Stránka 2 z 2

Re: 6 - tka u nové motorizace

Napsal: 17 led 2013, 18:14
od caruser
suah

Presne by to bolo za 3,2 l, ale denne by som stratil 40 min a to už je dosť.

Ale musím uznať, že 1,2 Kappa v pôvodnej verzii bez variabilného časovania a len s 5. stupňami nie je extrémne úsporná. Mal som možnosť absolvovať rovnakú 50 km trasu s mojou i20kou a s 1,6kou s variabilným časovaním a 6. stupňovou prevodovkou a v aute nižšej strednej triedy, výsledná spotreba bola rovnaká.

Re: 6 - tka u nové motorizace

Napsal: 21 led 2013, 06:17
od gmpm
To caruser: 1.6 od :hyu: zere uz moc. Bohate staci 1.4 s lepsi spotrebou. Zadnej trhac asfaltu, ale svoji praci si odvede vic nez slusne. A GDI uz je zase cenove kapanek vys.

Re: 6 - tka u nové motorizace

Napsal: 21 led 2013, 09:41
od caruser
gmpm

Nemal som na mysli 1,6ku v :hyu:, ale 1,6 VALVEMATIC v Toyote, spotrebou je na tom mimo mesta a na diaľnici +- ako moja 1,2 Kappa

Re: 6 - tka u nové motorizace

Napsal: 26 led 2013, 02:51
od gmpm
Tak to vsechna cest Toyote ...

Re: 6 - tka u nové motorizace

Napsal: 26 led 2013, 10:39
od Deegr
U atmo 1.6 nemůžeš chtít, aby ti při 130 točila třeba jen 2800. To by jsi do každého kopečku musel podřazovat. Delší šestku si mohou dovolit až přeplňované motory.
Jinak 1.4 CVVT má kratší kvalty, než 1.6 CVVT a 1.6 GDI. Mám 1.6 GDI a točí mi to na šestku tyto otáčky.

75 km/h: 2000
95 km/h: 2500
115 km/h: 3000
135 km/h: 3500

Takže při 130 to točí asi 3400 a nestalo se mi ani v Alpách se třemi lidmi na palubě a plný kufr, že bych musel podřazovat. A i na normal silnici člověk může mít zařazenou šestku.
Při asi 88 km/h točí motor 2200. to je si myslím ideál.

Obrázek

Re: 6 - tka u nové motorizace

Napsal: 26 led 2013, 20:17
od amaize
nevím , ale motory z i30 bych nesrovnával z i20 , kdyby tu chodili mechanici ze servisů :hyu: , což asi se zde nesmí vybavovat , tak by to asi potvrdili

Re: 6 - tka u nové motorizace

Napsal: 26 led 2013, 20:26
od suah
Preco by si ich neporovnaval? Myslis, ze napriklad 1.4 v i20 je ina ako 1.4 v i30? V dnesnej dobe optimalizacie vyroby by to bol celkom prekvapive..

Re: 6 - tka u nové motorizace

Napsal: 27 led 2013, 09:57
od amaize
tak porovnat si je může,ale vemte laskavě v úvahu že za motorem je převodovka a už to mluví o něčem jiném
a překvapení to je protože ty motory jsou jiné , stačí se zúčastnit nějakého srazu a ty dvě motorizace postavit vedle sebe a otevřít kapoty a to bude jen vzhledově

Re: 6 - tka u nové motorizace

Napsal: 27 led 2013, 18:09
od suah
Tak prevodovka je ina, na tazkom aute musi mat lahsie prevody, to je ocakavane...ale ze sa odlisuju aj samotne motory :-k

Re: 6 - tka u nové motorizace

Napsal: 27 led 2013, 18:20
od Hardcam
oba motory jsou G4FA, cili stejne :wink:

Re: 6 - tka u nové motorizace

Napsal: 27 led 2013, 18:25
od amaize
to suah :a právě ty různé výkonostní měření motorů se děje přes ty převodovky a kola , myslím to co se dělá na brzdě a pak už to asi srovnat nejde , ale jinak při těch našich motorech 1,2 1,4 atd do max.výkonu 100 koňů nebo něco víc to asi nemá moc smysl řešit a lámat hlavu , kolikrát za rok jezdíme s plně naloženým autem a připojeným přeplněným přívěsem? , a pokud jo pak bych nekupoval :hyu: i20

harde on se ptal hned zkraje na 1,2 a 1,4 v i20 je bývalá z Getze , už je to tady uvedeno před 4 roky , takže 1,4 v i 30 byl jiný motor , nám to tu nikdo nepotvrdí z :hyu: to dobře víš ,

no ale já nemám tu potřebu srovnávat uvedl jsem o pár řádků výše , mám :hyu: na ježdění testování nechávám na jiných :D/

Re: 6 - tka u nové motorizace

Napsal: 27 led 2013, 18:34
od Hardcam
am: reaguju na to, co psal suah - motory 1.4 v novy generaci i20 a i30 jsou oba G4FA. Coz ale myslim i ve starsich, jen asi plni jine EURO. Zaklad je ale identicky. 1.2 a 1.4 jsou samozrejme neco jinyho, tam to neni jen zdvihem.

Re: 6 - tka u nové motorizace

Napsal: 27 led 2013, 18:42
od amaize
já tě pochopil na co reaguješ ,
a pro testovací diskutující koukněte sem : http://hyundai.kreans.cz/hyundai-i20/mo ... yundai-i20 jsou to motory všech :hyu: kdo není líný najde , to se přidá harde i tobě , že jo :-

a jak de život harde , na Rakovnicku se mito líbí :D/ , v květnu tam zase strávím týden u dcery , chci ale projet pár moto muzejí , a nadýchat se vzduchu :twisted:

Re: 6 - tka u nové motorizace

Napsal: 28 led 2013, 18:31
od Hardcam
ama: tu prvni cast s odkazem jsem moc nepochopil. Pisu samozrejme o motorech 1.4 CVVT DOHC, o kterych je rec, ze je paleta mnohem sirsi samozrejme vim, ale o tom nebyla rec.
Na Rakovnicku uz prakticky nejsem, venuju se ted hlavne svy praci. Ale se vzduchem jednoznacne souhlasim...:)