Stránka 2 z 2

Re: Výměna vstřikovače + cerpadla po 86 000km

Napsal: 28 bře 2013, 15:07
od oltcitak
Staci mat oci otvorene a nepozerat iba po casopisoch pre panov :lol:

Re: Výměna vstřikovače + cerpadla po 86 000km

Napsal: 04 dub 2013, 15:06
od lukyer
Tak jenom do záznamu - celková cena opravy 48 000 Kč, najeto 87 000 km. To nám vychází 0.55 Kč / km jenom vstřiky :( Cena zahrnuje repasi všech 4 vstřikovačů (jehla + těsnění) a repasi čerpadla (taky jakési těsnění) ... Ještě v tom je nový palivový filtr a nějaký ventil, to jsou minimální položky ...

Re: Výměna vstřikovače + cerpadla po 86 000km

Napsal: 04 dub 2013, 19:48
od Richard555
HMMM tak to nepotěší, bohužel naše nafta opravdu stojí za ho_no , mazivost na draka a navíc i biosložky, moc jsme se synem zvažovali nákup "nafty" právě kvůli výše uvedeným možnostem problémů..... ono opravdu je to šetření "s rizikem" když vezmu vyšší pořizovací cenu naftového auta, započítám úsporu oproti benzínu a přidám podobný problém, nemohu se zbavit dojmu, že nafta není až tak výhodná jak se všude rozhlašuje..... Možná jsi tak trochu vyjímka, ale už jsem ve své práci viděl problémy s naftovými auty....
Samo jsou lidi kteří mají Oktávku v TDíčku ale to byla světlá výjímka..... to moderním naftám nehrozí.... díky složitosti už zdaleka není naftový motor tak spolehlivý jako v minulosti, kdy byl schopen jezdit snad i pod vodou....
Nakonec jsme do nafty šli, ale bylo to ojeté auto a prověřenou minulostí s nájezdem cca 90kkm..... za cenu 200kKč nebylo co řešit, ale do nafty s DPF mě nikdo nedostane, stačí že chodím na procházky se psem, nemusím ještě s autem.... :wink:

Re: Výměna vstřikovače + cerpadla po 86 000km

Napsal: 13 dub 2013, 18:15
od tempest
Richard555 píše:HMMM tak to nepotěší, bohužel naše nafta opravdu stojí za ho_no , mazivost na draka a navíc i biosložky, moc jsme se synem zvažovali nákup "nafty" právě kvůli výše uvedeným možnostem problémů..... ono opravdu je to šetření "s rizikem" když vezmu vyšší pořizovací cenu naftového auta, započítám úsporu oproti benzínu a přidám podobný problém, nemohu se zbavit dojmu, že nafta není až tak výhodná jak se všude rozhlašuje..... Možná jsi tak trochu vyjímka, ale už jsem ve své práci viděl problémy s naftovými auty....
Samo jsou lidi kteří mají Oktávku v TDíčku ale to byla světlá výjímka..... to moderním naftám nehrozí.... díky složitosti už zdaleka není naftový motor tak spolehlivý jako v minulosti, kdy byl schopen jezdit snad i pod vodou....
Nakonec jsme do nafty šli, ale bylo to ojeté auto a prověřenou minulostí s nájezdem cca 90kkm..... za cenu 200kKč nebylo co řešit, ale do nafty s DPF mě nikdo nedostane, stačí že chodím na procházky se psem, nemusím ještě s autem.... :wink:
Nafta s MEŘO má mazivost mnohem lepší.

Re: Výměna vstřikovače + cerpadla po 86 000km

Napsal: 26 led 2014, 22:03
od waltr1
tak sem na tom stejne cerpadlo v haji ale jak nto tak vidim i trysky a bordel v palivu
to vse po natankovani lepsi nafty v MAKRU ](*,)

Re: Výměna vstřikovače + cerpadla po 86 000km

Napsal: 26 led 2014, 22:30
od Hardcam
V Makru maj yborny cerstvy ryby, palivo tam ale rozhodne nekupuju.
Uz mas predbezny naklad na opravu?