Pístní kroužky nebo gufera ventilů?!
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- Reklama
Zdar,miltic píše:jo taky bych to nejspis potreboval litr/tak na 3000km, kolik vyjde prosim material jak popisoval black-sheep pistni krouzky, gufera, tesneni..no proste zhruba vse co je potreba + zhruba na kolik muze vyjit prace nebo spis kolik hodin to tak cca zabere????
tak jsem se objednal ke známýmu(automechanik)...A po konzultaci a přeměření tlaků,jsme dospěli k závěru výměnit jak kroužky tak gufera...Předběžná cena 8000Kč (Těsnění pod hlavou,kroužky,gufera,těsnění vany,těsnění víka ventilů,olej, filtr,šrouby hlavy,práce...no snad jsem na něco nezapoměl)je to pálka,ale co nadělat...Ty příměsy do oleje na vytěsnění,ty bych moc nedoporučoval...za prvý nevíš co ti udělají z oleje a za druhý když je kroužek zapečenej tak je v háji...
Lantra 1994 ...1,5MPI...G4DJ
Mates píše:Ivane díky za rada s mím problémem se škubáním motoru. Dneska se to podařilo odstranit. Jen nechápu, že na první pohled na té vadné zánovní svíčce nebylo nic vidět. Hlavně že diagnostika byla v pořádku.
a to byla vadná ta Boška nová nebo si je ještě nekupoval?
LANTRA 1.8-beast in korea 25*5*10 + --odpočívej v pokoji
- Pajk
- **
- Příspěvky: 407
- Registrován: 04 srp 2006, 13:22
- Bydliště: Vraclav is near Vysoké Mýto
- Kontaktovat uživatele:
2Ivan.Té debaty jsem se účastnil,jen se mi zdá,že říkal,že se to stalo jemu po sprintech v Mimoni a přišel na to,když někde jezdil s Rastym.Jinak jsem hned běžel zkontrovat,jak na tom jsem s olejem.Jestliže má být spotřeba ol 0,3l/1000km,tak to zatím řešit nebudu.Snad mě těch 8000kč mine.ivan píše:Něco se vypaří, něco se spálí ve válci,buď přes dříky ventilů s pomocí guférek na dříkách nebo prostě pomocí stíracích kroužků na pístech!!Jiří píše:No tak jestli je v techničáku napsaný,že to žere 0,3 litru na 1000km,tak to jsem v normě,akorát to slyším u auta prvně,že může být,tak vysoký úbytek oleje.No to by mě ještě zajímalo,kde se tak velké množství oleje ztrácí?
A pokud to honíš do vysokých otáček tak ten ůbytek oleje rapidně stoupá!! Rasty má velkou zkušenost,že jo Rasty!!
Mimochodem na Moravě po sprintech na tamním letišťátku byla první hláška od Dráčka zkontrolujte si olej prosím,ať nedopadnem jako Rasty!!!
Lantra kombi 1.6-G4GR,r.v. 97
ABS,klima,dálka
ABS,klima,dálka
Mates píše:4 Topek: vadná byla NGK,ale na Bosch to nechtělo vůbec nejelo. I v servisu mi je vymlouvali. Tak mám origo NGK a šlapou.
tak na ty boše si teda vůbec nestěžuju,buď ty Densa co jsem měl byli v loji a rozdíl je teď tak velkej,nebo to byla dobrá koupě.Ten motor si jen ševelí,no paráda.Jo a litr oleje na 2000tis. km vůbec neřešim,prostě má ráda mastný mrcha ,když to není litr na sto.... ,vzpoměl jsem si na žigula
LANTRA 1.8-beast in korea 25*5*10 + --odpočívej v pokoji
olej
Měli jsme na firmě dvě Astry funglofky. Já 1,4 šéf 1,6. U mě od začátku úbytek oleje neměřitelný, u jeho tak 4 deci na 1000. Toto trvalo do asi 5000 km, pak jako když utne. Na dolití tak deci na 10000. Takže on si ten motor skutečně potřebuje trochu sednout.
Rade622
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
jsou tam, pri ty prilezitosti seridil ventily. Jede stejne...mozna o fous lip. Uvidime, jak olejryba píše:to mas stejnej problem jako ja. Jen mi to zere litr tak na 2500. Nicmene jsem to doted neresil. To auto jede jinak velmi dobre a ten litr 10w40 za 80 kc jednou za 2 mesice me nezabije. Technickou to projde tak co.
Ted mam ale domluvenyho mechose, guferka mam koupeny (340kc, 8ks) a jedu za 3 nedele tam. Potom vymenim olej a dam vedet jak to vypada.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i