těsnění motoru?...

1996 - 2002

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

To klepání snad dělaj všechny "H"čka s těmahle motorama, jsou to hydraulický zdvihátka ventilů, taky mi to dělá a neřešim to...
Obrázek
Reklama
 

miltic
**
Příspěvky: 190
Registrován: 09 led 2006, 11:48

Příspěvek od miltic »

jo jo kdyz je motor hodne studenej tak po nastartovani to fakt pripomina diesel a kdyz se to zahreje tak je to lepsi ale taky to malinko klepe zda se ze nahore v motoru...no a ten olej to docela žere no...ale kolik by to mohlo stat s tou hlavou atd...?ja fakt nemam predstavu ja se (bojim) dat auto do servisu pak to je vzdycky hrozná pálka :? a ani nevim jestli by me to udelali v neautorizovanym servise, přece jenom hrabat do motoru.....a zase chci - kdyz uz tak aby to bylo udelany kloudne a dobre!a toho se taky bojim...
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

miltic píše:jo jo kdyz je motor hodne studenej tak po nastartovani to fakt pripomina diesel a kdyz se to zahreje tak je to lepsi ale taky to malinko klepe zda se ze nahore v motoru...no a ten olej to docela žere no...ale kolik by to mohlo stat s tou hlavou atd...?ja fakt nemam predstavu ja se (bojim) dat auto do servisu pak to je vzdycky hrozná pálka :? a ani nevim jestli by me to udelali v neautorizovanym servise, přece jenom hrabat do motoru.....a zase chci - kdyz uz tak aby to bylo udelany kloudne a dobre!a toho se taky bojim...
Ježiš, hlavně ne do autorizovanýho servisu! Tam by ses fakt nedoplatil´. Neni důvod proč by to nezvládl kterejkoliv malej servis, neni to nic složitýho. Do hyundaie má smysl dávat jen věci týkající se ECU, nebo pokud máš auto v záruce, jinak je to, myslim si, blbost.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

Ten klepavý zvuk můžou dělat 2 věci a obě jsou atipické pro vozy Hyundai. Pokud to jde zvrchu z leva = řetízek na zvedátkách (je to jako u kola, časem se vytahá a pak klepe o stěnu) dost se to dá ničit vytáčením motoru za studena. Takže pokud se udělá nově a zhruba 5krát za studena dostane motor zabrat do otáček, tak je řetízek opět v pytly. Pokud jde klepání z vrchu a pravé strany = zvedátka (to už je horší)
Řetízek = 450Kč + práce
Zvedátka = 800Kč/ks (na každý ventil jedno zvedátko) + práce
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

Jojo.. je to tak.. akorát ne atipické ale typické :-)) 8)
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

MartasZ píše:Jojo.. je to tak.. akorát ne atipické ale typické :-)) 8)
detailisto :lol: jsem to původně chtěl napsat jinak a pak jsem to smazal a zapoměl smazat spojku "a" no :cry: a vzniklo omylem jiné slovo. Nech mě žít :lol:
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

Dyk v poho :wink:
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

Rasty píše:Ten klepavý zvuk můžou dělat 2 věci a obě jsou atipické pro vozy Hyundai. Pokud to jde zvrchu z leva = řetízek na zvedátkách (je to jako u kola, časem se vytahá a pak klepe o stěnu) dost se to dá ničit vytáčením motoru za studena. Takže pokud se udělá nově a zhruba 5krát za studena dostane motor zabrat do otáček, tak je řetízek opět v pytly. Pokud jde klepání z vrchu a pravé strany = zvedátka (to už je horší)
Řetízek = 450Kč + práce
Zvedátka = 800Kč/ks (na každý ventil jedno zvedátko) + práce
Hele a dokáže mechanik zjistit který to zdvihátko to klape, nebo musí vyměnit všechny? No a vadí to vůbec něčemu, že klape?
Obrázek
Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

Všechny se měnit nemusej (to by jsi se nedoplatil :lol: ). Většinou cinká jedno či dvě. Málokdy 3, ale víc jsem ještě neviděl. Jinak pokud s tim budeš dlouho jezdit až se ti vymlátěj úplně, tak pak to může způsobit problémy. Raději měnit.
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

Rasty píše:Všechny se měnit nemusej (to by jsi se nedoplatil :lol: ). Většinou cinká jedno či dvě. Málokdy 3, ale víc jsem ještě neviděl. Jinak pokud s tim budeš dlouho jezdit až se ti vymlátěj úplně, tak pak to může způsobit problémy. Raději měnit.
Co znamená "jezdit dýl", jaké "problémy" můžou nastat a na kolik tak přijde oprava (popř. jak je to složitý). Jinak co jsem slyšel tak je to poměrně častá "závada" těhle motorů, že pokud tam dáš nekvalitní olej, nebo prošvihneš jeho výměnu tak to začne cvakat, ale prej by to nemělo ničemu nijak moc vadit, ale když už se snažim (pomalu ale jistě :D ) dát auto do stavu A1 (spíš zbožný přání než realita :twisted: ) tak bych chtěl mít v cajku i tohle.
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

No a nemůže to bejt tohle? Jde mi to z pravé strany: https://www.hyundaiclub.net//viewtopic. ... sc&start=0
Obrázek
Uživatelský avatar
Petr HC
**
Příspěvky: 399
Registrován: 10 úno 2006, 08:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr HC »

Miroslav Trojan napsal:
Ahoj pánové.
Čtu tady o cvakání zdvihátek.Pokud máte 16V a cvakání je nepravidelné tak to způsobuje řetízek na vačkové hřídeli. Takhle se spletli u mě už ve dvou servisech,kde jsem byl.Stačí si to pořádně poslechnout stetoskopem a pokud to jde spíše z pravé strany tak je to stoprocentně řetízek.
To bych řekl, že je přesně to co mi to dělá
Obrázek
Uživatelský avatar
Rasty
*****
Příspěvky: 2268
Registrován: 19 srp 2005, 18:47
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasty »

Petr HC píše:No a nemůže to bejt tohle? Jde mi to z pravé strany: https://www.hyundaiclub.net//viewtopic. ... sc&start=0
jj to je přesně ono :lol:
Obrázek

† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
Uživatelský avatar
Mr.Scully
**
Příspěvky: 157
Registrován: 05 led 2006, 12:40
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Scully »

Tak uz asi 14 dni mi to za studena taky docela vyrazne klepe. Napred jsem se docela zdesil, pak jsem zjistil, ze po ctvrthodine to prestane, tak jsem se trochu uklidnil. Ale cim to muze byt nebo s cim to muze souviset? Olej je tam uz tak 5000km stejnej (nalil ho tam autorizovanej servis pri vymene rozvodu, ale jakej, to nevim :) a s autickem jsem v poslednich mesicich nic nedelal. Co ze tak najednou? Jedine, co me v teto souvislosti vzdalene napadlo - nedavno jsem si vsimnul skrvny pod autem, nekde to evidentne trochu netesni :)

(Bohuzel jsem auto-analfabet - programovani je moji domenou :))
dříve Hyundai Coupé 1.6 / 84 kW [R.I.P.]
teď BMW E46 330i / 170 kW [mazec!]
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

asi malo oleje :) je-li ho dost, tak je nevhodnej.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Odpovědět

Zpět na „COUPE 1G“