Santaci, cítam vase komentare a nechapem ,co by ste chceli od 2t krasneho SF 2013???
Co sa líši motoricky od SF2010 145kw? nic, motor je ten isty uz tuším 4-5r. radu R, vyrabany talianskou firmou VM Motori, len je tam 6AT, ktorý by chcel každy, kto má 5AT
. Ja jazdím so svojím SF2006 110kw priemerne 8,7kombinovana, niesom nadseny, ale už som si zvykol, že to menej nebude. Na pomerne rovnej dialnici dialnici pri 135km/h ma spotrebu 7,8L pri 2500ot/m, ale je to vyratane iba z priemernej spotreby, akonahle taham do kopca, spotreba rastie...ale, prekvapila ma 1 vec...nadrž, ja mam 75L a SF2013 má 64L???
Takže:
SF 2006 110kw/150k 5M priemerna spotreba 7,3L(u 5AT nehrozí,kopce a mesto to okamžite zmení)
SF 2010 145kw/197k 6AT priemerna spotreba 7,4L
SF 2013 145kw/197k 6AT priemerny spotreba 6,6L(pri 130km/h 2250ot/m je zevraj 8,3L, tu je odkaz na SF2013 a spotrebu
http://www.aad.sk/sections.php?op=viewa ... artid=1152)
P.S.A aby som nezabudol, SF2013 ma 6AT a kazdy AT ma min. o 1L vysiu spotrebu ako M, ale je to super, hlavne v meste, ja mam zase zlu skusenost s AT v kopcoch na dialnici, kde je AT velmi nerozhodny a preto by som si prial motor 145kw...
,ale to je na inu tému...