Stránka 2 z 3
Napsal: 13 zář 2006, 23:22
od black_sheep
kdyz to tak ctu tak vyhodim ty bosche a vymenim opet zapalovaci kabely a uvidim.. uz me to skubani sere! a diagnostika samozrejme nic neukazala..
a divny ze to dela chvili vic, chvili min, pak to jede chvili celkem fine, pak zase uplne nanic.. a nezalezi to na nicem..
Napsal: 13 zář 2006, 23:28
od Felotron
A nemas treba bordel v rozdelovaci? Se tam nastrouha uhlik, nalepi se na steny a kdyz je tam vlhko, tak je to vodivy a moc to nepali... A nebo umletej uhlik v rozdelovaci, nebo v riti ta pruzinka, ktera ho tlaci na kontakt?
Napsal: 14 zář 2006, 00:16
od adys
miltic píše:jo taky bych to nejspis potreboval litr/tak na 3000km, kolik vyjde prosim material jak popisoval black-sheep pistni krouzky, gufera, tesneni..no proste zhruba vse co je potreba + zhruba na kolik muze vyjit prace nebo spis kolik hodin to tak cca zabere????
Zdar,
tak jsem se objednal ke známýmu(automechanik)...A po konzultaci a přeměření tlaků,jsme dospěli k závěru výměnit jak kroužky tak gufera...Předběžná cena 8000Kč (Těsnění pod hlavou,kroužky,gufera,těsnění vany,těsnění víka ventilů,olej, filtr,šrouby hlavy,práce...no snad jsem na něco nezapoměl)je to pálka,ale co nadělat...Ty příměsy do oleje na vytěsnění,ty bych moc nedoporučoval...za prvý nevíš co ti udělají z oleje a za druhý když je kroužek zapečenej tak je v háji...
Napsal: 14 zář 2006, 18:23
od Topek2
Mates píše:Ivane díky za rada s mím problémem se škubáním motoru. Dneska se to podařilo odstranit. Jen nechápu, že na první pohled na té vadné zánovní svíčce nebylo nic vidět. Hlavně že diagnostika byla v pořádku.
a to byla vadná ta Boška nová nebo si je ještě nekupoval?
Napsal: 14 zář 2006, 18:39
od Pajk
ivan píše:Jiří píše:No tak jestli je v techničáku napsaný,že to žere 0,3 litru na 1000km,tak to jsem v normě,akorát to slyším u auta prvně,že může být,tak vysoký úbytek oleje.No to by mě ještě zajímalo,kde se tak velké množství oleje ztrácí?
Něco se vypaří, něco se spálí ve válci,buď přes dříky ventilů s pomocí guférek na dříkách nebo prostě pomocí stíracích kroužků na pístech!!
A pokud to honíš do vysokých otáček tak ten ůbytek oleje rapidně stoupá!!
Rasty má velkou zkušenost,že jo Rasty!!
Mimochodem na Moravě po sprintech na tamním letišťátku byla první hláška od Dráčka zkontrolujte si olej prosím,ať nedopadnem jako Rasty!!!
2Ivan.Té debaty jsem se účastnil,jen se mi zdá,že říkal,že se to stalo jemu po sprintech v Mimoni a přišel na to,když někde jezdil s Rastym.Jinak jsem hned běžel zkontrovat,jak na tom jsem s olejem.Jestliže má být spotřeba ol 0,3l/1000km,tak to zatím řešit nebudu.Snad mě těch 8000kč mine.
Napsal: 14 zář 2006, 18:58
od Mates
4 Topek: vadná byla NGK,ale na Bosch to nechtělo vůbec nejelo. I v servisu mi je vymlouvali. Tak mám origo NGK a šlapou.
Napsal: 14 zář 2006, 19:17
od Topek2
Mates píše:4 Topek: vadná byla NGK,ale na Bosch to nechtělo vůbec nejelo. I v servisu mi je vymlouvali. Tak mám origo NGK a šlapou.
tak na ty boše si teda vůbec nestěžuju,buď ty Densa co jsem měl byli v loji a rozdíl je teď tak velkej,nebo to byla dobrá koupě.Ten motor si jen ševelí,no paráda.Jo a litr oleje na 2000tis. km vůbec neřešim,prostě má ráda mastný mrcha
,když to není litr na sto....
,vzpoměl jsem si na žigula
Napsal: 18 zář 2006, 17:06
od adys
Zdar,
tak už to mám hotový.Nechal jsem zrovna vyměnit i rozvoďák a nap.kladku..Celekm 11000Kč.To jen tak kdyby náhodou někdo potřeboval vědět co to schlastne....
Napsal: 18 zář 2006, 17:11
od kokroff
cau, no tak potom dej vedet jestli stale papa...Az se mi vrati auto z opravy po te me nehode, ceka me to taky.Ja uz mam ale koupene tesneni, gufera,rozvody za 4200 8)Jen by me zajimalo kolik stojej samotne krouzky (sada na pist
)
Napsal: 26 zář 2006, 08:27
od adys
zDAREC,
Tak stále papá:-(((dOKONCE MNOHEM VÍC...chtěl jsem to reklamovat, ale řekli mi, že si to určitě sedne....moc se mi to nezdá...máte s někdo zkušenosti s pístníma kroužkama???jo a dost to kouří,hlavně když za to vemu.....dík za odpověď....
Napsal: 26 zář 2006, 11:06
od ryba
to jsi me moc nepotesil. Ono je vic moznosti...bud to odflakli, nebo to vubec neudelali, nebo je potreba to jeste nechat zgeneralkovat (prebrousit), nebo si to fakt sedne. No jsem zvedav na sebe...
olej
Napsal: 26 zář 2006, 11:21
od rade622
Měli jsme na firmě dvě Astry funglofky. Já 1,4 šéf 1,6. U mě od začátku úbytek oleje neměřitelný, u jeho tak 4 deci na 1000. Toto trvalo do asi 5000 km, pak jako když utne. Na dolití tak deci na 10000. Takže on si ten motor skutečně potřebuje trochu sednout.
Rade622
Napsal: 20 říj 2006, 11:56
od adys
Zdarec,
Už nežere!!!
Byl jsem to reklamovat...a zjistily že jim výrobce poslal jiný gufera(o 5desetin větší)...teĎ nečudí a zdá se že nežere,uvidím po 1000 km....
Napsal: 06 lis 2006, 12:31
od ryba
ryba píše:to mas stejnej problem jako ja. Jen mi to zere litr tak na 2500. Nicmene jsem to doted neresil. To auto jede jinak velmi dobre a ten litr 10w40 za 80 kc jednou za 2 mesice me nezabije. Technickou to projde tak co.
Ted mam ale domluvenyho mechose, guferka mam koupeny (340kc, 8ks) a jedu za 3 nedele tam. Potom vymenim olej a dam vedet jak to vypada.
jsou tam, pri ty prilezitosti seridil ventily. Jede stejne...mozna o fous lip. Uvidime, jak olej
Napsal: 22 lis 2006, 07:51
od ryba
tak vypada to, ze je to dobry...nebudu predjimat, ale 800 km je za mnou a olej se skoro nehnul, takze to bude asi OK. Za 600 oprava, za 400 gufera, dobrej kseft