Predpokladam, ze vystupil a skontroloval olej hned, necakal hodinu, takze v mazacich kanalikoch olej bol lebo nestihol stiect do olejovej vane. Ak by vystupil, hodinku pockal, tak by si mal pravdu, ale aj s tym vyrobca pocita a preto ma byt olej medzi min a max, je to cca 15mm, nebudem to merat. A ponahlal sa, takze mal viac oleja, ako je min, prave o to mnozstvo rozbehnute po motore. Posledne 3 vymeny som isiel do servisu s olejom na MIN a to bolo naozaj min zistene rano pred jazdou. Motor ide bez problemov, aj ked za chodu bola hladina pod min. A sem tam som aj prudko brzdil dupnutim na brzdu, napriklad na dialnici v 160kmh, lebo pan vo felde mal pocit, ze so 110kmh je najrychlejsi.MICHAL77 píše:Samej odborník....
Nevím co má pán za motor, ale pokud měl stav na min. tak se zamyslete kolik oleje se po nastartování rozběhne po motoru, klidně to je litr i víc a pak už to je krutě pod ryskou, navíc se mu to stalo při jízdě z kopce, tím pádem zahřátej motor, otáčky nicmoc (tím pádem tlak oleje taky asi žádná sláva).
Bude chytnutej buď na klice či nahoře na hlavě. Klidně to mohly mlátit hydra.
K veci. Ked to bucha, tak cidlo tlaku bolo asi v poriadku, ale moze byt zaneseny filter v sacom kosi, ktory sposobi trhanie prudu oleja, robilo by to hlavne za studena pri vyssich otackach, a to uz by problem bol, a drahy.