6 - tka u nové motorizace

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od caruser »

suah

Presne by to bolo za 3,2 l, ale denne by som stratil 40 min a to už je dosť.

Ale musím uznať, že 1,2 Kappa v pôvodnej verzii bez variabilného časovania a len s 5. stupňami nie je extrémne úsporná. Mal som možnosť absolvovať rovnakú 50 km trasu s mojou i20kou a s 1,6kou s variabilným časovaním a 6. stupňovou prevodovkou a v aute nižšej strednej triedy, výsledná spotreba bola rovnaká.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Reklama
 

gmpm
*
Příspěvky: 39
Registrován: 13 črc 2012, 16:12

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od gmpm »

To caruser: 1.6 od :hyu: zere uz moc. Bohate staci 1.4 s lepsi spotrebou. Zadnej trhac asfaltu, ale svoji praci si odvede vic nez slusne. A GDI uz je zase cenove kapanek vys.
Hyundai i20 1,2 63kW LPG
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od caruser »

gmpm

Nemal som na mysli 1,6ku v :hyu:, ale 1,6 VALVEMATIC v Toyote, spotrebou je na tom mimo mesta a na diaľnici +- ako moja 1,2 Kappa
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
gmpm
*
Příspěvky: 39
Registrován: 13 črc 2012, 16:12

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od gmpm »

Tak to vsechna cest Toyote ...
Hyundai i20 1,2 63kW LPG
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od Deegr »

U atmo 1.6 nemůžeš chtít, aby ti při 130 točila třeba jen 2800. To by jsi do každého kopečku musel podřazovat. Delší šestku si mohou dovolit až přeplňované motory.
Jinak 1.4 CVVT má kratší kvalty, než 1.6 CVVT a 1.6 GDI. Mám 1.6 GDI a točí mi to na šestku tyto otáčky.

75 km/h: 2000
95 km/h: 2500
115 km/h: 3000
135 km/h: 3500

Takže při 130 to točí asi 3400 a nestalo se mi ani v Alpách se třemi lidmi na palubě a plný kufr, že bych musel podřazovat. A i na normal silnici člověk může mít zařazenou šestku.
Při asi 88 km/h točí motor 2200. to je si myslím ideál.

Obrázek
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od amaize »

nevím , ale motory z i30 bych nesrovnával z i20 , kdyby tu chodili mechanici ze servisů :hyu: , což asi se zde nesmí vybavovat , tak by to asi potvrdili
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
suah
**
Příspěvky: 254
Registrován: 23 dub 2010, 13:01

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od suah »

Preco by si ich neporovnaval? Myslis, ze napriklad 1.4 v i20 je ina ako 1.4 v i30? V dnesnej dobe optimalizacie vyroby by to bol celkom prekvapive..
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od amaize »

tak porovnat si je může,ale vemte laskavě v úvahu že za motorem je převodovka a už to mluví o něčem jiném
a překvapení to je protože ty motory jsou jiné , stačí se zúčastnit nějakého srazu a ty dvě motorizace postavit vedle sebe a otevřít kapoty a to bude jen vzhledově
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
suah
**
Příspěvky: 254
Registrován: 23 dub 2010, 13:01

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od suah »

Tak prevodovka je ina, na tazkom aute musi mat lahsie prevody, to je ocakavane...ale ze sa odlisuju aj samotne motory :-k
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od Hardcam »

oba motory jsou G4FA, cili stejne :wink:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od amaize »

to suah :a právě ty různé výkonostní měření motorů se děje přes ty převodovky a kola , myslím to co se dělá na brzdě a pak už to asi srovnat nejde , ale jinak při těch našich motorech 1,2 1,4 atd do max.výkonu 100 koňů nebo něco víc to asi nemá moc smysl řešit a lámat hlavu , kolikrát za rok jezdíme s plně naloženým autem a připojeným přeplněným přívěsem? , a pokud jo pak bych nekupoval :hyu: i20

harde on se ptal hned zkraje na 1,2 a 1,4 v i20 je bývalá z Getze , už je to tady uvedeno před 4 roky , takže 1,4 v i 30 byl jiný motor , nám to tu nikdo nepotvrdí z :hyu: to dobře víš ,

no ale já nemám tu potřebu srovnávat uvedl jsem o pár řádků výše , mám :hyu: na ježdění testování nechávám na jiných :D/
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od Hardcam »

am: reaguju na to, co psal suah - motory 1.4 v novy generaci i20 a i30 jsou oba G4FA. Coz ale myslim i ve starsich, jen asi plni jine EURO. Zaklad je ale identicky. 1.2 a 1.4 jsou samozrejme neco jinyho, tam to neni jen zdvihem.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od amaize »

já tě pochopil na co reaguješ ,
a pro testovací diskutující koukněte sem : http://hyundai.kreans.cz/hyundai-i20/mo ... yundai-i20 jsou to motory všech :hyu: kdo není líný najde , to se přidá harde i tobě , že jo :-

a jak de život harde , na Rakovnicku se mito líbí :D/ , v květnu tam zase strávím týden u dcery , chci ale projet pár moto muzejí , a nadýchat se vzduchu :twisted:
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: 6 - tka u nové motorizace

Příspěvek od Hardcam »

ama: tu prvni cast s odkazem jsem moc nepochopil. Pisu samozrejme o motorech 1.4 CVVT DOHC, o kterych je rec, ze je paleta mnohem sirsi samozrejme vim, ale o tom nebyla rec.
Na Rakovnicku uz prakticky nejsem, venuju se ted hlavne svy praci. Ale se vzduchem jednoznacne souhlasim...:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“