Stránka 2 z 3

Re: Plynový pedál

Napsal: 13 čer 2014, 21:12
od mnkk
Neni zač. :wink:

Re: Plynový pedál

Napsal: 14 čer 2014, 21:21
od jano_SNV
...vypnut to asi nejako nejde, ze? Normalne mi to kusok prekaza.
:roll: :roll: :roll:

Re: Plynový pedál

Napsal: 14 čer 2014, 22:23
od Axel.Foley
Nevím o tom, že by to šlo vypnout. Jelikož omezovač rychlosti používám celkem pravidelně, naučil jsem se s tím jezdit.

Re: Plynový pedál

Napsal: 14 čer 2014, 22:55
od robil
jano_SNV píše:...vypnut to asi nejako nejde, ze? Normalne mi to kusok prekaza.
:roll: :roll: :roll:
Buď rad že jsi přišel na to k čemu funkce prošlápnutí pedálu je.Jsou lidi kteří ani po letech nemají tušení.

Re: Plynový pedál

Napsal: 15 čer 2014, 08:14
od kitrab
Prošlápneš pedál a je z toho raketa :).
Kdyby mne na to kolega v práci neupozornil, tak jsem o tom taky nevěděl :) z pravidla tuto polohu jsem obecně na autech nevyužíval :D .

Re: Plynový pedál

Napsal: 15 čer 2014, 15:33
od jano_SNV
Prešliapnem, ale raketa to určite nie je :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
to by chcelo turbo, aby to bola raketa :)

Ale to som možno ešte kúsok rozhýčkaný z fiatu marea, čo mala kedysi moja manželka :)
ta 1.9 JtD bola raketa :D/

neviem ako ostatní majitelia i30 s motorom 1.4, či majú raketu. :)

Re: Plynový pedál

Napsal: 15 čer 2014, 17:18
od kitrab
Tak to si pak nemůžeš kupovat 1,4 atmosféru :), pokud jsi doposut měl naftu s turbem :).

Re: Plynový pedál

Napsal: 15 čer 2014, 17:54
od jano_SNV
ja som mal posledne clio 1.2 43 kW benzín, diesel s turbom bol malželkyn.
Oba sme predali a kúpili sme i30 :)

Ale ide dobre, ale na obiehanie by som pridal kúsok sily :)

Re: Plynový pedál

Napsal: 15 čer 2014, 18:10
od Axel.Foley
jano, vytoč to na trojku přes tři a půl tisíc :wink:

Re: Plynový pedál

Napsal: 15 čer 2014, 19:56
od kitrab
"Obiehanie" to je luxusní slovo to se mi líbí :) !!

Obecně na předjíždění není výkonu nikdy dost, ale trošku vytočit a ono to jde. Já když jel 2x ve Fabce 1,2 40kw to bych brečel. Já měl doposud OII 75kw, i30 1,6 jede líp a od nízkých otáček, což mě mile překvapilo. OII pod 2500 ot. hm to je výrazně horší. S i30 mám ještě málo najeto, tak zatím točím 3000-3500 ot. Ja bude více najeto proženu více:o). Ale už jen podle křivky a chování v ot. do 3000 to předpokládám bude lepší než OII i nad 3000 ot.
Jinak když zavzpomínám na Forda Escorta baly také 1,6 66kw 16v a bylo to živější než OII včetně nízkých otáček. Bylo moooc povedené auto, jen kdyby kluci fordovští uměli zinek :).

Re: Plynový pedál

Napsal: 15 čer 2014, 20:31
od Axel.Foley
Ex-kolegyně měla Fabii HáTéPé v totálním základu a 4 km za volantem stačily - nechápu, jak s tím mohl někdo jezdit, když to nejelo. V té době jsem měl taky escorta a i když měl jen 66 kW, jezdil skvěle, nádherně zabíral od spodu, jak píše kitrab. A šel do světa kvůli rzi.

Re: Plynový pedál

Napsal: 15 čer 2014, 20:42
od jano_SNV
S tou koróziou viem o čom hovoríte páni.
Fiat marea, to bolo tiež veľmi vydarené auto po motorickej stránke, ale jeho achillovou pätou bola korózia...

Ako moja i30 ma ešte len 1100 km najazdených, takže verím, že sa ešte len poriadne rozbehne, vidím v nej skrytý potenciál :)

:D/ :D/ :D/

...verím, že nesklame.

Inak predajca mi v showroome povedal /pri odovzdávaní i30/, že autíčko netreba netreba nejako šetriť v nízkych otáčkach. Vraj motor sa prispôsobí štýlu jazdy :roll:

Re: Plynový pedál

Napsal: 15 čer 2014, 20:51
od kitrab
Také předpokládám, že po 7-10tis. km si to celé sedne a třeba bude i živější než současný syrový motor.

Dnes není zajetí poslední fází výroby motoru jako za dob Š120 :o).
Ale i když se materiály, technologie a pod. pohnula kupředu, stále to je nový syrový motor. Tření vyšší, součásty mají i dnes své tolerance a vše je o tom jaký kus se vyrobí a s jakými vůlemi.
Osobně prvních 1 000 km točím max. 3500 ot., snažím se častěji řadit a měnit otáčky.
Nedoporučuje se dlouhý chod na volnoběh. Brzdy klasika vše nové nešlajfovat. Jinak žádné drama.
Tažné nemám, ale nedoporučuje se hned od 0 km zatěžovat auto.
Jak to bude mít 1 000 km pak už řádné velké šetření apod. normální jízda a pravidelně vyhánět pavouky :o).

Re: Plynový pedál

Napsal: 16 čer 2014, 18:57
od Axel.Foley
Již to tady bylo zmiňováno, mně autí ožilo po 20.000 km a pak ještě víc po 40.000 km.

Re: Plynový pedál

Napsal: 16 čer 2014, 19:30
od kitrab
uaaaaa až tak pozdě ? :)
snad se tedy také dočkám :).