Bohužel,ani tady s tebou nebudu souhlasit,že TCS systém,nesníží v době zásahu,výkon/toč.moment motoru,bez ohledu na to,že máš plyn třeba stále na podlaze.
Pokud vyzkoušíš

s TCS(stačí mu "naložit" i při rozjezdu na mokru,vodě,sněhu,ledu...),tak je tam evidentní zásah jednotky do výkonu motoru-omezení na množství výkonu,které jsou pneu schopna přenést,bez protáčení.V první části se shodujeme-při prokluzu,použije TCS systém ABS a přibrzdí protáčející se kolo,ale motor s výkonem přes 102/125kW vyhnaný na 6000 ot. by JEN to přibrždění jednoho kola-za prvé ani necítil(a možná i utrhl brzdič

) a rval celý výkon jen na jedno kolo=což by způsobilo havárii nebo za druhé-při nějakém velkém zásahu brzdy na jednom kole a zmačknutém plynu na podlahu(třeba při startu na sprintech),by se auto začalo točit kolem blokovaného kola(trochu přehnaně napsáno-i když u auta s 300kW

).Nebo při zásahu na mokru(sněhu..)v zatáčce,by JEN přibržděním jednoho kola a stále plném výkonu motoru na druhém kole---auto okamžitě šlo do smyku

.Takže tvůj systém,jen se zásahem brzd,by byl 100% zabiják
TCS funguje tak,že díky snímačům otáček kol v ABS,zjistí rozdíl v otáčkách prokluzujícího se kola,oproti ostatním(snímače otáček z ABS,musí určitě porovnávat zadní nehnanou nápravu,protože se může stát,že se začnou protáčet obě hnaná kola),přibrzdí protáčející se kolo a motor SNÍŽÍ

výkon/toč.moment,bez ohledu na to,že máš plynový pedál stále na podlaze

Nestudoval jsem,jakým stylem je snížení výkonu docíleno,ale předpokládám,že naprosto jednoduchým způsobem-řídící jednotka motoru zjistí,že zasáhlo TCS a sníží dávku paliva do vstřikovačů a tím i výkon(otáčky).Jak jednoduché,bez dalších komponent

a složitostí.
