Re: První rozporuplné dojmy.
Napsal: 23 dub 2013, 13:10
Moje benzínový Mondeo má taky pomalejší padání otáček a uměl bych si předstsvit, že by to tak nebylo.Ale problém s řazením tedy nemám.
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Taky jsem psal ze v tom nevidim vyhodu.caruser píše:Skyline
Neviem, či je to len môj prípad, ale ja v tom v určitých prípadoch vidím nevýhodu. Napr. pri rannom cúvaní z parkoviska, keď motor nie je zohriaty. Pustím plynový, vyradím spiatočku a motor ešte zopár sekúnd zbytočne točí nejakých 2000 ot., zdá sa mi to zbytočné
Ja krome fabie I 150tis. km a II 80tis. km jezdil s Unem 180tis. km, Almerou okolo 150tis. km, Octavii II 200 tis. km a vsude otacky padaly rychle a normalne a spojku jsem nikde nemenil *Almera uz ma pres 200 a Octavia 250 a porad je tam puvodni tak nevim kde je chyba, Superbem, Civic, Corolla, Ibiza I 190 tis. km takze ten rozhled mam trochu lepsi, system mi nevyhovoval v vsech tech ostatnich autech jsem se nemusel ucit radit ani si pri tom davat pozor.zulyk píše:rano ti predsa bezi este sytic, tam musis vo vseobecnosti narabat s plynom jemnejsie...
skyline:
ja zase za celu dobu co som jazdil s fabiou som nenasiel jednu vyhodu rychleho padania otacok
Nevim presne, jak moc to nepada u tebe, ale az takhle si to predstavuju jako problem. -> http://www.youtube.com/watch?v=HsTQkumS ... e=youtu.bepetr.s píše:Největší problém mi dělá řazení, při přeřazování na vyšší rychlosti mi zůstává motor v otáčkách a vytočený, už opravdu nevím jakým způsobem řadit, ale hlavně u toho půjčeného jsem tenhle problém neměl, pořád doufám, že je to tím, že se s více kilometry motor usadí. .
Tak to na videu je fakt extrém, jak to tu tak pročítám,tak jste mě celkem uklidnili a navíc si myslím, že můj problém bude opravdu v tom si na to auto zvyknout a naučit se s tím plynem pracovat, ale jak někdo psal, stejný problém mám když přesednu do benzínového auta. Myslím, že hlavní problém těhle všech aut je elektronicky ovládaný pedál plynu, je možné, že některé jsou třeba z výroby blbě nastavený nebo tak něco, že mají opožděnou reakci.laufas píše:Nevim presne, jak moc to nepada u tebe, ale az takhle si to predstavuju jako problem. -> http://www.youtube.com/watch?v=HsTQkumS ... e=youtu.bepetr.s píše:Největší problém mi dělá řazení, při přeřazování na vyšší rychlosti mi zůstává motor v otáčkách a vytočený, už opravdu nevím jakým způsobem řadit, ale hlavně u toho půjčeného jsem tenhle problém neměl, pořád doufám, že je to tím, že se s více kilometry motor usadí. .
Kdyz jsme meli my novou i30, tak kazdy kdo ji ridil poprve, mel vytky k nepadajicim otackam, ale je to o zvyku, ted uz bez problemu. Padaji lip nez u toho swiste sport na videu a stejne to tipuju u tebe. Takze muj zaver zni: Zvykej si, casem ti to vubec neprijde.
niekto v inom vlakne riesil to iste ide o konstrukcnu chybu kde ostra kovova hrana obrusuje ten molitan.. neviem kde to presne bolo ale viem, ze to bolo dost offtopic temapetr.s píše:A jsou tady první zkušenosti z Hjondé.... Už asi týden pozoruji pod svojí sedačkou nějaké kousky čehosi, něco jako drobky z rohlíku, které se po bližším ohledání ukázaly býti molitanem ze sedačky, no a dnes mi ta sedačka začala tak neskutečným způsobem vrzat, že musím dát rádio dost nahlas, aby to přehlušilo a navíc na vyvýšeném boku je vidět jakoby úbytek výplně a volná koženka. Tak jsem nelenil a jel k prodejci, sedačku prohlédl, řekl že objedná nový sedáka a budou se v tom šťourat. Na novou sedačku prý nárok nemám.