Doplnuju finalni verdikt: Takze dle servisu a garancniho protokolu vymeneny motor, koukal jsem podle PN v protokolu na cenu, takze na netu mezi 8000-9500€ no fuj
pak katalyzator +-1000€
olej Helix 5W30, fuj co nadelam mel jsem tam Total Quartz 9000 HKS G-310 5W30, kterej byl dle myho urcite lepsi...
a nejaky tesneni sber. p PN: 285212B400 to nevim, ze by nejaky tesneni k tomu katylazatoru?...
Ptal jsem se i na vymenu olej. filtru ten byl pry taky vymemen, takze bud je to pocitany jako soucast motoru a proto neni zapsan v garancnim listu nebo nevim...
Auto mi teda vratili s o 100km natocenyma vic a tomu odpovidal o dojezd dle pp, takze jsem jim hradil testovani a zajizdeni staryho/novyho motoru, nevim jak to je, jestli mi musi vratit auto s palivem kolik jsem ja dal jim, pujceny jsem prece taky musel dotankovat do plna jak jsem dostal
Dale konecne vymemen a opraven zadni odstrik skla, rok jsem jezdil a behem ruznych servisu si stezoval, ze kdyz zapnu ostrikovani strace, je tam strasne dlouho prodleva nez to vytlaci kapalinu a tim padem mam vzdy 1. setreni "na sucho", po roce stezovani a nyni navsteve u Balvina vymemen motorek odstrikovace a najednou to tlaci kapalinu rychlosti svetla, no ze to najednou slo a ne jak vsichni ostatni C&K a Pokorny: pane to je normalni, to proste trva nez to natlaci tu kapalinu do hadicek, zajimavy, ze kdyz jsem rikal, ze vsechny nase firemni i30 to maji v poradku to uz vsichni mlceli
Dale opraveno vrzani sedadla ridice, vrzalo cely pravy bocni vedeni, nyni bez problemu.
Posledni oprava provedeno nove usazeni levyho predniho svetlometu, na jednom miste mi vylizalo asi 3-4cm tesneni co je kolem svetlometu, tak jsem to nechtel nechat dojit do stadia kdy mi dovnitr pak bude zatikat. Nevim jestli davali i nove tesneni, kazdopadne to ted hezdy sedi jak ma.
Verdikt: Sice nejsem odvazany, ze se mi vecne nekdo hrabe v aute, ale jako jedinej dobrej pristup teda za celou mou existenci po servisech byl teda Balvin, pri 1. navsteve kdy jsem dojel s temahle problemama vys, se teda tvaril prijimaci technik (pan tak 50+) docela idiotsky, ze si vlastne vymyslim, po dnu co meli u nich se pristup zmenil, ihned v telefonatu vse uznano, ze mam pravdu a pri prebirani auta taky vse v pohode.
Takze mi bylo receno, ze sice jsou oni jako posledni zachrana ale ze snad odted k nim tedy budu jezdit i na garancky a ne jen na servis jako posledni bod zachrany, coz sice kdyz jsem si nechal delat 1. u Pokornyho, protoze u Balvina mi byla vycislena cena o asi 2000 vic oproti Pokornymu, tak asi zaplatim u kazde dalsi vic u Balvina, protoze se kontrolou asi opravdu nejak zabyvaji a ne, ze vrazi jen razitko do knizky, vezmou panize a kontrola a zbytek kaslem na vas s podle toho jsem taky mozna dopadl a jezdil tady x mesicu s vetsi spotrebou, takze by me ta garancka tehdy mozna vysla nastejno, protoze bych tolik neprotankoval
Jinak doted jsem jezdil prumer ke konci nez se menil motor kolem 9l/100, na PP hodnota 8.3 oproti realne, keca tak o tech 0.7 niz, s novym trasa brno - vyskov a zpet 5,4/100 nyni s jezdenim po meste jsem na 6.2 dle PP, takze tam rozdil urcite bude i kdyby minimalne treba litr...