1.4CVVT motor KO po 9000km

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

ajrton
**
Příspěvky: 354
Registrován: 24 črc 2011, 16:10

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od ajrton »

t0x!n
je to neprijemne co sa ti stalo, si pravom nasraty a chapem tvoje "hyundaj nikdy viac" ale uvedom si jedno:
u kazdej znacky sa ti moze nieco velke stat, a kym u Hyundaj ma tvoj problem 1 z 1000 majitelov, u koncernu 1 z 10 ... :mrgreen:
tak si vyber ... mas proste smolu na kus ...
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
Reklama
 

Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od t0x!n »

Ne vis co me nasralo jeste mozna vic jak to, ze mi konecne meni motor...

To, ze od cca 1500km co jsem mel nalitano, si stezuju servisUM zamerne pisu UM jelikoz jich bylo vic, ze motor je hlasitej a to teda z niceho nic zacal "cvakat" jak kdybych tam mel stado cvcku, do toho se zaclo objevovat padani vykonu, kdy jsem proste motor na jednicku vytocil dal tam 2ku a proste nic auto zaclo spomalovat, zadna odezva ani kdyz byl pedal plynu v podlaze, auto se vzpamatovalo treba za 5s... ranni "skakani" jako bych neumel plynule pustit spojku a pridat plyn, na rovince treba pri zarazene 3ce a rychlosti 40km to s autem houpalo jako bych pridaval a ubiral play a k tomu posledni mesice cca skoro o 2l vyssi spotreba, jako jezdim sice mesto ale uplne lehoucka noha, kdezto driv jsem tomu obcas i "nalozil" abych protahl motor a driv jsem jezdil kolem 8mi ted tak 9.5l...

Byl jsem za celou dobu poprve v C&K Brno, pristup otresnej co je pomalu otravuju, uz jsem to tady driv psal v jinym threadu, pak nekolikrat navsteva Pokornyho v Reckovicich s jinejma zavadama ale zminoval jsem porad dokola i tohle, vsude odpoved vse v norme, nic na zavadu nepozorujeme, u Pokornyho uz primo arogance od prijimacich techniku, ze si vlastne vymyslim, ted jsem zajel do Balvina, sice se netvarili nic moc, ze kdyz jsem pry delal 1. garancku u Pokornyho proc jedu k nim, tak jsem rikal, ze posledni dobou otresnej pristup a na ne jsem slysel kladny hodnoceni, coz je taky pravda. Tak jsem popsal zavady vcetne ted naposled vrzajiciho sedadla, no moc se netvarili ale ok, dostal jsem nahrani auto o ktery jsem si predem rekl, jinak bych nic nedostal, naka nabidka z jejich strany nehrozila, druhej den mi vola technik, at se drzim, ze mam motor KO a ze se bude menit.

Tak kdyz to shrnu, tak co KURVA ty predchozi 2 servisu za poslednich 12 mesice a dohromady asi 7mi navstevach delali? Nic srali na to, takze, tak...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Uživatelský avatar
jendafo
**
Příspěvky: 141
Registrován: 15 čer 2014, 21:06
Bydliště: RO

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od jendafo »

Tak samozrejme tohle je situace,ktera nepotesi,o tom zadna. Ale podivej se na to z druhy strany. Budes mit novej motor,zajedes si ho,snad bude ok,takze pocity z jizdy budes mit lepsi nez u predchoziho,kterej se proste nepoved. Zadny cukani,ztrata vykonu a tak.
Dale si nasel nejspis dobry servis,k tem dvema uz asi nepojedes...a to je taky pozitivni. Behem opravy nahradni auto,zaruka bezi dal...takhle se na to divej.
Motory se meni i u BMW, jen se o tom moc nemluvi...
i30 kombi 1,6GDI Komfort Parking Satin Amber
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od mmv »

tvoje auto prodělá "hymenoplastiku" a zadarmo, a jak psal kolega přede mnou, zase budeš první kdo ho bude "zajíždět" :wink:
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od t0x!n »

Prave zajedu si ho, to jsem delal i s predchozim a k cemu mi to bylo :D Nejaky opatrny zajizdeni a ve finale prd... a s tou zarukou prave, kdyby aspon zacla bezet nova, ale prd, uz jsem to taky resil se servisem a bylo mi receno kdyby se menil treba pul roku pred koncem zaruky, tak pouze dobehne zaruka a nic, kdyz jsem zkousel volat prodejci o odstoupeni od kupni smlouvy atd. abych si overil jak to s nima bude, tak mi bylo slusne vysvetleno, ze pokud bych to chtel dohnat do tohohle stadia at pocitam s obcansko pravnim sporem..., tzn. mam na novy motor uz ani ne rok zakonne zaruky a potom 3 "prodlouzene"...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Uživatelský avatar
Richi_i30
**
Příspěvky: 202
Registrován: 24 bře 2012, 15:24
Bydliště: kósek od Štatlu ;)

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od Richi_i30 »

Jaj, tak to věřím, že nasere.

U Balvína jsem taky spokojenej ;)
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od t0x!n »

Doplnuju finalni verdikt: Takze dle servisu a garancniho protokolu vymeneny motor, koukal jsem podle PN v protokolu na cenu, takze na netu mezi 8000-9500€ no fuj :mrgreen:

pak katalyzator +-1000€

olej Helix 5W30, fuj co nadelam mel jsem tam Total Quartz 9000 HKS G-310 5W30, kterej byl dle myho urcite lepsi...

a nejaky tesneni sber. p PN: 285212B400 to nevim, ze by nejaky tesneni k tomu katylazatoru?...

Ptal jsem se i na vymenu olej. filtru ten byl pry taky vymemen, takze bud je to pocitany jako soucast motoru a proto neni zapsan v garancnim listu nebo nevim...


Auto mi teda vratili s o 100km natocenyma vic a tomu odpovidal o dojezd dle pp, takze jsem jim hradil testovani a zajizdeni staryho/novyho motoru, nevim jak to je, jestli mi musi vratit auto s palivem kolik jsem ja dal jim, pujceny jsem prece taky musel dotankovat do plna jak jsem dostal :mrgreen:


Dale konecne vymemen a opraven zadni odstrik skla, rok jsem jezdil a behem ruznych servisu si stezoval, ze kdyz zapnu ostrikovani strace, je tam strasne dlouho prodleva nez to vytlaci kapalinu a tim padem mam vzdy 1. setreni "na sucho", po roce stezovani a nyni navsteve u Balvina vymemen motorek odstrikovace a najednou to tlaci kapalinu rychlosti svetla, no ze to najednou slo a ne jak vsichni ostatni C&K a Pokorny: pane to je normalni, to proste trva nez to natlaci tu kapalinu do hadicek, zajimavy, ze kdyz jsem rikal, ze vsechny nase firemni i30 to maji v poradku to uz vsichni mlceli


Dale opraveno vrzani sedadla ridice, vrzalo cely pravy bocni vedeni, nyni bez problemu.

Posledni oprava provedeno nove usazeni levyho predniho svetlometu, na jednom miste mi vylizalo asi 3-4cm tesneni co je kolem svetlometu, tak jsem to nechtel nechat dojit do stadia kdy mi dovnitr pak bude zatikat. Nevim jestli davali i nove tesneni, kazdopadne to ted hezdy sedi jak ma.

Verdikt: Sice nejsem odvazany, ze se mi vecne nekdo hrabe v aute, ale jako jedinej dobrej pristup teda za celou mou existenci po servisech byl teda Balvin, pri 1. navsteve kdy jsem dojel s temahle problemama vys, se teda tvaril prijimaci technik (pan tak 50+) docela idiotsky, ze si vlastne vymyslim, po dnu co meli u nich se pristup zmenil, ihned v telefonatu vse uznano, ze mam pravdu a pri prebirani auta taky vse v pohode.

Takze mi bylo receno, ze sice jsou oni jako posledni zachrana ale ze snad odted k nim tedy budu jezdit i na garancky a ne jen na servis jako posledni bod zachrany, coz sice kdyz jsem si nechal delat 1. u Pokornyho, protoze u Balvina mi byla vycislena cena o asi 2000 vic oproti Pokornymu, tak asi zaplatim u kazde dalsi vic u Balvina, protoze se kontrolou asi opravdu nejak zabyvaji a ne, ze vrazi jen razitko do knizky, vezmou panize a kontrola a zbytek kaslem na vas s podle toho jsem taky mozna dopadl a jezdil tady x mesicu s vetsi spotrebou, takze by me ta garancka tehdy mozna vysla nastejno, protoze bych tolik neprotankoval :mrgreen:

Jinak doted jsem jezdil prumer ke konci nez se menil motor kolem 9l/100, na PP hodnota 8.3 oproti realne, keca tak o tech 0.7 niz, s novym trasa brno - vyskov a zpet 5,4/100 nyni s jezdenim po meste jsem na 6.2 dle PP, takze tam rozdil urcite bude i kdyby minimalne treba litr...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od Skyline »

Ta cena je nějaká přehnana u O II chtěli za nový 1,9 TDI 5.100€ s prací :-k ze by už :hyu: proběhl koncern.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od t0x!n »

cena neni od H, v protokolu mam pouze zapsany vydane "komponenty", ty ceny jsem nasel podle PN jednotlivych dilu
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od idam.i »

Tox!n , držím palce,aby to na druhý pokus bolo OK. [-o<
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od t0x!n »

To mi povidej :D snad krome palubovky se mi ve vsem v H uz vrtali, jeste se divim, ze to drzi pohromade :mrgreen:
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od Skyline »

Tak to je jina. Tedy ať slouzi už bez poruchy. Podobě závady byly u některých škoda htp motoru. Rozhodne to naštve, že auto x krat rozebrali.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Uživatelský avatar
kitrab
***
Příspěvky: 920
Registrován: 23 kvě 2014, 09:35

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od kitrab »

Ta cena se mi nezdá, opravdu nějak moc vysoká.

To vypadá, že bereš auto po dílech, že by skrytá kamera ? :)

Pak dej vědět, jestli již vše OK, nebo problémy pokračují.
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU

Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
jjenda
**
Příspěvky: 257
Registrován: 27 bře 2014, 10:44

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od jjenda »

Jen se zeptám, jak je to když vymění celý motor. Přepisuje se jeho nové číslo ve velkém TP ?
I 30, 1,6 CVVT 88 kW HB, Trikolor + Paket Parking + 16", Sleek Silver
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Uživatelský avatar
Richi_i30
**
Příspěvky: 202
Registrován: 24 bře 2012, 15:24
Bydliště: kósek od Štatlu ;)

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od Richi_i30 »

Číslo motoru už se pěkných pár let do TP nepíše, max typ motoru ;)
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“