Stránka 2 z 3
Re: Motor sa prispôsobuje štýlu jazdy
Napsal: 30 srp 2013, 22:34
od Mexican
z vlastnej skusenosti mozem povedat ze najnizsia spotreba ktoru som realne schopny udrzat je 75km/h (tacho) na 5. prevodovom stupni. Vtedy to vychadza pod 4l
celkom srandovna vec (vyskusane 2x) je ist cca 10-15m za autobusom po dialnici, idealne na tempomat rychlost 105-107km/h spotreba tam je cca 4l/100.. clovek nepotrebuje hybrid
Re: Motor sa prispôsobuje štýlu jazdy
Napsal: 30 srp 2013, 22:45
od rudolf.tomka
"Saiph", naš kolega šofér , byva v obci PATA, kde nepoznajú kopce
, preto tá spotreba
Re: Motor sa prispôsobuje štýlu jazdy
Napsal: 30 srp 2013, 22:53
od Hardcam
Pokud se ridite momentalni spotrebu, pak se tem cislu nedivim. Jsou ale uplne k nicemu a o celkovy konzumaci auta vubec nevypovidaji. Ja se denne cca 30x rozjedu s prumernou spotrebou okolo 20-40litru, takze mam doma uzranyho Hummera?
Re: Motor sa prispôsobuje štýlu jazdy
Napsal: 30 srp 2013, 23:16
od Mexican
je ine ked sa rozbiehas a vidis 20-40 a ine ked tou spotrebou ides 100km
Re: Motor sa prispôsobuje štýlu jazdy
Napsal: 30 srp 2013, 23:36
od Hardcam
Moje i30 nema tuhle funkci a ikdyz jezdim s jinymi auta, ktery ji maji, tak ji nepoustim. Jak jsem psal, pro me je to funkce k nicemu.
Re: Motor sa prispôsobuje štýlu jazdy
Napsal: 31 srp 2013, 23:26
od Saiph
Aktualizovaný profil pre rýchlosť 150km/h - BB-NR -zatial jednosmerne(čo je jasne nepresné)
V profile sú hodnoty na rovine, prepočítane obojsmerne za ideálnej premávky, bez studených štartov. Okrem tej 150-ky tá nie je na rovine
Re: Motor sa prispôsobuje štýlu jazdy
Napsal: 01 zář 2013, 07:56
od mnkk
No vidíš, dole kopcom 6,2. Konečne real hodnoty.
Re: Motor sa prispôsobuje štýlu jazdy
Napsal: 04 zář 2013, 11:12
od soban
Moje i20 žere 5-6 litrů (počítaná někdy vyjde 4,9 někdy 5,8) jizda Olomouc - Zlaté Hory - teď mi to vypsalo 4,7 l/100km
Jinak chtěl jsem znát kolik to žere při jízdě s kopce při zařazené rychlosti - vynulováno a pod kopcem 0,1l / 100km
menší už asi nedáš co.....
Jinak samozřejmě při rozjezdu je okamžitá u mě kolem 20l při normální jízdě tak 4 až 10....
Jinak samozřejmě měl bych i menší spotřebu kdybych nemusel z kopce brzdit... prostě to co spálíš navíc do kopce zase skopce dostaneš spět pokud nebudeš brzdit, ale brzděním z kopce nedostaneš určitou část spátky - vytváříš teplo (zanedbané tření, odpor vzduchu) takže v kopcích bude spotřeba větší jak po rovině - se vsadím že když pojedu po rovině tak budu mít spotřebu 3l
Re: Motor sa prispôsobuje štýlu jazdy
Napsal: 03 říj 2013, 21:37
od Saiph
Vonku teplota 0 stupnov a so studeným štartom 7km s priemernou rýchlostou 70km/hod za 5,2l/km. Katastrofa.
Teplota toho ale urobí
dopekla
Priemernú spotrebu na nádrž mám zatial vždy 4.1l-4.4l. V zime sa to dvihne o liter ked to takto pojde dalej. Nač potom kupovať úsporné autá !
Re: Motor sa prispôsobuje štýlu jazdy
Napsal: 04 říj 2013, 20:39
od rudolf.tomka
"saiph" TY si taký srandista , že keby tu neboli tvoje príspevky , tak je tu občas nuda
, veď ten tvoj dízel sa po 7 km ani nenahrial na 60 st.
a to chceš vyhodnocovať nejakú reááálnu spotrebu
Re: Motor sa prispôsobuje štýlu jazdy
Napsal: 04 říj 2013, 21:07
od idam.i
Svätá pravda ! Aspoň tu je sranda.
Re: Motor sa prispôsobuje štýlu jazdy
Napsal: 04 říj 2013, 21:08
od Hardcam
Saiph: obcas premyslim, zda to, co pises, myslis vazne...
Re: Motor sa prispôsobuje štýlu jazdy
Napsal: 05 říj 2013, 10:16
od Saiph
Ako
začiatočník píšem hodnoty, ktoré sú reálne (vždy za nejakých podmienok, ktoré popisujem), a pri kúpe auta, by som tieto hodnoty xel vedieť, lebo na papieroch býva niečo iné.(Hold
)
Tak mi prosím prepáčte a kľudne príspevky vymažte.
Re: Motor sa prispôsobuje štýlu jazdy
Napsal: 05 říj 2013, 11:01
od hamiš
Zdravím, no ja bych i celkem věřil, že dosažené hodnoty spotřeby za určitých dopravních podmínek jsou reálné. Jak jsem psal ve svém nicku, Šumperk - Hradec Králové jsem měl spotřebu 3,6 l/100 km.
Re: Motor sa prispôsobuje štýlu jazdy
Napsal: 05 říj 2013, 11:12
od soban
Ano za určitých podmínek jsou všechny hodnoty reálné.....
Jezdil jsem z autobusem který měl měřák spotřeby, ve špičce městská linka průměrná spotřeba 48l / 100km a stejná trasa večer už s malým provozem 15l / 100km
A krásně na měřáku bylo vidět jak když popojíždíš a stojíš na křižovatkách jak to roste.....a když byly večer vypnuté jak ta spotřeba padla...