Stránka 2 z 2
Re: Hyundai i30 1.6 CVVT LPG duní a vibruje motor
Napsal: 24 črc 2013, 10:55
od Hardcam
Tos mel stesti. Vcera mi nekdo rikal o i30, taky 2008, ktery minuly tyden preskocil retez a nikdo mu to neuznal, tak to opravuje v neautirzaku. 130tkm najeto a LPG mel taky, to s tim ale nesouvisi.
Re: Hyundai i30 1.6 CVVT LPG duní a vibruje motor
Napsal: 24 črc 2013, 18:58
od bembek
Ale ten je už pravdepodobne po záruke. Ročník 2008 asi ešte nemal 5-ročnú záruku. Takže je to asi individuálne posúdenie.
Re: Hyundai i30 1.6 CVVT LPG duní a vibruje motor
Napsal: 26 črc 2013, 20:44
od severtom
Hardcam píše:severtom píše:To je ode mě vše, nemáš proti tomu co postavit.
Pravda, nemam. Uplne jsi me odrovnal, jak zase placas o dalsim prehistorickem prispevku, o kterem predtim nebyla zminka, pravdepodobne proto, ze k tematu uz sam nic nemas, neb k tve smule nema Mira prestavbu od autorizaku
a tim ti sebral vodu z mlyna.
Tema se opravdu zda byti uzavrene - vule na klice.
To je hezké, co všechno tě dokáže odrovnat, důležité je ale pouze to, že toto téma existuje a hned pod tebou je příspěvek:
"Musím tady dopsat že servis uznal že to je výrobní vada a auto se bude opravovat na náklady Hyndai."
A ten NAD tímto mým si také jistě dokážeš přečíst. Jako zastánce H by tě to OPĚT mělo odrovnat
H: přeskakující řetězy, nefunkční posilovače, zanedbaný výzküm=ladění přívstřiku na autech zákazníků...
Re: Hyundai i30 1.6 CVVT LPG duní a vibruje motor
Napsal: 27 črc 2013, 11:32
od vlado1979
Severtom:
Čo by si od H chcel ? Aby priznal, že
, resp. LPG je zlou voľbou ? Na fóre kritizovať
nemá význam, akurát sa dotaneš na blacklist ...
Re: Hyundai i30 1.6 CVVT LPG duní a vibruje motor
Napsal: 02 srp 2013, 19:38
od Mira28
V servise nakonec zjistili, že kliková hřídel vtáhla vymezovací axiální ložisko, které vydřelo do kliky drážku, takže je nutné vyměnit klikový hřídel. Oprava motoru byla nakonec zaplacená tak , že Hyundai zaplatí klikový hřídel(24000) a zbytek včetně práce já (17500).
Re: Hyundai i30 1.6 CVVT LPG duní a vibruje motor
Napsal: 03 srp 2013, 09:53
od severtom
Díky za příspěvek. Vzhledem k tomu, že vibrace motoru při padání otáček (ubrání plynu) cítím od začátku a lehké vibrace ve stejném pásmu otáček (2000 - 2200, přitom běžně řadím na 1800 ot. a často jezdím hodiny v kuse při 4000 ot.) pociťuji již několik desítek tisíc km (a nejsem sám), je JASNÉ že H špatně zkonstruoval nebo Žilina špatně vyrobila axiální ložisko na klikové hřídeli. Slyšel jsem to a cítil hned první měsíc, když na autě LPG ještě nebylo.
Takové peníze určitě nezaplatím, prostě s tím budu jezdit dál. V případě problémů, které auto zastaví - jiný motor je jasná volba, vydělá ovšem vrakáčmistr a garážmistr, H určitě ne. Zklamali jednou, nezaslouží si druhou šanci