Stránka 2 z 2

Re: Hyunday podvod se zárukou na karoserii.

Napsal: 18 lis 2014, 19:02
od mihlit
Tommy.Koppy:
To je stále podle očekávání. Stihl jsi to včas, takže ti to opravili v rámci záruky na lak. Během té záruky se opravuje bez problémů. Problém nastává ne se "zárukou na lak" ale s tou dlouhou "zárukou na prorezivění". Takže nic překvapivého.

Re: Hyunday podvod se zárukou na karoserii.

Napsal: 20 lis 2014, 09:35
od Tommy.Koppy
tak to se omlouvám za SPAM 8-[

Re: Hyunday podvod se zárukou na karoserii.

Napsal: 20 lis 2014, 15:00
od soban
Není to spam třeba si ujasnit pojmy a přečíst co máš napsané v servisní knížce.

Samozřejmě v reklamě řeknou pouze A a to B si musíš tím malým písmem lupou přečíst prostě tak to chodí.

Re: Hyunday podvod se zárukou na karoserii.

Napsal: 29 dub 2015, 14:35
od pardubice
Zdravíčko,
nečetl jsem předchozí diskuzi, nicméně mám také osobní zkušenost s reklamací laku.
Mám tmavě modrou metlu. Na tu by měla být záruka snad 12 let (možná 9, teď si nejsem jistý), nicméně po dvou letech se mi začaly na hauptně dělat bubliny a lak se odlupoval.

Dal jsem to do servisu v Pardubicích - výsledkem bylo, že je poničený lak od ptačích hoven. Měl jsem před tím starého Kadeta ... 16 let starý auto, a nebylo na něm znát jediný hovno.
I kdyby to od trusu bylo, ten lak musí vydržet daleko více. Navíc u mě to od trusu nebylo, auto mám v myčce celkem pravidelně (od špíny, pylu ... ).
Prý to dokonce fotili a posílali přímo výrobci ...

Na Pardubický servis jsem se vykašlal a dal auto do Prahy do Butovic (tam jsem ho kupoval).
S reklamací nebyl jediný problém. Auto jsem tam nechal, dostal jsem náhradní vozidlo zdarma, a za týden jsem si přijel pro svoje opravené.


Takže doporučení na závěr - když potkáte v servisu debila, jděte jinam. Už se tam nevracejte a všude šiřte pohanu na onen křivácký servis.

Re: Hyunday podvod se zárukou na karoserii.

Napsal: 02 kvě 2015, 20:49
od soban
Mám i20 a po 2 rokách začaly reznout 5 dveře pod oknem.

V servisu v Olomouci první zádrhel že v servisce nemám :hyu: razítko tak tvdím kde je to napsáno že tam musí být :hyu: razítko, a na dotaz o zapůjčení vozu nemáme nedáme!!!!!!! (Asi pomsta že není :hyu: razítko.)

Telefon do Rýmařova přijeďte koukneme uvidíme (jezdím kolem tak není problém se tam stavit) přijel jsem vyfotil si to že to :hyu: musí odsouhlasit a protože jsem neměl v servisce :hyu: razítko musel jsem dodat fakturu od servisu, a náhradní vozidlo ano máme, ale jsou půjčené budete muset počkat než se uvolní, ale není problém.

Protáhlo se to odsouhlasení z :hyu: (asi nemohly přeluštit fakturu :-) ) pak jsem musel počkat než bude volné auto takže se to protáhlo na 2 měsíce - 5.5.2015 mám auto přivést tak uvidíme dál........

Zajímavé že někde to jde a někde ne!

EDIT:
Tak auto odvezené na opravu dostal jsem půjčené ix20 PPM mini motor 1,6 12.5.2015 by to mělo být hotové.
Bezproblémové jednání, auto bylo špinavé při předání - nestačili ho umýt, nemusím ho vracet umyté, pouze zase s plnou nádrží, takže jsem si ho umyl doma abych nejezdil jak hovado a při vrácení ho akorát natankuji.

Takže s Rýmařovským :hyu: zatím spokojenost.

PS. Ta ix20 se mi zdá nějaká pomalá při předjíždění to ta moje i20 je živější, jediné co je lepší že to jede líp do kopce. (přecejenom motor 1,6 vs 1,2).

Jinak odskakování zadní nápravy nepozoruji jak si každý stěžuje.

Re: Hyunday podvod se zárukou na karoserii.

Napsal: 06 led 2016, 10:45
od Olda47
IX20 1.6 pomalá při předjíždění? Ehm..parkovačka nebyla zatažená? 80-120 na trojku za 7.5, rychlejc to neudělá ani Mondeo 2.0 TDCi...

Re: Hyunday podvod se zárukou na karoserii.

Napsal: 07 led 2016, 19:08
od soban
Podle mě to je tím že se to půjčuje a každý jezdí trochu jinak a ŘJ motoru si různé styly jízdy musí přebrat, kdyby jsem s tím jezdil jenom já tak bych ji asi naučil :-)

Re: Hyunday podvod se zárukou na karoserii.

