1.4CVVT motor KO po 9000km
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
t0x!n
je to neprijemne co sa ti stalo, si pravom nasraty a chapem tvoje "hyundaj nikdy viac" ale uvedom si jedno:
u kazdej znacky sa ti moze nieco velke stat, a kym u Hyundaj ma tvoj problem 1 z 1000 majitelov, u koncernu 1 z 10 ...
tak si vyber ... mas proste smolu na kus ...
je to neprijemne co sa ti stalo, si pravom nasraty a chapem tvoje "hyundaj nikdy viac" ale uvedom si jedno:
u kazdej znacky sa ti moze nieco velke stat, a kym u Hyundaj ma tvoj problem 1 z 1000 majitelov, u koncernu 1 z 10 ...
tak si vyber ... mas proste smolu na kus ...
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
- Reklama
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Ne vis co me nasralo jeste mozna vic jak to, ze mi konecne meni motor...
To, ze od cca 1500km co jsem mel nalitano, si stezuju servisUM zamerne pisu UM jelikoz jich bylo vic, ze motor je hlasitej a to teda z niceho nic zacal "cvakat" jak kdybych tam mel stado cvcku, do toho se zaclo objevovat padani vykonu, kdy jsem proste motor na jednicku vytocil dal tam 2ku a proste nic auto zaclo spomalovat, zadna odezva ani kdyz byl pedal plynu v podlaze, auto se vzpamatovalo treba za 5s... ranni "skakani" jako bych neumel plynule pustit spojku a pridat plyn, na rovince treba pri zarazene 3ce a rychlosti 40km to s autem houpalo jako bych pridaval a ubiral play a k tomu posledni mesice cca skoro o 2l vyssi spotreba, jako jezdim sice mesto ale uplne lehoucka noha, kdezto driv jsem tomu obcas i "nalozil" abych protahl motor a driv jsem jezdil kolem 8mi ted tak 9.5l...
Byl jsem za celou dobu poprve v C&K Brno, pristup otresnej co je pomalu otravuju, uz jsem to tady driv psal v jinym threadu, pak nekolikrat navsteva Pokornyho v Reckovicich s jinejma zavadama ale zminoval jsem porad dokola i tohle, vsude odpoved vse v norme, nic na zavadu nepozorujeme, u Pokornyho uz primo arogance od prijimacich techniku, ze si vlastne vymyslim, ted jsem zajel do Balvina, sice se netvarili nic moc, ze kdyz jsem pry delal 1. garancku u Pokornyho proc jedu k nim, tak jsem rikal, ze posledni dobou otresnej pristup a na ne jsem slysel kladny hodnoceni, coz je taky pravda. Tak jsem popsal zavady vcetne ted naposled vrzajiciho sedadla, no moc se netvarili ale ok, dostal jsem nahrani auto o ktery jsem si predem rekl, jinak bych nic nedostal, naka nabidka z jejich strany nehrozila, druhej den mi vola technik, at se drzim, ze mam motor KO a ze se bude menit.
Tak kdyz to shrnu, tak co KURVA ty predchozi 2 servisu za poslednich 12 mesice a dohromady asi 7mi navstevach delali? Nic srali na to, takze, tak...
To, ze od cca 1500km co jsem mel nalitano, si stezuju servisUM zamerne pisu UM jelikoz jich bylo vic, ze motor je hlasitej a to teda z niceho nic zacal "cvakat" jak kdybych tam mel stado cvcku, do toho se zaclo objevovat padani vykonu, kdy jsem proste motor na jednicku vytocil dal tam 2ku a proste nic auto zaclo spomalovat, zadna odezva ani kdyz byl pedal plynu v podlaze, auto se vzpamatovalo treba za 5s... ranni "skakani" jako bych neumel plynule pustit spojku a pridat plyn, na rovince treba pri zarazene 3ce a rychlosti 40km to s autem houpalo jako bych pridaval a ubiral play a k tomu posledni mesice cca skoro o 2l vyssi spotreba, jako jezdim sice mesto ale uplne lehoucka noha, kdezto driv jsem tomu obcas i "nalozil" abych protahl motor a driv jsem jezdil kolem 8mi ted tak 9.5l...
