Stránka 2 z 6
Re: Nová i20
Napsal: 28 led 2013, 14:32
od Mikeee
Tak už mi stojí před barákem a čekám až přijdou zimní pneu, zatím tam chudák jen mrzne a čeká na projetí.
Re: Nová i20
Napsal: 28 led 2013, 15:20
od joska6868
vencca píše:Ono obecně dnes platí pro každý hyundai, že je za stejnou cenu mnoho alternativ jiných značek...
Jsou to tři týdny a situace se zcela obrátila. Nyní za cenu i20 v bohaté výbavě Inclusive, kterou bude volit asi většina cílové skupiny, lepší auto nepořídíte.
Re: Nová i20
Napsal: 28 led 2013, 15:30
od vencca
V čem se situace tak změnila? V konfigurátoru vidím stále stejně šílené ceny. Potom taky záleží, co je to bohatá výbava, inclusive nemá ani dálkáč, to sorry teda.
Re: Nová i20
Napsal: 28 led 2013, 15:50
od joska6868
Osobně dávám přednost bezpečnosti před dálkovým otevíráním. Samozřejmě některé věci museli nechat do vyšší výbavy, jinak by nikdo neměl důvod si ji kupovat. Každopádně pokud koukáš jen do oficiálního ceníku, tak potom opravdu nemůžeš tušit, jaké jsou aktuální ceny u jednotlivých prodejců. Zmíněná verze je momentálně běžně za 180 tisíc, někde i výrazně pod tuto hranici. Záleží, jak jste šikovní.
Re: Nová i20
Napsal: 01 úno 2013, 16:45
od kinyo1
Tak od včera už stojí i20 1.2 inclusiv na place před barákem. A sice po ujetí teprve 50-ti km nemůžu moc soudit,ale zatím paráda. Co se týká ceny 195 000kč a k tomu v ceně zimní pneu a střešní příčniky. Takže zatím spokojenost.
Re: Nová i20
Napsal: 01 úno 2013, 18:29
od jirikstbk
Dobrá cena. Mě stála 18.6.2009 341 400,00. Bez zimních pneu a bez přičníků. Je to sice 1,4 Style, ale i tak je to za těch pár let krize docela sešup.
Re: Nová i20
Napsal: 01 úno 2013, 21:39
od Mikeee
Dneska prvnich par kilometru, cesta do pneuservisu na vymenu gum a neco malo po meste.
Trochu mi vadi hodne silnej posilovac uplne to prebije odezvu od kol, uvidime jak se to bude chovat na snehu pri klouzani tam se teprve ukaze co to preda od kol.
Zajizdeni probiha dle manualu aleje problem radit z 1 na 2 tak abych se trefil mezi ty doporuceny 2-4tis otacek.
Re: Nová i20
Napsal: 02 úno 2013, 13:36
od joska6868
My máme jak novou verzi, tak předfacelift. Mohu tedy dobře porovnat detaily. Většinu z nich není třeba jmenovat, jelikož jsou dobře známy z odborných testů. Poukážu tedy jen na ty, které mě překvapily. Motor, jinak stejné konstrukce, díky úpravě ŘJ posílil o slušných 7 kW. Lépe si poradí s naloženým vozem, avšak úspornost zůstala zachována. Na první jízdě o délce 150 km a se dvěma dalšími lidmi jsem dosáhl spotřeby 4,9 litrů, což je na úplně syrový motor skvělá hodnota. Z odhlučnění motoru mám pak ještě lepší pocit, než v původní verzi. Dále přibylo ESP a s tím související kotouče na všech kolech, prvky ve standardu obvyklejší spíše ve vyšší třídě. Funkce trojbliku je komfortní a velice návyková. Dále například už nenastartujete bez vyšlápnuté spojky a expenzka byla přesunuta dopředu k chladiči. Důvod jsem zatím nepochopil. Jiné rozdíly jsem během těch pěti dnů od koupě zatím nezaregistroval. Za výše zmíněnou cenu to byla opět nejlepší koupě. Běžte se 180 tisíci ke Škodovce a zeptejte se, co vám za to dají. Jeden pán od vedle přišel ke mně na prohlídku. Pak uznale pokývl hlavou a začal hudrovat, že on před pár lety kupoval Getze za 250 tisíc, který je ve výbavě holobyt. Později si musel nechat dodělat i takové základní věci jako cyklovač stěračů nebo centrál. O nějaké bezpečnosti už vůbec mluvit nelze. Kolega s Fábií měl něco podobného. Nebudu skrývat, že současné politice Hyundaie fandím. Líbí se mi, jak to dělají, a jsem rád, že se jim v ČR tak daří. Jedině zdravá konkurence totiž ostatní přiměje něco změnit.