Napsal: 08 led 2016, 06:32
od severtom
pardubice píše:...I kdyby to od trusu bylo, ten lak musí vydržet daleko více. Navíc u mě to od trusu nebylo, auto mám v myčce celkem pravidelně (od špíny, pylu ... ).
Prý to dokonce fotili a posílali přímo výrobci ...
Na Pardubický servis jsem se vykašlal a dal auto do Prahy do Butovic (tam jsem ho kupoval). ... Takže doporučení na závěr - když potkáte v servisu debila, jděte jinam. Už se tam nevracejte a všude šiřte pohanu na onen křivácký servis.
Zajímavý příběh. Nemám metlu, auto myju tak 4x ročně (většinu km najezdí na dlouhých štrekách, téměř žádný městský provoz a "ježdění v závěsu za někým".
Auto 5,5 roku staré a nikde ani bublinka. Čekal jsem to horší, při všech těch zkazkách.
Hyu barva asi nevydrží mytí kartáči. Mechanická odolnost nula.

Re: Hyunday podvod se zárukou na karoserii.

Napsal: 08 led 2016, 08:58
od Alf6
http://www.autorevue.cz/koroze-se-tyka- ... si-pripady

Že záruka proti prorezavění vždy automaticky nereflektuje skutečnou kvalitu protikorozní ochrany, tušíme nejen z toho, co vidíme na silnicích, ale i z pozornějšího čtení záručních podmínek. Za prvé se v nich nejčastěji skloňují termíny typu „prorezavění směrem zevnitř ven“ (což je pro garančního technika díra v plechu pod nepoškozeným originálním lakem) či „nezpůsobená vnějším poškozením, úpravami, korozivním nákladem či tekutinami
Za druhé bývají jmenovitě určeny díly, které záruka kryje – obvykle prahy, blatníky, dveře, kapota atd., tedy díly, jejichž lokální opravitelnost by na rozdíl od děravých nosníků nezatížila servis týdenním rozebíráním auta a nákladnou opravou nejpodstatnější části vozu.
Jen velké výjimky připouštějí opravu rezivějící podlahy. Například Jeep doslovně uvádí, že „záruka pokrývá náklady na opravu nebo výměnu jakéhokoliv plechu se známkami prorezavění s výjimkou těch s vnějším poškozením“. Naštěstí (pro sebe) se pouze sedmiletou zárukou postaral o to, aby na jeho dobrotu v praxi pokud možno nedošlo.

Třeba třicet let, ale zadarmo to nebude

U zmiňovaného Mercedesu je záruka proti korozi přímo vychytralou součástí komplexní záruky mobility. Tváří se jako impozantní třicetiletá, reálně je však pouze dvouletá s možností až patnáctinásobného prodloužení. Jednoduché – jestli vystačíte s dechem.

Když po šesti, osmi letech provozu servisem navržené opravy pro udržení auta v bezchybném technickém stavu (jen tak vám přece zaručí, že se nepokazí) začnou dosahovat desetitisícových až statisícových částek, snadno pochopíte, proč na silnicích vídáme tolik děravých mercedesů z nedávného „špatného období“. Jejich majitelé si už zkrátka nemohli dovolit setrvat v takto nastaveném záručním systému – a o to výrobci šlo. O to jde každému výrobci. Tím se dostáváme k zásadní otázce, kterou si můžeme klást u všech značek.

Průběžně jsme počítali několik modelových situací, ale spíše než jejich podrobným rozborem můžeme vše shrnout takto: Pokud dlouhá léta setrváváte „ve značce“ a trpělivě snášíte desetitisícové faktury za poctivé dodržování výrobcem stanoveného servisního plánu jen proto, aby vám po 11 letech vyměnili prorezlý blatník, klidně to vzdejte.
Zaprvé uznání výrobní vady není jisté. Drtivá většina dealerů (zejména asijských značek, ale nejen jich) se při reklamaci koroze velice ošívá, za druhé oprava nepříliš rozsáhlého problému u autoklempíře bývá v konečném důsledku levnější. A to ve většině případů.

Pečlivější majitel může zvolit i dodatečné ošetření dutin konzervačním voskem. To má však smysl jen tehdy, pokud práci svěříte skutečným profesionálům a na pokud možno co nejnovějším voze.

Re: Hyunday podvod se zárukou na karoserii.

Napsal: 08 led 2016, 18:03
od soban
Přesně byl jsem pouze na 1 servisu :hyu: a jinak další jezdím k soukromníkovi za daleko menší ceny.

Rez zadních dveří opravily a po 4 servisu už budu servisovat pouze to co chci já opravit či vyměnit, a na další záruku na karoserii kašlu, protože to ti stejně neuznají - řeknou že jsi se nestaral o lak, a až prorezne díra durch tak je i po záruce, takže to co ušetřím na značkovém servisu třeba odložit na nové auto, a se starým prorezlým budu jezdit dokud projde na STK a dokud se opravy budou rentovat (pouze nějaké drobnosti na karoserii).