Byl jsem za celou dobu poprve v C&K Brno, pristup otresnej co je pomalu otravuju, uz jsem to tady driv psal v jinym threadu, pak nekolikrat navsteva Pokornyho v Reckovicich s jinejma zavadama ale zminoval jsem porad dokola i tohle, vsude odpoved vse v norme, nic na zavadu nepozorujeme, u Pokornyho uz primo arogance od prijimacich techniku, ze si vlastne vymyslim, ted jsem zajel do Balvina, sice se netvarili nic moc, ze kdyz jsem pry delal 1. garancku u Pokornyho proc jedu k nim, tak jsem rikal, ze posledni dobou otresnej pristup a na ne jsem slysel kladny hodnoceni, coz je taky pravda. Tak jsem popsal zavady vcetne ted naposled vrzajiciho sedadla, no moc se netvarili ale ok, dostal jsem nahrani auto o ktery jsem si predem rekl, jinak bych nic nedostal, naka nabidka z jejich strany nehrozila, druhej den mi vola technik, at se drzim, ze mam motor KO a ze se bude menit.
Tak kdyz to shrnu, tak co KURVA ty predchozi 2 servisu za poslednich 12 mesice a dohromady asi 7mi navstevach delali? Nic srali na to, takze, tak...
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Tak samozrejme tohle je situace,ktera nepotesi,o tom zadna. Ale podivej se na to z druhy strany. Budes mit novej motor,zajedes si ho,snad bude ok,takze pocity z jizdy budes mit lepsi nez u predchoziho,kterej se proste nepoved. Zadny cukani,ztrata vykonu a tak.
Dale si nasel nejspis dobry servis,k tem dvema uz asi nepojedes...a to je taky pozitivni. Behem opravy nahradni auto,zaruka bezi dal...takhle se na to divej.
Motory se meni i u BMW, jen se o tom moc nemluvi...
Dale si nasel nejspis dobry servis,k tem dvema uz asi nepojedes...a to je taky pozitivni. Behem opravy nahradni auto,zaruka bezi dal...takhle se na to divej.
Motory se meni i u BMW, jen se o tom moc nemluvi...
i30 kombi 1,6GDI Komfort Parking Satin Amber
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
tvoje auto prodělá "hymenoplastiku" a zadarmo, a jak psal kolega přede mnou, zase budeš první kdo ho bude "zajíždět"
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Prave zajedu si ho, to jsem delal i s predchozim a k cemu mi to bylo Nejaky opatrny zajizdeni a ve finale prd... a s tou zarukou prave, kdyby aspon zacla bezet nova, ale prd, uz jsem to taky resil se servisem a bylo mi receno kdyby se menil treba pul roku pred koncem zaruky, tak pouze dobehne zaruka a nic, kdyz jsem zkousel volat prodejci o odstoupeni od kupni smlouvy atd. abych si overil jak to s nima bude, tak mi bylo slusne vysvetleno, ze pokud bych to chtel dohnat do tohohle stadia at pocitam s obcansko pravnim sporem..., tzn. mam na novy motor uz ani ne rok zakonne zaruky a potom 3 "prodlouzene"...
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Jaj, tak to věřím, že nasere.
U Balvína jsem taky spokojenej
U Balvína jsem taky spokojenej
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Doplnuju finalni verdikt: Takze dle servisu a garancniho protokolu vymeneny motor, koukal jsem podle PN v protokolu na cenu, takze na netu mezi 8000-9500€ no fuj
pak katalyzator +-1000€
olej Helix 5W30, fuj co nadelam mel jsem tam Total Quartz 9000 HKS G-310 5W30, kterej byl dle myho urcite lepsi...
a nejaky tesneni sber. p PN: 285212B400 to nevim, ze by nejaky tesneni k tomu katylazatoru?...
Ptal jsem se i na vymenu olej. filtru ten byl pry taky vymemen, takze bud je to pocitany jako soucast motoru a proto neni zapsan v garancnim listu nebo nevim...
