Re: Hluk od pneumatík?
Napsal: 16 led 2015, 12:26
Tak som tu opäť.
Kotúče mám vymenené ale problém pretrváva. čo sa týka servisu tak som poriadne sklamaný.
Ochota fajn ale profesionálna zručnosť ani vo sne. V skratke popíšem. Podpísal som im papier, že chcem byť pri výmene a tak sa aj stalo. Dali sme auto na zdvihák, zhodili sa kolesá a išlo sa na to. Zhodili sa čeľuste a všetko prebiehalo v poriadku. Až kým nebolo potrebné zhodiť starý kotúč. Samozrejme trochu zapečený a zahrdzavený. Pán servisák vzal 5kg kladivo a prásk po náboji. Keď som to zbadal až mi zle ostalo. Na to sa ho pýtam načo sú na kotúči dve diery so závitom. A on že sú síce na vytlačenie kotúča ale že sa takmer vždy zničí závit. Ja mu na to hovorím. Pane ale tie skrutky majú len vytvoriť pnutie aby sa ten kotúč pri opatrnom klepaní postupne uvoľnil. A on mi na to odvrkol že či si myslím, že ten náboj na ceste dostáva menšie rany a kým to dopovedal tak prásk ďalšia rana. To ma už dožralo a povedal som mu nech sa na to vyserie ak chce takto pokračovať. Našťastie po druhej rane sa kotúč uvoľnil. Pod kotúčom bola hrdza, ktorá ho evidentne vôbec nezaujímala. Vzal nový kotúč a nahodil ho. Ja sa ho pýtam či by nemal byť ten náboj očistený od tej hrdze. Veď to potom nemusí dobre sedieť. A on na to že to sedieť bude. Vôbec sa mu neunúvalo to dať dole a očistiť. Potom začal druhé koleso a tam už po tom netrepal tak desivo a pekne to očistil a odmastil. Neviem čo k tomu dodať. Každý si spraví úsudok sám. V Senici sú rovnaký odborníci asi ako v každom servise Hyundai. A to že tam majú horšie vybavenie ako v každom garážovom servise ani nehovorím. Nemajú tam ani smiešny páčkový odchýlkomer s držiakom na kontrolu náboja či je rovný. Ich odpoveď na to ako kontrolujú náboj bola veď sa na to pozriem a vidím.
Kotúče mám vymenené ale problém pretrváva. čo sa týka servisu tak som poriadne sklamaný.
Ochota fajn ale profesionálna zručnosť ani vo sne. V skratke popíšem. Podpísal som im papier, že chcem byť pri výmene a tak sa aj stalo. Dali sme auto na zdvihák, zhodili sa kolesá a išlo sa na to. Zhodili sa čeľuste a všetko prebiehalo v poriadku. Až kým nebolo potrebné zhodiť starý kotúč. Samozrejme trochu zapečený a zahrdzavený. Pán servisák vzal 5kg kladivo a prásk po náboji. Keď som to zbadal až mi zle ostalo. Na to sa ho pýtam načo sú na kotúči dve diery so závitom. A on že sú síce na vytlačenie kotúča ale že sa takmer vždy zničí závit. Ja mu na to hovorím. Pane ale tie skrutky majú len vytvoriť pnutie aby sa ten kotúč pri opatrnom klepaní postupne uvoľnil. A on mi na to odvrkol že či si myslím, že ten náboj na ceste dostáva menšie rany a kým to dopovedal tak prásk ďalšia rana. To ma už dožralo a povedal som mu nech sa na to vyserie ak chce takto pokračovať. Našťastie po druhej rane sa kotúč uvoľnil. Pod kotúčom bola hrdza, ktorá ho evidentne vôbec nezaujímala. Vzal nový kotúč a nahodil ho. Ja sa ho pýtam či by nemal byť ten náboj očistený od tej hrdze. Veď to potom nemusí dobre sedieť. A on na to že to sedieť bude. Vôbec sa mu neunúvalo to dať dole a očistiť. Potom začal druhé koleso a tam už po tom netrepal tak desivo a pekne to očistil a odmastil. Neviem čo k tomu dodať. Každý si spraví úsudok sám. V Senici sú rovnaký odborníci asi ako v každom servise Hyundai. A to že tam majú horšie vybavenie ako v každom garážovom servise ani nehovorím. Nemajú tam ani smiešny páčkový odchýlkomer s držiakom na kontrolu náboja či je rovný. Ich odpoveď na to ako kontrolujú náboj bola veď sa na to pozriem a vidím.