Stránka 2 z 2

Napsal: 13 zář 2006, 15:08
od XMira
Tak jsem uz dostal odpoved. Pry se to jiz standartne resi a mam se obratit na autorizovany servis.
V pondeli jdu na prohlidku po 30 000 tak uvidime. Doufam, ze mi tam naprogramujou aspon 30koniku navic :D

Pro uplnost

Napsal: 05 říj 2006, 08:47
od XMira
Tak jen pro uplnost, aby se tohle tema nejak pekne uzavrelo :D
Po prehrani noveho SW se studeny motor opravdu chova jinak. Dneska bylo rano 6stupnu a pri takove teplote uz dochazelo pravidelne ke kolisani otacek. Ted ale po nastartovani klesnou otacky nekam na 1100-1200 ot. a tam zustanou, dokud se nerozjedu, nebo se motor neohreje. Takze problem vyresen!
Je smutny jenom pristup servisu. Kdyz jsem s timhle problemem prisel na 1. garancku (asi jsem byl jednim z prvnich), tak mi tvrdili, ze to je normalni chovani motoru.... no a ted se tvarili, ze vsechno vedi, a ze nic neni problem...

Napsal: 09 úno 2007, 19:47
od ToKo
Vařeka Dalibor píše:Ahoj Vllastiku
ja mam najeto 4000km a z toho 2500 jen do servisu.Mě pokaždy řekli,že
jim to nedělá až mě došla trpělivost a zavolal jsem si na tech.oddělení
do Prahy,kde o tomto problému vědí .Do 14dnů poslali nový softwer a je po problému.Obrať se na tech.odd. / kopeckypetr@hyundaimotor.cz /
Tak jsem se taky podíval do servisu a po 20 minutách je motor jak vyměněnej! :D

Řekl bych, že se celkově výrazně jízda zlepšila.

Děkuji za radu!

Tomáš
<Čebrnej Getz 1.4 16V 2950 km>

Napsal: 09 úno 2007, 21:01
od vipe
ToKo píše: Tak jsem se taky podíval do servisu a po 20 minutách je motor jak vyměněnej! :D

Řekl bych, že se celkově výrazně jízda zlepšila.

Děkuji za radu!

Tomáš
<Čebrnej Getz 1.4 16V 2950 km>
Vítám tě tady na fóru. Pokud budeš něco potřebovat stačí se obrátit na zde přítomné a vždy se ti dostane nějaké odpovědi. Někdy bude odpověď schovaná za kusem šniclu nebo tak podobně, ale to je taková zdejší specialita. :lol: :wink:

1.4 výměna FW

Napsal: 27 úno 2007, 13:26
od JoSp
Zdravím všechny,
mám stejný poblém ale na Accentovi 2006 1.4. Musel jsem ale počkat , protože firmware pro accenty nebyl k dispozici, nicméně už je a mám už domluvený i termín výměny.

Jen bych měl dotaz, zda-li se nějak nezhoršila dynamika, popřípadě spotřeba po výměně firmware... Asi by neměla, jen mě to zajímá jaké máte zkušenosti po výměně...

Díky

Re: 1.4 výměna FW

Napsal: 27 úno 2007, 16:51
od XMira
JoSp píše:Zdravím všechny,
mám stejný poblém ale na Accentovi 2006 1.4. Musel jsem ale počkat , protože firmware pro accenty nebyl k dispozici, nicméně už je a mám už domluvený i termín výměny.

Jen bych měl dotaz, zda-li se nějak nezhoršila dynamika, popřípadě spotřeba po výměně firmware... Asi by neměla, jen mě to zajímá jaké máte zkušenosti po výměně...

Díky
Divim, se, ze se ceka na FW pro Accent, kdyz se jedna o stejny motor a mel by byt stejny..... ale k Tve otazce: Ja nic nepozoruju. Spotrebu tedy nijak extra nehlidam, ale na dynamice nebo vykonu jsem si niceho nevsiml.

Napsal: 27 úno 2007, 17:10
od JoSp
Ahoj, díky za info!

FW je jiný protože motor je jinak naladěn, getz má tuším max. výkon při 5500, accent při 6000 a určitě to bude mít i jiný průběh krouťáku, takže se jedná o jiný FW. I v servisu mi řekli, že na getze FW mají, ale ten mi tam nahrát nemohou...

Nový Getz 1,4 16v

Napsal: 27 bře 2007, 08:43
od om3wgq
Zdravím všetkých priaznivcov automobilov Hyundai predovšetkým Getz.
Pred 3 týždňami som kúpil Getzíka a zatial som veľmi spokojný.
Niektoré veci mi ale vŕtajú v hlave : prečo keď preradujem z menšej rýchlosti na vyššiu tak otáčky ostávajú vysoke a potom to vypadá ako by som preradoval s plynom, ďalej keď naštartujem za studena tak otáčky vybehnú okolo 2000 a o chvílu klesnú okolo 1000 až tak že sa trasie auto a ochvílu vyskočia zase hore a potom sú už dobré, keď sa pohýňam na 1. tak keď mi trovhu cukne nohu tak otáčky vyskočia a dá sa pohnúť aj bez plynu je to normálne? mal som doteraz škodu forman s karburátorom.

Vďaka

Napsal: 27 bře 2007, 08:59
od Tomikp
No ja tomu sice moc nerozumim, ale řekl bych, že u karburátoru prostě co tam nohou přes pedál natlačíš, to tam do motoru vletí. Bud se to stihne spálit nebo se to začne uchlastávat. U Getzíka si to řídí elektronika sama, proto prostě ty otáčky někdy kolísají. Když jsem jezdil Felicií s karburátorem a MPI obojí 1,3, tak se mi zdálo že karburátor je živější. Natlačíš to tam a auto jede. Elektronika si nejdřív ale spočítá jestli to má dost vzduchu, jestli to nebude moc čadit a další věci. Proto se s obojíma autama jezdilo trochu jinak.

No ale jestli lžu tak at se propadnu do NDR.

Napsal: 27 bře 2007, 09:08
od mylys
Pri prerazeni by "moderni" motory mely chvilku podrzet otacky nahore - pro plynulejsi jizdu.
Pokud vyskoci otacky samovolne pri popojizdeni na jednicku, tak asi neco delas spatne - napr. pustis a hned zas seslapnes spojku bez plynu - motor "nechce" zdechnout, tak si zvedne otacky.
Volnobezne otacky se resi vyse . . .