, ty ich mas trocha viac. Prevodovka je podla mojho nazoru sprevodovana dobre. To pocitis sam ako ti auto taha.
Ja sa pýtam kôli spotrebe, ako preradovať lebo ked idem po meste a má 4. tak mám otáčky 2100-2200. Takže či by nebolo lepšie íst radšej na 3. a otáčky mať 2600?
Napsal: 02 dub 2007, 09:14
od mylys
om3wgq píše:Ja sa pýtam kôli spotrebe, ako preradovať lebo ked idem po meste a má 4. tak mám otáčky 2100-2200. Takže či by nebolo lepšie íst radšej na 3. a otáčky mať 2600?
Po rovince nebo z kopce staci ctyrka a nechat motor jen tak bublat, do mirneho kopce je ale uz potreba podradit na trojku, protoze kolem tech 2000 otacek se tyto maloobjemove a pomerne vysokootackove motory docela trapi. Co mam vypozorovane, tak motoru 1,3 je docela jedno jestli toci 2100 nebo 3500 (co se tyka spotreby) - takze do 3500 bych se nebal normalne jezdit.
Jinak budu zase trosku prudit - toto je vlakno o palubnim pocitaci - vlakno o spotrebe je jinde.
Mel bys opravdu, nez se na neco zeptas popremyslet kam to pises . . .
Napsal: 05 srp 2007, 18:51
od dawy
nemate niekto ASM alebo HEX pre ten palubny pocitac ?
Napsal: 06 srp 2007, 20:35
od mario_liptov
Napis autorovi. Myslim ze rad to posle.