Boha, co to je za řeči toto ? Ona "těžká" dokumentace nemá na sedačce, co dělat. A ta perla se signalizací pouze na místě řidiče - možná se budeš divit, ale tyhle věci jsou tam právě kvůli tomu, aby řidič věděl, že se mu např. v zadu odpoutalo dítě v sedačce apod. Ta citovka s invalidou, co se nemusí poutat - no, dejme tomu, že mu je někdo ochotný takové povolení vystavit (on totiž nepřipoutaný člověk neohrožuje v autě jen sám sebe, ale TAKÉ všechny ostatní cestující !) - není nic snažšího, než si pořídit jen ten zacvakávací protikus, ať už z vrakáču, na ebay atd.only_one píše:Poutám se zcela automaticky, ale vezu na sedačce dokumentaci, smůla je moc těžká -> cinky linky, spolujezdec si chce sundat svetr za jízdy.. cinky linky , více násobné zapípání při poklesu teploty no to je taky super, hlavně teď když jsem jel takovou zajímavou cestu přes lesy a vesnicky, tak ta diference teplot byla dost divoká.. osobně jsem zastánce toho, že by člověk měl mít pořád možnost volby. Kontrolka nízké teploty je v zorném poli řidiče a to by mě stačilo. Pásy by stačili na místě řidiče.. je to prostě bruselismus, kdy z nás přesně tyhle drobnosti dělaj tupé stádo ovcí, které nedáš na výběr.. Co má třeba dělat invalida, co má potvrzení, že ze zdravotních důvodů se poutat nemusí? Všeho prostě moc škodí.
A doma mám další starší auto s 15 lety na krku.. a mám tam daleko větší pocit, že v tom autě jsem šéf já než v I30tce.
Trochu mi to připomíná, jak se u nás začla objevovat např. první auta s ABS, tak se taky vždycky našel nějakej trouba (no offence), který tvrdil, jak je to na ho*no, že to pak dýl brzdí, že on je tak dobrý řidič, že nic takového nepotřebuje a bla bla bla, pár dalších blábolů. No a dnes - totální standard, Světe div se
Co ovšem nechápu, že není (alespoň v mém voze) akusticky signalizována pal. rezerva, to mi příjde trochu na hlavu.