Co vůbec znamená ta zkratka DPF, jsem jaksi paralyzován

Moderátoři: amaize, Moderátoři
Nízké spotřeby u vznětového (naftového) motoru se dosáhne pouze při kontinuálních rozuných otáčkách a dostatečně zahřátém motoru. Naftový motor se také zahřívá mnohem déle než benzínový. Z toho tedy vyplývá, že se hodí typicky pro dlouhé jízdy po dálnicích, nebo alespoň mimo město. DPF (diesel particulate filter) je filtr pevných částic, který se dává do vznětových motorů, aby splnily emisní normu EURO 5. Zároveň je bičem na všechny, kteří jezdí převážnou část svých jízd po městě, či na krátké vzdálenosti a pořídí si v domění úspor na palivu dieselové auto. DPF tímto způsobem jízd zničí a pak naříkají kolik stojí řešení. Mnoho z nich ho nakonec prostě nechá vymontovat a ten bordel dýcháme pak my. Doufám, že se co nejdříve proti těmto lidem zakročí a při zjištění vymontovaného DPF se jim auta budou rovnou šrotovat. Jednoduše řečeno, dieselový motor se vyplatí lidem co najezdí 30tis ročně a více převážně mimo město. Mezi mínusy dieselové auta patří vyšší pořizovací cena, nákladnější servis, citlivost na kvalitu paliva, provoz v silných mrazech.The_DoctoR píše:Ne ne, je to doprovodné vozidlo za želvou
Jinak koukám, že názory na spotřebu nafty se liší, někdo radí na krátké jízdy ne, někdo na krátké jízdy ano..Jízdy jsou do 30km v průměru, pak se jezdí po Praze...Babo raď
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |