Stránka 2 z 2

Napsal: 22 zář 2006, 08:26
od ryba
tak to nevim, asi to o vikendu zvednu a poradne prohlidnu

Napsal: 22 zář 2006, 11:19
od slatored
Když sundáš kolo, tak jsou na čele kotouče 2 šroubky a to je vše. Pak už stačí jen klepat ( možná i víc ) směrem k sobě a kotouč normálně sjede dolů.

Napsal: 22 zář 2006, 11:48
od zaludnikrs
kdyz budete chtet,dejte vedet,mam fotky jak sem vymenoval kotoucos ,tak to sem mozu poslat,kdyz me reknete jak (ja to neumim :oops: ) sia 16v

Napsal: 22 zář 2006, 18:06
od hanys
Nakonec jsem to zvládl bez výměny ložisek, potřeboval jsem kotouče jen stáhnout ne vyměnit a vytáhl jsem to celé, ufffff....prachy ušetřeny na autorádio, ta jízda bez mňůzik taky není vončo :lol:

Napsal: 08 lis 2006, 09:00
od ryba
Zdeněk Dostál píše:jde to tak, že ti zůstane ložisko i s nábojem na autě, když jsem nechal přesoustružit kotouče na lantřa J-1 tak jsem zapáčil mezi kotoučem a nábojem a šlo to dolů. Je to sice tři roky co jsem to dělal a tak matně vzpomínám.Náboj zůstal na autě.Tak hodně štěstí při sundávání. :D
vcera jsem to mel sundany. Koukal jsem na kotouc, kolem nehoz byl trmen z deskama. Na kotouci je 4-ma 13` sroubama upevneny drzak sroubu kola (je na nich vyrazena desitka, co to je? pevnost? nebo moment dotazeni?). To teda sudam a pak se na me usmeje lozisko s kotoucem? Takze jen postupne vytahovat az to dostanu ven? Potrebuju na to nejaky pripravky? Nebo postaci beznej vercajk? Dik

:edit: ted jsem koukal do navodu od viti a radsi to dam do servisu :shock:

vymena prednich kotoucu J1

Napsal: 15 led 2007, 09:48
od ryba
tak hosi, o vikendu jsem to se svarou menil. Je to opravdu narez. Zde je postup:

1) sundat kolo (na heveru:))
2) odmontovat brzdovy trmen a povesit si ho na drat nahoru na pruzinu
3) odmontovat cep rizeni, cep kola, dva srouby na ramenu a dva na tlumici
4) sundat naboj s kotoucem z nahonu
5) pomoci lisu opatrne vylisovat loziska, je to piplacka, ale da se to najit. Jsou tam 2! jedno zevnitr, druhy zvenci. Sada lozisek na jedno kolo ma 2 loza, dva simerinky a zavlacku. Ani nemyslete na to, ze tam nalisujete zpatky ty stary loza, ty uz tim stahovanim vetsinou poskodite. Takze rovnou novy. Stahnete naboj, zustane kotouc prisroubovanej 4ma sroubama, ten se sunda.
6) sundat kotouc s krytem, vse umyt, nalisovat opacnym postupem novy lozisko, kotouc s krytem, dalsi lozisko, simerinky, lisem stahnout k sobe. Loziska namazat special vazelinou.
7) nasroubovat zpet na auto, po nasazeni na nahon (tisicihran) chytit nosne srouby, jinak se muze poskodit poloosa v prevodovce. Dat zavlacky na rizeni a sroub naboje.
8) do trmenu dat nove desticky a enjoy your ride

Jede to jak slak, brzdi to paradne. V servisu chtej 10-12000, sam za 5200 s original dily. Kotouce a loziska co jsme sundali byly jeste puvodni. 14 let a 210000km. Pak at mi nekdo neco rika o nekvalitnich korejcich.

Svara rikal, ze je to reseny celkem chytre, daleko lip, nez na evropskych autech, kde je misto 2 lozisek jedno velky ale taky 2x drazsi a poruchovejsi.

Napsal: 15 led 2007, 21:05
od vlastaFR
covece rybo..ty dokazes potesit to ti povim......potrebuju prave vymenit pravej predni kotouc. ale mam koupeny kotouce a ty si me ted nejspis presvedcil ze bez lozisek to nejde! kamos sikula rikal ze to pude ale nic nezarucuje pac to u lantry jeste nedelal.. takze potrebuju loza :D :D :D asi zacnu krast :)

Napsal: 16 led 2007, 07:29
od ryba
sada japonskejch lozisek NSK (prvovyroba) 1450, origo kotouc 800 (korea), desky japan 800. Automatejcek.cz. Jinak, nam se to druhy kolo uz taky podarilo odlisovat pekne, ale na tom prvnim jsme se ucili a ljedno ozisko znicili, to by pak bylo blby, kdybych nemel novy. Ale myslim, ze i tak se poskodi a pri opetovnem nasazeni sice pojede, ale brzo se bude muset menit.

Napsal: 02 úno 2007, 12:07
od vlastaFR
tak mi vymenil oba predni kotouce. loziska zustaly stejny povedlo se. je to 14dni nejel sem tak 400km a zatim loza nehucej.. a jestly zacnou tak se tu hned ozvu. a jak psal ryba ze origo kotouc (korea) stoji 800kc tak to nevim nevim.. volal sem do hyundaie a tam mi rekly necelejch 4500 za oba :shock: :shock: tak sem na to hodil bobek a sehnal sem za 1800 repliky.

Napsal: 02 úno 2007, 12:27
od ryba

Napsal: 02 úno 2007, 16:05
od Hujer
1.5 ma jine kotouce nez 1.6 a vis.

Napsal: 02 úno 2007, 20:37
od vlastaFR
a sou to originaly??? v hyundaii mi rikaly cenu 4500 proc...? jo a ma 1.8 1996

Napsal: 05 úno 2007, 08:03
od ryba
a jo vidis...1,5 ma 19-17mm, vyssi maji 22-20mm