Stránka 2 z 3
Re: přemapovaná řídící jednotka
Napsal: 25 bře 2014, 16:45
od gandalf007
No, nevím, díval jsem se na specifikaci i40 z roku 2014 a 1.7 100kW má psán točivý moment 330Nm, přičemž 2013 měla 325Nm, tam by to na nějakou změnu vypadalo... Ale jasně, může to být sprostá novinářská kachna
Re: přemapovaná řídící jednotka
Napsal: 26 bře 2014, 16:27
od Lekvar
da sa ist na 130kw, ale otazne je na aku zataz je robena automaticka prevodovka....
Re: přemapovaná řídící jednotka
Napsal: 28 bře 2014, 11:05
od Lekvar
Re: přemapovaná řídící jednotka
Napsal: 31 bře 2014, 11:55
od gandalf007
Jj, to věřím, že jde... Já bych uvítal trochu hladší průběh točivého momentu, ty díry mezi jednotlivým stupni jsou dost cítit... O výkon mi nejde vůbec.
Re: přemapovaná řídící jednotka
Napsal: 01 dub 2014, 11:18
od miskinsr50
osobne si myslim, ze 136k a 325nm je dostatočne na dnesne preplnene cesty, akurat by sa hodila lepsia odozva plynu v nizsich otackach. Krutiak je dost vysoko...
Re: přemapovaná řídící jednotka
Napsal: 01 dub 2014, 13:35
od gandalf007
Tak tak, jen kdyby dvojka jela pořádně hned potom, co se přeřadí z jedničky... A tak dále výše.
Re: přemapovaná řídící jednotka
Napsal: 01 dub 2014, 17:28
od miskinsr50
Re: přemapovaná řídící jednotka
Napsal: 02 dub 2014, 15:40
od Lekvar
Ja mam automat, cize ten vas problem medzi 1 a 2 necitim
Ale koketujem nad otazkou : EGR Off , DPF out bez upravy RJ len softverove vypnutie spominanych casti. Toto by pomohlo autu pomerne citelne v nizkych aj vyssich otackach.
Re: přemapovaná řídící jednotka
Napsal: 03 dub 2014, 16:13
od miskinsr50
Ak chces jazdit ako stara Avia... alebo TDi PD ? Co plny plyn to vsade dym ???
urcite by som ziadne z tychto sucasti nevyradoval z cinnosti.
Re: přemapovaná řídící jednotka
Napsal: 04 dub 2014, 12:05
od Lekvar
no dym stym nema nic spolecne. Egr zasiera turbo a nasavaci system bordelom, dusi motor.. DPF dusi motor taktiez a to koli euro normam
Re: přemapovaná řídící jednotka
Napsal: 04 dub 2014, 12:28
od robertbulko
Nevedel som čo to EGR je a samozrejme wikipedia pomohla. Tu je linka:
http://cs.wikipedia.org/wiki/EGR
Zostal som prekvapený, keď som zistil, že zablokovanie EGR (prúdenie spalín naspäť do motora) vlastne len pomôže motoru.
1. zvýši výkon priškrteného motora ochudobneného o kyslík vďaka EGR
2. odlahčí chladiaci systém, pretože sa motor bude menej hriať
3. zvýši životnosť DPF, pretože sa do neho dostane menej pevných častíc
Re: přemapovaná řídící jednotka
Napsal: 04 dub 2014, 14:10
od velsatis
Sám jsem měl možnost vidět jak EGR "pomáhá"
. Kamarád si čistil sání ve Volvu S80 po cca 220 000km a ukazoval mi foto, jak vyškrabával ze sání saze lžící a vyškrábal toho pěkný množství
EGR snad nemá pro motor jedinou pozitivní funkci a nejen pro motor viz robertbulko. Jediné pozitivum je, že redukuje vznik oxidů dusíku, což je teda taky docela svinstvo, ale jako efektivnější se mi jeví vstřikování močoviny, což nám za chvíli k EGR v autech taky přibude.
Re: přemapovaná řídící jednotka
Napsal: 04 dub 2014, 14:31
od robertbulko
Dá sa v RJ nastaviť zablokovanie EGR?
Re: přemapovaná řídící jednotka
Napsal: 07 dub 2014, 11:00
od Lekvar
Re: přemapovaná řídící jednotka
Napsal: 09 dub 2014, 08:05
od robertbulko
Preveril som link od lekvara a bolo mi povedané, že na modely 2012 to nie je možné aplikovať softvérovo.