Takže metamorfóza z Petrolheada na Butaňáka byla zdárně dokončena
Projížděl jsem všechny nabídky, které mi přišly, radil jsem se se spoustou lidí, kteří již na LPG jezdí, až nakonec zůstaly dvě společnosti, mezi kterýma jsem se rozhodoval. Tou první byl LPG Fryšták se systémem PRINS a cenou 32 800Kč (standartní cena byla 36 800Kč), v případě, že bych tak stačil udělat do konce října, což ale nebylo možno vzhledem k množství objednávek učinit, protože jsem dopředu nevěděl, kdy dorazí peníze.
Jako druhou společnost jsem měl vybraný opavský AutoGas, s kombinací systému Tomasetto (reduktor, vstřiky), IRENE (toroidní nádrž 65l) a STAG 4 Artic (ŘJ). Zde byla cena 31 600Kč bez ohledu na datum přestavby.
I když mě mnoho lidí od STAGU odrazovalo, měl jsem možnost hovořit s některými, kteří se STAGEM "objeli zeměkouli" bez jakýchkoliv problému. Také mi bylo posléze vysvětleno, že nová řídící jednotka ARTIC už jede bez problémů a upgrade na italský "hardware" odstranil chyby toho polského, takže procento reklamací kleslo na minimum. I to, že ohledně problémů, které můžou nastat, mi řekli hned, když jsem se byl informovat, mně utvrdilo, že se jedná o seriózní firmu (jinak by zvolili taktiku, zatloukat, zatloukat, zatloukat) a s množstvím referencí a délkou působnosti na našem trhu, která činí již 20let, jsem se nakonec rozhodl pro Opavu. Velkou roli v tom sehrála skutečnost, že firma se nachází blízko servisu, kde jezdím se Sonatou a chlapci ze servisu jsou ochotni, v případě, že nebudu pánem svého času, za mně kdykoliv, cokoliv s AutoGasem řešit.
11. listopadu 2013 bylo auto přistaveno k přestavbě a v úterý v 15:30 bylo vyzvednuto již s alternativním pohonem na LPG.
Zde se můžete podívat, co všechno je v autě namontováno:
Mimo údaje uvedené v příloze bylo na vozidlo namontováno elektronické přimazávaní FLASHLUBE v ceně 4900Kč