Stránka 2 z 2

Napsal: 15 lis 2006, 23:43
od Pavel Javůrek
Přátelé kamarádi jsem rád , že moje rada pomohla a nebojte se za ten plastový díl zatahnout,(já se taky bál), s tou spodní gumou to nemá nic společného a vůbec to na ní nedrží.Rád uvítám i vaše rady a zkušenosti. Například se mi nelíbí to denní svícení.Když necháte světla rozsvícená tak po otevření dveří zhosnou, ale když auto startuju ,tak jsou hlavní světlomety rozsvícené hned po otočení klíčku,což je podle mě záhul na baterku.Mají se rozsvítit až při chodu motoru.V návodu píšou ,že některé santy mají jiný systém denního svícení. Nemáte někdo radu ,zda se s tím nedá něco udělat?

Napsal: 16 lis 2006, 07:39
od ryba
Pavel Javůrek píše:Například se mi nelíbí to denní svícení.Když necháte světla rozsvícená tak po otevření dveří zhosnou, ale když auto startuju ,tak jsou hlavní světlomety rozsvícené hned po otočení klíčku,což je podle mě záhul na baterku.Mají se rozsvítit až při chodu motoru.V návodu píšou ,že některé santy mají jiný systém denního svícení. Nemáte někdo radu ,zda se s tím nedá něco udělat?
Co se tyce tech svetel, nevim jestli ma santa svetla pro denni sviceni, nebo sviti klasickymi potavackami. Kdyz vsak vezmu, ze sviti potkavackami, ze jedna ma 55W a zadni plus SPZ maji tak cca 20W dohromady, dojdes k vypoctu SS proudu: I=P/U, tzn. I=130/12 tj. 10,8A. Pri startu motoru, zvlaste dieselu jde do starteru 300-500A, v tom se takova hodnota lehce ztrati. Pokud je v poradku baterka, nevidel bych v tom potiz.

Re: nova Santa - integrovany nosic

Napsal: 16 lis 2006, 18:02
od frica
[quote="kozich"]Ahoj,
nemáte někdo reálnou zkušenost s využitím integrovaného střešního nosiče (příčníků). Já vidím dva problémy:

- robustnost - bez redukce (viz. Hyundai příslušenství)

Sakriš asi jsem slepej , kde je ta redukce k nalezení ??
Určitě budu potřovat koupit aby mi tam šli nosiče na kola a lyže Thule . díky

Jinak moc děkuji za radu jak to sundat 8-)

Napsal: 17 lis 2006, 00:29
od Marty
Takže taky hlásim zdárné odstranění příčníků. Pouze rukama jsem ale plastové koncovky ven nedostal. Musel jsem opatrně zapáčit podloženým šroubovákem, aby západky povolily. Dobrá věc se nakonec podařila. Už jsem nažhavenej, jak se to projeví na spořebě. Před demontáží jsem nulovat prům. spotřebu, po najetých 30 km to vypadá nadějně, nechci ale dělat ukvapené závěry. Až vyjedu nádrž, napíšu jak se spotřeba pohnula.