Napsal: 17 srp 2006, 06:46
To klepání snad dělaj všechny "H"čka s těmahle motorama, jsou to hydraulický zdvihátka ventilů, taky mi to dělá a neřešim to...
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Ježiš, hlavně ne do autorizovanýho servisu! Tam by ses fakt nedoplatil´. Neni důvod proč by to nezvládl kterejkoliv malej servis, neni to nic složitýho. Do hyundaie má smysl dávat jen věci týkající se ECU, nebo pokud máš auto v záruce, jinak je to, myslim si, blbost.miltic píše:jo jo kdyz je motor hodne studenej tak po nastartovani to fakt pripomina diesel a kdyz se to zahreje tak je to lepsi ale taky to malinko klepe zda se ze nahore v motoru...no a ten olej to docela žere no...ale kolik by to mohlo stat s tou hlavou atd...?ja fakt nemam predstavu ja se (bojim) dat auto do servisu pak to je vzdycky hrozná pálka a ani nevim jestli by me to udelali v neautorizovanym servise, přece jenom hrabat do motoru.....a zase chci - kdyz uz tak aby to bylo udelany kloudne a dobre!a toho se taky bojim...
detailisto jsem to původně chtěl napsat jinak a pak jsem to smazal a zapoměl smazat spojku "a" no a vzniklo omylem jiné slovo. Nech mě žítMartasZ píše:Jojo.. je to tak.. akorát ne atipické ale typické )
Hele a dokáže mechanik zjistit který to zdvihátko to klape, nebo musí vyměnit všechny? No a vadí to vůbec něčemu, že klape?Rasty píše:Ten klepavý zvuk můžou dělat 2 věci a obě jsou atipické pro vozy Hyundai. Pokud to jde zvrchu z leva = řetízek na zvedátkách (je to jako u kola, časem se vytahá a pak klepe o stěnu) dost se to dá ničit vytáčením motoru za studena. Takže pokud se udělá nově a zhruba 5krát za studena dostane motor zabrat do otáček, tak je řetízek opět v pytly. Pokud jde klepání z vrchu a pravé strany = zvedátka (to už je horší)
Řetízek = 450Kč + práce
Zvedátka = 800Kč/ks (na každý ventil jedno zvedátko) + práce
Co znamená "jezdit dýl", jaké "problémy" můžou nastat a na kolik tak přijde oprava (popř. jak je to složitý). Jinak co jsem slyšel tak je to poměrně častá "závada" těhle motorů, že pokud tam dáš nekvalitní olej, nebo prošvihneš jeho výměnu tak to začne cvakat, ale prej by to nemělo ničemu nijak moc vadit, ale když už se snažim (pomalu ale jistě ) dát auto do stavu A1 (spíš zbožný přání než realita ) tak bych chtěl mít v cajku i tohle.Rasty píše:Všechny se měnit nemusej (to by jsi se nedoplatil ). Většinou cinká jedno či dvě. Málokdy 3, ale víc jsem ještě neviděl. Jinak pokud s tim budeš dlouho jezdit až se ti vymlátěj úplně, tak pak to může způsobit problémy. Raději měnit.
To bych řekl, že je přesně to co mi to děláAhoj pánové.
Čtu tady o cvakání zdvihátek.Pokud máte 16V a cvakání je nepravidelné tak to způsobuje řetízek na vačkové hřídeli. Takhle se spletli u mě už ve dvou servisech,kde jsem byl.Stačí si to pořádně poslechnout stetoskopem a pokud to jde spíše z pravé strany tak je to stoprocentně řetízek.
jj to je přesně onoPetr HC píše:No a nemůže to bejt tohle? Jde mi to z pravé strany: https://www.hyundaiclub.net//viewtopic. ... sc&start=0