Hyundai Coupé Tuscani
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hyundai Coupé Tuscani
Je pravda, co píše borek, a to že Hyundai motor Beta o objemu 2.0, co je v Coupe, je jeden z nejpovedenějších "normálních" motorů co znám. Spolehlivost, spotřeba i výkon. Všechno v cajku. Nicméně 2.7 V6 je kultivovaností, zvukem i zátahem někde jinde - šel bych do něj i za cenu většího rizika. Rozhodně to stojí za požitek! Záleží ovšem na prioritách, a jestli jde o co nejnižší provozní náklady, pak je čtyřválec jasná volba.
V6ky už sedlám třetím rokem, předtím 2.5 V6, teď 3.0 V6 a dá se s tím jet na dálky za osm-devět taky a rozhodně ne pomalu, takže věřím, že to půjde i s Coupe. Jenže masakr je ježdění po Praze, to se fakt nedá uživit. Letos už jsem vyměknul, páč jsem se zároveň sem i přestěhoval a jezdím tu hodně často. Mám na to úsporného Youngtimera, co půlrok je střídám a vždycky za pár korun seženu nějakou legendu. Momentálně si užívám kličkování v pražském provozu s autíčkem o váze 750 kg, je to fakt super a můžu mít na okresky a dálnice "plnotučný" motor
V6ky už sedlám třetím rokem, předtím 2.5 V6, teď 3.0 V6 a dá se s tím jet na dálky za osm-devět taky a rozhodně ne pomalu, takže věřím, že to půjde i s Coupe. Jenže masakr je ježdění po Praze, to se fakt nedá uživit. Letos už jsem vyměknul, páč jsem se zároveň sem i přestěhoval a jezdím tu hodně často. Mám na to úsporného Youngtimera, co půlrok je střídám a vždycky za pár korun seženu nějakou legendu. Momentálně si užívám kličkování v pražském provozu s autíčkem o váze 750 kg, je to fakt super a můžu mít na okresky a dálnice "plnotučný" motor
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Reklama
Re: Hyundai Coupé Tuscani
Joj tak šesť valček to je už iná káva, avšak ja chudobný občan
Každopádne keby bol 6 valec na LPG, berem ani nemrknem. Avšak ešte som ani nevidela. Plus ak sa nemýlim tak tieto mršky majú 123kW a to ani nechcem vedieť kolko by stála poistka, plus prepis auta zo zahraničia a ja mám obmedzený rozpočet :/
Problém je- priznávam s rukami hore- som žena a potrpím si na vzhľade auta, FARBE exteriéru, interiéru. A to veľmi. Auto môže byť v neviem akej výbave ale pokial je farba exteriéru nevyhovujúca tak so smutným konštatovaním auto neriešim ďalej.
Taktiež kopu inzerátov je typu- ja predať auto ako nová, ....
Každopádne, veľmi ste ma potešili, že moja volba nie je zlá, nakoľko auto robí auto motor. A ak sú tieto žraločie krásavice málo kazivé, som velmi rada
Idem pozerať a pátrať, ak nájdem niečo zaujímavé tak sa podelím
Každopádne keby bol 6 valec na LPG, berem ani nemrknem. Avšak ešte som ani nevidela. Plus ak sa nemýlim tak tieto mršky majú 123kW a to ani nechcem vedieť kolko by stála poistka, plus prepis auta zo zahraničia a ja mám obmedzený rozpočet :/
Problém je- priznávam s rukami hore- som žena a potrpím si na vzhľade auta, FARBE exteriéru, interiéru. A to veľmi. Auto môže byť v neviem akej výbave ale pokial je farba exteriéru nevyhovujúca tak so smutným konštatovaním auto neriešim ďalej.
Taktiež kopu inzerátov je typu- ja predať auto ako nová, ....
Každopádne, veľmi ste ma potešili, že moja volba nie je zlá, nakoľko auto robí auto motor. A ak sú tieto žraločie krásavice málo kazivé, som velmi rada
Idem pozerať a pátrať, ak nájdem niečo zaujímavé tak sa podelím
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Coupé Tuscani
Viděl jsem,tak před 2 roky,jedno červené ,jako mám já,ale v provedení s červenými sedadly v kůži(originál z fabriky,žádné domácí přečalounění)a jak nejsem z praktického hlediska příznivcem celokožených sedadel,tak tohle sladění vnitřku a vnějšku auta,ve stejném odstínu červené barvy,se mě hrozně líbilo.
Až nějakého žraloka ulovíš,tak se nezapomeň pochlubit obrázky .
