Stránka 2 z 2

Napsal: 24 říj 2006, 18:20
od Felotron
Horsi kdyby havarovanej z jetyho vozu :lol:

Napsal: 24 říj 2006, 21:06
od ivan
Vita píše:
Gardovič píše:Alternator je vymenenej a hned je to lepsi. Na volnobeh dobiji 14.1 V pri odberu to klesne tak na 13.5V.
Jo jo ... togle uz vypada lip ... :wink:
Jsem Ti to říkal v pátek né??? :lol: :lol:
Jinak Gardoviči ať Ti to zase fičí!! :wink:

Napsal: 24 říj 2006, 21:48
od Vita
To Ivan: Jo jo ... presne tak .... :lol:

Napsal: 25 říj 2006, 21:31
od Gardovič
Dik za podporu, snad se nepokaka nic jineho.

Napsal: 31 led 2007, 22:44
od icozv
zhrado píše:u starsich aut to nemusi byt pravda, ze musi alternator dobijat 13,5V ked su zapnute vsetky spotrebice na volnobeh..Dobijanie sa mera pri zvysenych otackach t.j. 1500-2000 prave kvoli tomu, ze stare alternatory nezvladali dobijat na volnobeh pri zapnutom vsetkom v aute..A preco auto trasie na volnobeh? V prvom rade preto, ze ma motor vysoky kompresny pomer a tym padom ma tvrdsi chod na volnobeh a druha vec je ta, ze ten drziak motora ktory je na strane motora pri rozvodovom remeni musi byt spravne nastaveny..Ked sa napr. pri oprave s nim pohybe tak to auto (motor) strasne trasie a prenasa sa to potom na karoseriu..Tot moje skusenosti..
Ja mam alternator OK, ale menil som motor a od vtedy to strasne trasie. Ako sa nastavuje ten drziak motora??PLS

Napsal: 16 úno 2007, 13:07
od mirec
Peko píše:Zhrado žiarovky odoberajú vo watoch ale altenator pri výrobe el. kladie motoru odpor a to uberá motoru nejaké kone z výkonu.Podstatné však je že Gardovič to už má OK
Alternator sa ti toci ci uz mas alebo nemas zapnute svetla..je to jedno...len tak pre info ;)