Auto mi teda vratili s o 100km natocenyma vic a tomu odpovidal o dojezd dle pp, takze jsem jim hradil testovani a zajizdeni staryho/novyho motoru, nevim jak to je, jestli mi musi vratit auto s palivem kolik jsem ja dal jim, pujceny jsem prece taky musel dotankovat do plna jak jsem dostal
Dale konecne vymemen a opraven zadni odstrik skla, rok jsem jezdil a behem ruznych servisu si stezoval, ze kdyz zapnu ostrikovani strace, je tam strasne dlouho prodleva nez to vytlaci kapalinu a tim padem mam vzdy 1. setreni "na sucho", po roce stezovani a nyni navsteve u Balvina vymemen motorek odstrikovace a najednou to tlaci kapalinu rychlosti svetla, no ze to najednou slo a ne jak vsichni ostatni C&K a Pokorny: pane to je normalni, to proste trva nez to natlaci tu kapalinu do hadicek, zajimavy, ze kdyz jsem rikal, ze vsechny nase firemni i30 to maji v poradku to uz vsichni mlceli
Dale opraveno vrzani sedadla ridice, vrzalo cely pravy bocni vedeni, nyni bez problemu.
Posledni oprava provedeno nove usazeni levyho predniho svetlometu, na jednom miste mi vylizalo asi 3-4cm tesneni co je kolem svetlometu, tak jsem to nechtel nechat dojit do stadia kdy mi dovnitr pak bude zatikat. Nevim jestli davali i nove tesneni, kazdopadne to ted hezdy sedi jak ma.
Verdikt: Sice nejsem odvazany, ze se mi vecne nekdo hrabe v aute, ale jako jedinej dobrej pristup teda za celou mou existenci po servisech byl teda Balvin, pri 1. navsteve kdy jsem dojel s temahle problemama vys, se teda tvaril prijimaci technik (pan tak 50+) docela idiotsky, ze si vlastne vymyslim, po dnu co meli u nich se pristup zmenil, ihned v telefonatu vse uznano, ze mam pravdu a pri prebirani auta taky vse v pohode.
Takze mi bylo receno, ze sice jsou oni jako posledni zachrana ale ze snad odted k nim tedy budu jezdit i na garancky a ne jen na servis jako posledni bod zachrany, coz sice kdyz jsem si nechal delat 1. u Pokornyho, protoze u Balvina mi byla vycislena cena o asi 2000 vic oproti Pokornymu, tak asi zaplatim u kazde dalsi vic u Balvina, protoze se kontrolou asi opravdu nejak zabyvaji a ne, ze vrazi jen razitko do knizky, vezmou panize a kontrola a zbytek kaslem na vas s podle toho jsem taky mozna dopadl a jezdil tady x mesicu s vetsi spotrebou, takze by me ta garancka tehdy mozna vysla nastejno, protoze bych tolik neprotankoval
Jinak doted jsem jezdil prumer ke konci nez se menil motor kolem 9l/100, na PP hodnota 8.3 oproti realne, keca tak o tech 0.7 niz, s novym trasa brno - vyskov a zpet 5,4/100 nyni s jezdenim po meste jsem na 6.2 dle PP, takze tam rozdil urcite bude i kdyby minimalne treba litr...
pak katalyzator +-1000€
olej Helix 5W30, fuj co nadelam mel jsem tam Total Quartz 9000 HKS G-310 5W30, kterej byl dle myho urcite lepsi...
a nejaky tesneni sber. p PN: 285212B400 to nevim, ze by nejaky tesneni k tomu katylazatoru?...
Ptal jsem se i na vymenu olej. filtru ten byl pry taky vymemen, takze bud je to pocitany jako soucast motoru a proto neni zapsan v garancnim listu nebo nevim...
