Stránka 2 z 4

Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC

Napsal: 01 bře 2013, 12:41
od lada 71
miche píše:... mám první a zřejmě i poslední Hyundai (Ix20 ještě k tomu) a po roce a půl a najetejch jen asi 15tis. km už těch výrobních vad a závad mám plný zuby. No ale může mě hřát pocit, že máme v rodině nejlepší auto na světě vlastně, a to se vyplatí! :D/
To je jistě nepříjemné a naštvalo by to každého, ale neuvádíš tady, o jaké závady se jedná. V každém případě je na straně zákazníka dostatek možností, jak uplatnit a prosadit svá práva. Stačí se jen nebát. Pokud máš nějakou závadu, která se opakuje, nebo uplatňuješ více různých závad a servis není schopen nebo ochoten tyto závady odstranit, tak v servisu trvej na sepsání REKLAMAČNÍHO protokolu. Nejsi-li následně spokojen s vyjádřením či opravou, opakuj celý postup. No a pokud nejsi spokojený ani nadále, tak buď sám (pokud si věříš, máš na to čas a alespoň základní právní povědomí), nebo již ve spolupráci s právníkem, trvej na odstoupení od kupní smlouvy, vrácení vozu prodejci a vrácení peněz v plné výši. Dále k tomu dolož finanční, případně morální újmu, která ti tím vznikla a neboj se případného soudního projednání. Vsadím se, že již v této fázy tě bude někdo kontaktovat a bude se snažit to nějak vyřešit. Soudní spor a následná medializace, by značku značně poškodila. Toto vše ale platí pouze za předpokladu, že máš pravdu a skutečně jsi koupil vůz, který nesplňuje to, co se od vozu očekává a závady se neustále opakují, nebo jich je větší množství a tobě tato skutečnost brání v řádném a plnohodnotném užívání vozu. Nebát se a jít si tvrdě za svím. Brečení na diskusních fórech ještě nikdy nic nevyřešilo.

Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC

Napsal: 01 bře 2013, 13:09
od miche
...Nebát se a jít si tvrdě za svím. Brečení na diskusních fórech ještě nikdy nic nevyřešilo.[/quote]

Já nebrečím, já jen reagoval na ty odpovědi toho šéfa Hyundai na každou otázku .... "děláme nejkvalitnější auta na světě" ...

Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC

Napsal: 01 bře 2013, 13:36
od vlado1979
miche:
Nebuď zklamaný, že si nedostal naučenú odpoveď, že hyundai je najlepší.
Dovolil si si kritizovať hyundai a buď rád, že Ťa lada nenazval kokotom a laufas netlieskal. Už aj "mohykán" hardcam priznal, že ďalšie auto nebude :hyu:
Ideálne mi napriek prvotnej investícii vychádza mercedes A, 6 rokov servis zadarmo (http://auto.sme.sk/c/6709161/dlhodoby-t ... troch.html), 3 roky zadarmo PZP+havarijné poistenie. Pri celkových nákladov možno vyjde lacnejšie ako i30 GDi. A je to mercedes, kvalita jazdy neopakovateľná, značka ...

Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC

Napsal: 01 bře 2013, 13:48
od XMira
vlado1979: Mercedes si užij. Jsem poměrně častým svědkem jeho kvality v origo servisu. A nemyslím zrovna prasklé žárovky. Ani prošoupaný volant - i když mají stejného dodavatele jako Hyu. Spíš věci jako baterka, posilovač, DPF, ECU.... vše auta 2-5 let stará...
Tím se nechci nekriticky zastávat Hyundaie, jen nemám iluze o konkurenci...

Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC

Napsal: 01 bře 2013, 14:14
od matysekul
vlado1979 píše:miche:
Nebuď zklamaný, že si nedostal naučenú odpoveď, že hyundai je najlepší.
Dovolil si si kritizovať hyundai a buď rád, že Ťa lada nenazval kokotom a laufas netlieskal. Už aj "mohykán" hardcam priznal, že ďalšie auto nebude :hyu:
Ideálne mi napriek prvotnej investícii vychádza mercedes A, 6 rokov servis zadarmo (http://auto.sme.sk/c/6709161/dlhodoby-t ... troch.html), 3 roky zadarmo PZP+havarijné poistenie. Pri celkových nákladov možno vyjde lacnejšie ako i30 GDi. A je to mercedes, kvalita jazdy neopakovateľná, značka ...
Hodně možná.Základní cena v benzínu 604000. Zase takový zázrak kvality a jízdních vlastností už to není.Bývávalo.Jediná pravda,že je to Mercedes.
A netahej sem zase ty svoje ublížený řeči.Na Auto.cz už tě taky několikrát vyfakovali,asi ten tvůj názor nebude jediný správný.

Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC

Napsal: 01 bře 2013, 14:42
od vlado1979
matysekul:
Som rád, že si zareagoval práve Ty.
Netvrdím, že môj názor je jediný spravný, auto.cz je komunita, ktorá je rozdelená na 2 tábory. Koncern a Kórejci. Pokiaľ mám čo napísať, tak reagujem. Kľudne ma môže fakovať kto chce, bez tých úbožiakov prežijem :lol:
Tento topic je však o generálnom riaditeľovi HMC, ktorý sa nepredviedol v najlepšom svetle.
Pozdravujem ...

Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC

Napsal: 01 bře 2013, 14:53
od Hardcam
Vlado, nech si ty jizlivy poznamky, nikdo na to neni zvedavej a nechapu, ceho se timto trapnym stylem snazis docilit.
Ja predevsim nejsem v situaci, kdy bych o novym aute uvazoval, nebot mam jeste rok leasing a ten nehodlam doplacet nebot i30 slouzi dobre k obema mym ucelum (jako VAN na dily + soukrome povezeni). Nemam zadny padny duvod se ji zbavovat, deti nemam, auto se chova dobre, obdobi reklamaci uz davno pominuly a porad se mi svym zpusobem libi, ikdyz to vubec enbyl duvod, proc jsem ji kupoval, nebot jsem ji dlouho nemohl prijit na chut. Pokud bych ted byl v situaci, kdy bych vybiral, urcite bych necumel mesice do casopisu nebo obihal fora a ptal se, jak jim to slape, protoze za koupi mi stoji jen jedno auto a to Kizashi a je mi uplne jedno, jestli na Suzuki foru resi smradlavou spojku nebo cokoliv jinyho. Logicky nam tedy z vyberu vypadlo jak znacka, nad kterou onanujes, tak Hyundai.

Mercedes a kvalita? Kde? Urcita zaruka je, ale o spolehlivosti tehdejsich "pian" se rozhodne neda mluvit. Na nektery vozy City taxi dodavam dily a tak nespolehlivy motor, jako je dvoulitr CDI v tride B, jsem jeste nezral. Kamaradovi s uplne novym E (ale jako taxik ma logicky najeto uz pres 100tkm za rok a kousek) vcera volali, ze na klice je vyrobni vada a objevuje se pouze u taxiku, ktere na staflu stoji hodiny s navrknutym motorem. I Mercedes tohle zjistil az tri roky po zahajeni vyroby tohoto motoru. Mimochodem, za tech 1xx tkm ma treti kompletni sadu brzd a jedna stoji v Mercedesu 25 tisic. Ted testujeme brzdy odeme, tak doufam, ze da vic :mrgreen:

Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC

Napsal: 01 bře 2013, 15:32
od quinnet
Kizashi vyzerá super, inak si myslím, že najkvalitnejší u nás predávaný Hyundai je Elantra (holt vyrobený v Kórei)
Čo sa týka Mercedesu - riaditeľ našej firmy ma S320 diesel a tak kazivé auto tak ľahko nenájdeš; párkrát ho museli odtiahnuť, raz mu tuším aj vyvrel motor.

Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC

Napsal: 01 bře 2013, 15:35
od vlado1979
Hardam:
Len kľud, nejako si sa rozohnil a na Tvoje pomery aj rozpísal.
Výrobná vada na kľúč ? Nenechaj sa vysmiať. Závažnejší je podvozok u modelov hyundai, na ktorý najviac smerujú sťažnosti. Už nielen i30, ale aj i20. Klepe ako o život, o spojke sa baviť nebudem. ix20 má tiež problémy, ale ako administrátor o tom vieš. Možno sa Ti to nepáči, ale spravíš s tým veľké hovno.
Možno sú na mieste pochybnosti o kvalite mercedesu, ale benefity, ktoré ponúka sú unikátne a tie neprebije ani 5 či 7 ročná záruka u šikmookých. Viac ako 400 eur za servisnú prehliadku u kie ceed ? Toľko som neplatil ani pri baworáku ...
http://auto.sme.sk/c/6709161/dlhodoby-t ... troch.html
Trápne reči o vlastnom oleji nemusím.

Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC

Napsal: 01 bře 2013, 15:43
od quinnet
no ak narazas na ten clanok na sme.sk ,tak to bola dobra hovadina - 160 € za 5 litrov oleja by nezaplatil nikto, ocividne to neslo redaktorovi z vrecka

Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC

Napsal: 01 bře 2013, 16:03
od Chasnik
vlado, trošku jsi nepochopil pojem "vada na klice", zřejmě i díky tomu, že Hardcam nepoužívá hacky a carky ;) Zde se nejednalo o "vadu na ty klíče" ale o "vadu na té klice" (rozuměj v klikové skříni). A to už problém je.

Mimochodem, 5-letá, 7-letá záruka jsou ti k prdu stejně tak, jako unikátní benefity, když je auto samotné shit... To platí stejně o špatně odladěných podvozcích a rezonujících převodovkách stejně, jako o odfláknutém prckovi, který se pyšně, avšak zřejmě omylem, honosí značkou Mercedes na kapotě. V Merceresu moc dobře vědí, proč jdou se svojí cenou dolů :-k

A k těm cenám servisů? Kolik tebe stojí pravidelná roční prohlídka v autorizovaném servisu BMW? Já už jsem viděl mnoho faktur z BMW servisu, proto by mně zajímalo, jak je to na Slovensku...

Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC

Napsal: 01 bře 2013, 16:08
od lada 71
vlado1979: Já jsem v žádném případě nechtěl, aby můj předešlí příspěvek vypadal jako obhajoba a vychvalovaní company :hyu: . Jen jsem naznačil, jak bych se asi zachoval já osobně, pokud bych s autem hoodně nespokojenej a do servisu bych jezdil častěji, než je zdrávo. Já jsem zatím víceméně spokojenej, i když tam jisté vlastnosti po téměř 3 letech provozu jsou a pokud bych někdy teď řešil výměnu jetého vozu za nové, tak bych se hoodně rozmýšlel, jestli opět :hyu: , nebo něco jiného. Ale v žádném případě netvrdím, že bych do :hyu: nešel už nikdy.

Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC

Napsal: 01 bře 2013, 16:19
od FISHkaa
taky sem tam poslal dva dotazy, IMHO dost k věci.

1) otázka nasazení turbo 1.6 GDI do i30 řady (ano/ne, kdy)
2) roadmapa evropsých verzí :hyu: automobilky s tovární podporou alternativních paliv LPG, CNG.

Odpověď? Žádná... Nechápu proč ho PR :hyu: nechalo odpovídat, v každé otázce lze mezi písmenky nalézt "seš mi u zadku", " se*u na vás šmejdi" . Smutné :roll:

Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC

Napsal: 01 bře 2013, 17:05
od miche
To FISHkaa:
Já taky jen 2 otázky k věci ...
1. Bude v dohledné době možnost koupit lepší tlumiče k Ix20 / chystá se upgrade zadní stavby?
2. Jak je možné, že závada zadních brzdičů se objeví i na nových I30-kách / kde je výstupní kontrola, když problém je několik měsíců známý ...

Nekorektní, já vím :shock:

Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC

Napsal: 01 bře 2013, 17:12
od Hardcam
Vlado, zkus pochopit, co se ti snazim rict a pak muzeme pokracovat v diskusi dal. Nenarazim na kliku, ale obecne na vse,co jsi psal, nebot se jeden bavi o voze a druhy o koze.
Ano, jsem admin (ikdyz vlastne ve vysluzbe, neb neni temer potreba nic delat, spis me bavi ty vecny narazky, at uz jsou od tebe nebo od jinych), ale to neznamena, ze musim vedet o vsem a uz vubec ne to, ze bych mel citit litost k vadam na vyrobcich. Ano, je mrzuty, ale uprimne je mi jedno, jestli ix20 ci jiny modely maji nebo nemaji vady. Kdybych si ze vseho mel delat hlavu, tak uz visim na opratce. Zijeme ve spotrebni dobe, za vicemene spotrebni ceny a tak nelze mit velka ocekavani. Mam dva NTB Dell, dohromady stalo jako ne moc jeta Fabie, jeden vozim pouze na dovolenou (ultrabook), s druhym pracuju a po roce mam po baterce, ktera neni uplne levna. Jednoduse je to kram, kterej nic nevydrzi a jak jis spravne napsal, zmuzu hovno. Takze vubec nevim, co tu jako resis :wink: