Mě nevadí, že to některým předřečníkům vadí :)
Napsal: 12 bře 2014, 22:37
Pánové, čůráte na špatný sloup - ten systém bude, ať chcete nebo ne.
Veškeré "argumenty", jak nebude dost hasičů a záchranek, nebo že to uživatel zaplatí - jsou znak zabedněnců typu D-F a dalších konspiračních, velmi omezených spolků. Víte, to první (ťuknu do jednotky a ona udělá planý poplach) se ve skutečnosti dá dost dobře využít k tomu, aby se systém vyřadil z provozu... jak se říká, v jiném kontextu: "když bude milion opic bušit do milionu psacích strojů milion let, napíšou Shakespearovo sebrané dílo...." - tety v tomto případě, když systém zahltíte šumem, budou se muset změnit jeho algoritmy a dost možná právě vaše auto přestane být sledováno/začne být systémem filtrováno jako zdroj spurious poplachů. Je to běžný samooopravný mechanismus takových sítí - co na to legislativa, o tom se hádat nebudu. Takový filtr bude na velmi nízké úrovni systému a EU se o jeho funkci nejspíš vůbec nedozví. Provozovatel tak bude šetřit své kapacity - prostě a jednoduše.
Zadruhé, to, co uživatel zaplatí, jsou drobné. Proti jiným průserům.
Zajímavé je, že to konspirační trotly nenapadne - jedno ani druhé. Je to ale totéž, jako když nevědí o speed detektorech, které v ČR měří a natáčejí na příjezdu i na odjezdu od sloupu prostě mají mezery ve znalostech.
Očůrat to každopádně nepůjde, protože detekce nárazu bude nejspíš integrována s ŘJ airbagů/ESR atd., tj. nebude akcelerometr v "té zlé krabičce" nebo pokud bude, tak jen sekundární. Hlavní bude součástí vozidla, tj. přerušíš komunikaci = ihned to EU ví Dále - až to bude mít GSM i/f s dostatečnou přenosovou kapacitou, zcela jistě to bude nárazově hlásit provozní údaje, jako např. polohu. V kombinaci s nevymazatelnou pamětí závad v ŘJ (viz emisní záznamy několik měsíců nevymazatelné ani autorizovaným servisem, nebo třeba tachografy, nejen u kamionů) to bude znamenat, že každá policejní kontrola vám bude schopna říct BEZ ZASTAVEN VOZIDLA, zda máte systém funkční, případně jak dlouho je nefunkční a kolik km mezitím auto najelo.
Vítejte v budoucnosti, pánové a dámy.
Stávající vozidla se ze silnic vyženou admin. opatřeními, např. mýto na všech silnicích s návrhem 50 Kč/km pro Euro 0,1,2... jak se vám to líbí, jak dlouho asi budete jezdit s veterány? Tipuju, že dlouho ne.
Nebude reagováno, ti trotli mě věcně nezajímají, pouze mě nárazově baví.
Veškeré "argumenty", jak nebude dost hasičů a záchranek, nebo že to uživatel zaplatí - jsou znak zabedněnců typu D-F a dalších konspiračních, velmi omezených spolků. Víte, to první (ťuknu do jednotky a ona udělá planý poplach) se ve skutečnosti dá dost dobře využít k tomu, aby se systém vyřadil z provozu... jak se říká, v jiném kontextu: "když bude milion opic bušit do milionu psacích strojů milion let, napíšou Shakespearovo sebrané dílo...." - tety v tomto případě, když systém zahltíte šumem, budou se muset změnit jeho algoritmy a dost možná právě vaše auto přestane být sledováno/začne být systémem filtrováno jako zdroj spurious poplachů. Je to běžný samooopravný mechanismus takových sítí - co na to legislativa, o tom se hádat nebudu. Takový filtr bude na velmi nízké úrovni systému a EU se o jeho funkci nejspíš vůbec nedozví. Provozovatel tak bude šetřit své kapacity - prostě a jednoduše.
Zadruhé, to, co uživatel zaplatí, jsou drobné. Proti jiným průserům.
Zajímavé je, že to konspirační trotly nenapadne - jedno ani druhé. Je to ale totéž, jako když nevědí o speed detektorech, které v ČR měří a natáčejí na příjezdu i na odjezdu od sloupu prostě mají mezery ve znalostech.
Očůrat to každopádně nepůjde, protože detekce nárazu bude nejspíš integrována s ŘJ airbagů/ESR atd., tj. nebude akcelerometr v "té zlé krabičce" nebo pokud bude, tak jen sekundární. Hlavní bude součástí vozidla, tj. přerušíš komunikaci = ihned to EU ví Dále - až to bude mít GSM i/f s dostatečnou přenosovou kapacitou, zcela jistě to bude nárazově hlásit provozní údaje, jako např. polohu. V kombinaci s nevymazatelnou pamětí závad v ŘJ (viz emisní záznamy několik měsíců nevymazatelné ani autorizovaným servisem, nebo třeba tachografy, nejen u kamionů) to bude znamenat, že každá policejní kontrola vám bude schopna říct BEZ ZASTAVEN VOZIDLA, zda máte systém funkční, případně jak dlouho je nefunkční a kolik km mezitím auto najelo.
Vítejte v budoucnosti, pánové a dámy.
Stávající vozidla se ze silnic vyženou admin. opatřeními, např. mýto na všech silnicích s návrhem 50 Kč/km pro Euro 0,1,2... jak se vám to líbí, jak dlouho asi budete jezdit s veterány? Tipuju, že dlouho ne.
Nebude reagováno, ti trotli mě věcně nezajímají, pouze mě nárazově baví.