Auto mi teda vratili s o 100km natocenyma vic a tomu odpovidal o dojezd dle pp, takze jsem jim hradil testovani a zajizdeni staryho/novyho motoru, nevim jak to je, jestli mi musi vratit auto s palivem kolik jsem ja dal jim, pujceny jsem prece taky musel dotankovat do plna jak jsem dostal
Dale konecne vymemen a opraven zadni odstrik skla, rok jsem jezdil a behem ruznych servisu si stezoval, ze kdyz zapnu ostrikovani strace, je tam strasne dlouho prodleva nez to vytlaci kapalinu a tim padem mam vzdy 1. setreni "na sucho", po roce stezovani a nyni navsteve u Balvina vymemen motorek odstrikovace a najednou to tlaci kapalinu rychlosti svetla, no ze to najednou slo a ne jak vsichni ostatni C&K a Pokorny: pane to je normalni, to proste trva nez to natlaci tu kapalinu do hadicek, zajimavy, ze kdyz jsem rikal, ze vsechny nase firemni i30 to maji v poradku to uz vsichni mlceli
Dale opraveno vrzani sedadla ridice, vrzalo cely pravy bocni vedeni, nyni bez problemu.
Posledni oprava provedeno nove usazeni levyho predniho svetlometu, na jednom miste mi vylizalo asi 3-4cm tesneni co je kolem svetlometu, tak jsem to nechtel nechat dojit do stadia kdy mi dovnitr pak bude zatikat. Nevim jestli davali i nove tesneni, kazdopadne to ted hezdy sedi jak ma.
Verdikt: Sice nejsem odvazany, ze se mi vecne nekdo hrabe v aute, ale jako jedinej dobrej pristup teda za celou mou existenci po servisech byl teda Balvin, pri 1. navsteve kdy jsem dojel s temahle problemama vys, se teda tvaril prijimaci technik (pan tak 50+) docela idiotsky, ze si vlastne vymyslim, po dnu co meli u nich se pristup zmenil, ihned v telefonatu vse uznano, ze mam pravdu a pri prebirani auta taky vse v pohode.
Takze mi bylo receno, ze sice jsou oni jako posledni zachrana ale ze snad odted k nim tedy budu jezdit i na garancky a ne jen na servis jako posledni bod zachrany, coz sice kdyz jsem si nechal delat 1. u Pokornyho, protoze u Balvina mi byla vycislena cena o asi 2000 vic oproti Pokornymu, tak asi zaplatim u kazde dalsi vic u Balvina, protoze se kontrolou asi opravdu nejak zabyvaji a ne, ze vrazi jen razitko do knizky, vezmou panize a kontrola a zbytek kaslem na vas s podle toho jsem taky mozna dopadl a jezdil tady x mesicu s vetsi spotrebou, takze by me ta garancka tehdy mozna vysla nastejno, protoze bych tolik neprotankoval
Jinak doted jsem jezdil prumer ke konci nez se menil motor kolem 9l/100, na PP hodnota 8.3 oproti realne, keca tak o tech 0.7 niz, s novym trasa brno - vyskov a zpet 5,4/100 nyni s jezdenim po meste jsem na 6.2 dle PP, takze tam rozdil urcite bude i kdyby minimalne treba litr...
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Ta cena je nějaká přehnana u O II chtěli za nový 1,9 TDI 5.100€ s prací ze by už proběhl koncern.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
cena neni od H, v protokolu mam pouze zapsany vydane "komponenty", ty ceny jsem nasel podle PN jednotlivych dilu
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Tox!n , držím palce,aby to na druhý pokus bolo OK.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
To mi povidej snad krome palubovky se mi ve vsem v H uz vrtali, jeste se divim, ze to drzi pohromade
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Tak to je jina. Tedy ať slouzi už bez poruchy. Podobě závady byly u některých škoda htp motoru. Rozhodne to naštve, že auto x krat rozebrali.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Ta cena se mi nezdá, opravdu nějak moc vysoká.
To vypadá, že bereš auto po dílech, že by skrytá kamera ?
Pak dej vědět, jestli již vše OK, nebo problémy pokračují.
To vypadá, že bereš auto po dílech, že by skrytá kamera ?
Pak dej vědět, jestli již vše OK, nebo problémy pokračují.
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Jen se zeptám, jak je to když vymění celý motor. Přepisuje se jeho nové číslo ve velkém TP ?
I 30, 1,6 CVVT 88 kW HB, Trikolor + Paket Parking + 16", Sleek Silver
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Číslo motoru už se pěkných pár let do TP nepíše, max typ motoru