Stránka 2 z 2
Napsal: 18 zář 2006, 09:45
od lesanek1949
Ale to se bavíme o starý Santě. Ta nová má 139kW v základu... Jinak ta firma co upravuje benzin 2.7 by mě taky zajímala. Na webu jsem našel jen úpravy pro diesel Hyundai...
Napsal: 18 zář 2006, 10:54
od zdenek76
Alpine
http://www.alpine-developments.us/
Z-Engineering
http://www.z-engineering.com/
Není ten novej 2.7V6 pořád konstrukčně ten stejnej motor akorát jinak vyladěnej?
Napsal: 18 zář 2006, 12:44
od Ozawa
Tak mně to dělal ABC tuning - i když nemá dobrou pověst - ověřil jsem si to u dvou servisů v okolí, do kterých jezdí dělat VW motory a kluci u Hyundaie o nich taky ví. Zatím bez problémů. Už jsem to tady někde psal. Spotřeba se mírně snížila - ne ten jejich litr až dva - to ne
, ale výkonově je to znát. Já jsem se kdysi ptal na ty kompresory a právě jeden kluc, co jezdil soutěže mi dal osvětu o tom, že udělat samotný silný motor je na pytel - a když mi pak k ceně úpravy motoru začal vypočítávat nové tlumiče, kotouče a bůhví, co ještě, tak jsem od toho raději upustil - celé auto by se mělo snížit, protože těžiště je moc vysoko, síla od motoru by hodně namáhala převodové ústrojí atd. atd. Za dobře udělané a bez započítání vlivu řidiče, bezpečné auto bych zaplatil skoro jako za ojetou Santu -a do toho jsem fakt nešel.
Starý motor - nový program
Napsal: 18 zář 2006, 12:46
od Ozawa
lesanek1949 píše:Ale to se bavíme o starý Santě. Ta nová má 139kW v základu... Jinak ta firma co upravuje benzin 2.7 by mě taky zajímala. Na webu jsem našel jen úpravy pro diesel Hyundai...
Tak jsem se ptal technika - sakumpikum starý motor, jen nově programováno