Re: Nová i20
Napsal: 02 úno 2013, 14:33
od caruser
joska6868
Koľko km ste najazdili s verziou pred FL?
Re: Nová i20
Napsal: 02 úno 2013, 15:32
od zulyk
randompct píše:
Naviac ta ista podvozkova platforma, motorizacia a platit aj o nieco viac za nieco co vyzera inak ( lepsie/horsie to je na konkretnom cloveku ).
ked sa nemylim, tak rio III jazdi na upravenej podvozkovej platforme modelu i20, ktoru ale nova fl verzia i20 nedostala, bohuzial... aj z toho dovodu je na tom rio jazdne aj v komforte lepsie ako fl i20, treba si to ist vyskusat... na fl i20 sa mohla maximalne zmenit tuhost tlmicov a pruzin, ale naprava ako taka je rovnaka (zadna naprava) ako na i20 pred fl... pomohlo by, keby niekto kto uz ma fl verziu i20 sem hodil foto zavesenia zadnych kolies, vtedy by to bolo jasnee
Re: Nová i20
Napsal: 02 úno 2013, 17:52
od joska6868
Pro caruser:
No moc ne, necelých 8 tisíc. Nedávno jsme slavili první rok a většinu času to jezdí po městě.
Re: Nová i20
Napsal: 02 úno 2013, 19:31
od caruser
joska6868
Nová 1,2 Kappa má CVVT, nárast 7 kW nie je len úpravou RJ.
S i20kou mám za sebou 60.000 km za 2 roky, jazdil som aj s inými modelmi (Fabia, Yaris) a kvalita zodpovedá nízkej cene.
Ale treba uznať, že 1,2 Kappa je vydarený motor.
Re: Nová i20
Napsal: 02 úno 2013, 20:06
od joska6868
A jaké další změny na tomto motoru proběhly?
Re: Nová i20
Napsal: 02 úno 2013, 20:15
od caruser
Nová Kappa má variabilné časovanie sacích a výfukových ventilov, spotreba by mala ísť dole vporovnaní s pôvodnou verziou.
Re: Nová i20
Napsal: 03 úno 2013, 07:00
od gmpm
Rozdil v tech autech je a nova i20 je vyrazne lepsi. Ja uz jsem zacal litovat toho, ze jsem v lete zrusil objednavku nove i30. Udelal mi cenu 270K, ale ja nakonec koupil novou i20. 29.12 jsem matince kupoval novou i30cw za nabizenejch 290K a to bylo jiny kafe ... bohuzel ten jeji v tom dostal epileptickej zachvat za volantem a auto v tahu, ale jemu se nic nestalo.
Zpatky k i20, ve ct jsem jel Plzen - Cheb - Plzen a pri zaparkovani v Plzni pred panelakem mi PP ukazoval 4.5l, drzel jsem si svejch 80 - 90 a kde bylo nutny pomalejc. Dalsi vyhoda je vykon, narozdil od 1.4 v i30 to jede. Tim to ale cely hasne. Neskutecne me toci, ze i po FL je zadni okno furt zapraseny, sebemensi nerovnost v zatacce a auto uz poskakuje, na snehu se s tim jeste jezdi dobre, ale na ledu jsem se citil dost lip v i30. Ve chvili kdy trochu vic fouka, je i 100 hodne odvazna rychlost, na dalnicich jezdi slusne, ale od urcity rychlosti to proste neni ono, je to maly auto. Navic uz se ozivaj plasty.
Od 31.11. mam skutecnou prumernou spotrebu plynu 5.57l, pres 5500km (nejnizs jsem byl mezi tankovanima na 4.9l ...). To jsou hodne dobry cisla nato, ze pres 1000km z toho je po dalnicich.
Cenova politika je fajn, ale to plati i na i30 ... pred vanoci byla kratka za 270K, 30K za plyn a neni co resit. Kdo chce auto do 200K, kam se i vejde 5 lidi, tak pak ma asi i20 co rict.