Stránka 2 z 2

Napsal: 05 pro 2006, 17:20
od Tomino82
doufam, nerad bych narval do auta 7tisic zbytecne....

Re: zakopávání motoru do 2tis. otáček

Napsal: 15 pro 2006, 20:02
od xell
homeshare píše:Prozkoumal jsem fórum, podrobnosti o krokovém motorku a dalších chytácích, ale nevím.
Při rozjezdu se motor do cca 2000 otáček zakuckává a nechce se rozběhnout. Po překročení této hranice se však rozběhne bez problémů. Při dlouhé jízdě se však zakucká i v 3500 ot. je to spíše jen takové škubnutí. Mám ještě jeden problém a to s prosvicováním dobíjení za jízdy. Někdy jen lehce problikne, někdy se však i na 2 vteřiny naplno rozsvítí kontrolka. Pak zhasne a třeba 20km nic. Nebo opačně, bliká a bliká.
Motor 2,0 litru 16 V automat rok výroby 96.
Ahoj Je to opravdu na 99 zapalovacíma kabelama. Mě to dělalo už co jsem jí koupil cca půl roku. Teď mám nové a jede to jak víno. Spotřeba klesla cca o 1,5 až 2 litry. Jestli chceš, mohu Ti je sehnat. Já je měl nové za 700. Tak jestli chceš? vyměnit si je můžeš sám, je to snadné. Ahoj

Napsal: 16 pro 2006, 09:34
od Tommas33
xell,kdyby jsi četl pozorně tak kabely byli měněny.

Napsal: 18 pro 2006, 12:34
od hlobilp
xell: a na kolik by prisli kabeby na V6? V Hyundai za ne chteji 2300+DPH a na netu stiji s dani 3100kc... zda se mi to dost

zapalovací kabely

Napsal: 24 pro 2006, 22:04
od xell
Ahoj s tím cukáním jsou to na 99,9 procent ty kabely. Mě to došlo tak daleko že mi to jelo jen na 3 válce. Doporučuji vyměnit

Kabely 99 2.5 V6

Napsal: 31 led 2007, 21:36
od jiri strelak
Jestli se nepletu Bosch za 1.900

Napsal: 31 led 2007, 21:54
od jiri strelak
To se my ještě nestalo, ale zjistil jsem, že při 220t. km je fakt lepší vyměnit lambdasondu, intervla pro výměnu by měl být cca 160t. km