Ahoj,
po návratu z dovolené,přidávám pár postřehů z cesty.
Vyrazili jsme 4.7. po trase Rokycany-Rozvadov-Mnichov-Mayrhofen(Zillertal)
Auto s plně naloženým kufrem , dva dospělí a dvě děti 13 a 15let.
Do Rakouska jsme přijeli s údaji na PP: pr.rychlost 95km/hod
pr. spotřeba 6.4l/100 km
Většinu cesty se zapnutou klimatizací.
V okolí Mayrhofenu několik vyjížděk včetně výjezdu z 800 do cca2300m.n.m.- i30 mile překvapil,jak to dal.
Jsou to fakt krpály-v serpentinách jsem řadil 2x za 1.
Dál dovča pokračovala přejezdem 8.7. do Chorvatska: Mayrhofen-Salzburg-Villach-Ljubljana-Záhřeb-Šibenik
(900 km-99% dálnice)
Prům.rychlost klesla díky pojížďkám v Rakousku na 89km/hod , spotřeba v Šibeniku dle PP 6,7.
Opět klima na cca 90% cesty.Auto šlapalo super,jen 3x nešel zapnout tempomat. Po nějaké chvíli už zase šel
normálně aniž by jsme zastavili.
V místě jsme podnikli několik výletů po okreskách, nákupů apod. Prům. rychlost dál klesala...spotřeba 6,5-6,7dle PP.
Návrat jsme naplánovali na čtvrtek 17.7.
No návrat. Nakonec z toho byl přejezd do Francie,kde jsme navštívili našeho dědu na akci s historickými modely
letadel,které staví.
Díky tomu,že jsme měli dálniční známky do Slovinska a Rakouska ,jsme zvolili trasu přes Německo,místo Itálie a Švýcarska.
Šibenik-Záhřeb-Ljubljana-Villach-Salzburg-Mnichov-Stuttgart-Mullhouse-Kruth(městečko konání akce)
zde přidávám bonus aby bylo jasné o čem to je
http://fousici.rajce.idnes.cz/Retroplane_2014/
Byla delší o 200 km (celkem 1395 km),ale říkal jsem si že těch 200 navíc po dálnici bude v poho.
Nebylo! Kolem Mnichova a Stuttgartu STAU,STAU,STAU a ještě jednou STAU!
Cesta trvala od 5,30 do 22,30. Tedy pěkných 17 hodin.
Užili jsme si to my i auto...nám už se to moc nelíbilo, i30 Satin Amber neříkal nic a jel a jel.
Po pěkném víkendu jsme se vydali domů v neděli 20.7. Bylo to 666
km,takže vlastně kousíček.
Přes Německo po dálnici až do Rokycan.
Pocelou dobu i30 fungovala perfektně (jen ten tempomat) a ani po té 17hod cestě,mých 202cm výšky,nepociťovalo
nějak výraznou únavu co se týče bolesti zad,nohou atd.V tomto je i30 taky super.
Celkově musím auto pochválit,prostor pro 4 v pohodě i na delší cestě,jízda s plnou náloží není problém držet po
Německé dálnici 150-160km/hod,komfort a ticho v autě,velice dobré.
A světlej vnitřek to překonal bez úhony...to spíš bylo vidět upatlání na tmavých částích obložení dveří.Už umyto.
Po návratu jsem byl zvědavý na spotřebu po dotankování- PP ukazoval prům. 6,7l/100km , prům.rychlost 89km/hod
Naše cesta byla dlouhá 4102 km a natankovali jsme celkem 281,7l benzínu = 6,87l/100 km,což si myslím není
vzhledem k podmínkám špatný.
Ceny benzínu na dálnicích... 1,49 - 1,67 EUR. V Chorvatsku kolem 11Kn. Nejlevnější byl v Alpách v Mayrhofenu-
SHELLka 1,311 EUR.
Přidávám pár fotek...