Omluva, že trochu odbočím od tématu, reakce na výše uvedené příspěvky ke koncernovým vozům.
Byl jsem léta Fiaťák (Punto 1,2 SX 3 dveř., Brava 1,2 SX 6 kvalt, krátké Stilo 1,2 6 kvalt, dlouhé Stilo 1,6), bohužel není nástupce Stila MW, Croma se nedělá a Dóblo jsem nechtěl. S
i30 kombíkem, 1.6 jsem od letošního února maximálně spokojený. Další auto bych viděl v réžii i40, iX 35, je jasné že cca za 4 roky to bude jinak vypadat. A z i30 jsem doslova nadšen. Všude kolem přibývá tolik
, že nestačím zírat, hlavně i20, i30.
Jenom, že je tady jedno mínus a to je boj mezi prodejci a importérem v Praze, který už vyústil v tom, že někde
končí, někde o tom uvažují, takže opět cesta pro uvolnění pozic pro zapráskaný koncern, který těží z hlouposti lidí, jejich nevědomostí a z toho, že léta mají zažitou písničku, kdo má Feldu, Fábku a Oktávku je king. Nechápu politiku
, že dopustí takový stav a hádky. Ano, jde o peníze, ale pokud je pravda, že v Praze u importéra
vládne nějaké individuum, který byl už odejít od jiných značek, tak to opravdu nechápu. U nás v Karviné možná hrozí, že opravdu časem budu muset jezdit do servisu nebo pro další nový vůz do Ostravy, což se mi vůbec nechce. Těch
, co u nás v okolí přibylo, je neskutečné množství. To jsou lidé, kteří prostě pochopili, že koncern nechtějí a pro kvalitní vůz za super cenu nemusí chodit daleko.
může o tyto lidi lehce přijít.
Ale pořád lepší, než kupovat holou O III 1,2 TSI za min. 400 litrů s ošuntělým interiérem. Teď jsem jednu viděl s těmi nejjednodužšími kryty kol s logem koncernu, no hnus jak to levně vypadalo a celé auto zošklivilo
. Nebo Fábku za 250 táců, kde si s nadsázkou připlatím za klíček od startéru
.
A pokud by už další auto nemělo být
, kdyby u nás v mikroregionu končil (jinak region s hustým osídlením), tak stejně pošilhávám po větším voze (i40 se mi moc líbí a v kombíku
úplně super), tak to raději půjdu do nového Mondea kombíka, sice mimo město, počkám si na slevovou akci, než to valit do menší kategorie a stejně drahé (v té výbavě) O III nebo do zbytečně velkého a po všech stránkách drahého Superbu 1,4 TSI. Protože u nás krom koncernu a Renaultu nic jiného není.
První, co mě u koncernu odpuzuje, je, když si do těch vozů sednu, tak ten strohý, hnusný, laciný interiér, hnusné plasty, ""tlačítka a kolečka"" jako u nějakého asijského šuntu. Pořád stejná koncernová politika. O III a Fábku v základu si může za ty prachy koupit jenom vůl a když budu chtít lepší výbavu, barvu, kola atd., tak zaplatím tolik, co u jiných značek je už skoro od základu nebo vůz o kategorii výše. Příkladem je ten nepovedený hybrid Rapid, holý je o ničem, je malý, úzký, nepohodlný, celý takový "dřevěný"
a když ho chceš v lepší výbavě, tak stojí, jako
i30 GDI. A když jsem u Rapida viděl vzadu bubnové brzdy, tak jsem byl zcela vyléčen.
Není však mým cílem hanit konkurenci, proto na koncern prdím, ať si to zoufalci kupují, ale vadí mi politika
vůči regionům. Jo, ono lehce opuštěné pozice může nahradit i KIA.
se mi však líbí více.