Jen se nenech nachytat na nějakou bouračku.Možná ti při výběru pomůže nějaký kamarád automechanik.Mrkni na volant,řadičku-jsou kožené a i po více jak 100t. km musí být bez známek loupání,prodřenin.....(u současných jsou oloupané a rozpadlé volanty po 10000km normální -viz.zdejší vlákna o reklamacích) .U musí vypadat jako nové,jinak už má najeto o pár set tisíc km víc. To stejné sedadla-origo Recaro se nepropadávají,nerozdrolují(jako u Citroenů),neskřípou,drží nastavení(nepadají jako u i30)+mrknout,zda nejsou "sešitá"po vystřelení bočních airbagů......V motorovém prostoru jsou různé plastové kryty-některé mají svou funkci,jako třeba plast.kryt u baterie,oddělující teplý a studený vzduch od sání.Jiné mají jen estetický význam(kryt nad chladičem..)..Při garážových opravách je tam nedávají/nekupují(chtějí ušetřit u auta slepeného na prodej)a hned poznáš,že je po bouračce.Slícování(mezery) plechů,dveří,kapoty,kufru je perfektní s minimální mezírkou.Podívat se třeba na skla(plast)předních světel-po nárazu na část auta(výměně jednoho světla)je často vidět jiné "zažloutnutí"každého z nich.......
Díval jsem se na inzeráty/bazary v Německu a si tam drží hodně vysokou cenu.U nás,přesto že se jich tady prodalo hodně,moc velká nabídka není(navíc většina aut v inzerátech jsou právě dotažená "výhodná" auta na kšeft).
Tak držím palce,ať najdeš svého žraloka.
Až nějakého žraloka ulovíš,tak se nezapomeň pochlubit obrázky .
Jen se nenech nachytat na nějakou bouračku.Možná ti při výběru pomůže nějaký kamarád automechanik.Mrkni na volant,řadičku-jsou kožené a i po více jak 100t. km musí být bez známek loupání,prodřenin.....(u současných jsou oloupané a rozpadlé volanty po 10000km normální -viz.zdejší vlákna o reklamacích) .U musí vypadat jako nové,jinak už má najeto o pár set tisíc km víc. To stejné sedadla-origo Recaro se nepropadávají,nerozdrolují(jako u Citroenů),neskřípou,drží nastavení(nepadají jako u i30)+mrknout,zda nejsou "sešitá"po vystřelení bočních airbagů......V motorovém prostoru jsou různé plastové kryty-některé mají svou funkci,jako třeba plast.kryt u baterie,oddělující teplý a studený vzduch od sání.Jiné mají jen estetický význam(kryt nad chladičem..)..Při garážových opravách je tam nedávají/nekupují(chtějí ušetřit u auta slepeného na prodej)a hned poznáš,že je po bouračce.Slícování(mezery) plechů,dveří,kapoty,kufru je perfektní s minimální mezírkou.Podívat se třeba na skla(plast)předních světel-po nárazu na část auta(výměně jednoho světla)je často vidět jiné "zažloutnutí"každého z nich.......
Díval jsem se na inzeráty/bazary v Německu a si tam drží hodně vysokou cenu.U nás,přesto že se jich tady prodalo hodně,moc velká nabídka není(navíc většina aut v inzerátech jsou právě dotažená "výhodná" auta na kšeft).
Tak držím palce,ať najdeš svého žraloka.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Hyundai Coupé Tuscani
Kanya: ...držím ti pěsti.Není nad rozhodnutí a jít si za ním.Myslím,že se to vyplatí.A je nádherné auto s opravdu parádním svezením.
Borek: K tomu co jsi napsal,není co dodávat.Dlouho jsem si s takovou chutí nepočetl.
Borek: K tomu co jsi napsal,není co dodávat.Dlouho jsem si s takovou chutí nepočetl.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Coupé Tuscani
Petzl62-díky .
Člověče,když tady čtu hromadná vlákna o závadách,reklamacích,pazvucích v interiéru.. současných aut,tak mě je těch majitelů líto .V době Getzů,Tiburonů,Santa Féček I a II.gen.,Elanter..-se tady hlavně řešily doplňky(jaké disky,lišty..),kde byl kdo na dovče,srazy,vtipy,rady.....byl to spíše pokec klub kolem ,protože závad bylo na těch autech minimálně.Po aut.krizi,kdy se výrobci přestali předhánět,kdo udělá spolehlivější a lepší auta,nastala doba,kdy se výrobci přesunuli k co největšímu tlaku na cenu výroby(auta),cestou šetření na materiálech....Lidé auta nekupovali,šetřili,chtěli nižší ceny..tak jim výrobci vyšli vstříc.Jen lidem zapoměli říct,že tahle auta už jsou ošizená na všem,kam jen oko dohlédne . Když dnes ťuknu zobrazit nové příspěvky,tak vždy vyskočí vlákna o závadách,servisu,reklamacích.. .Navíc mě vadí ta současná mediální masáž v TV.Reklama má být příjemná,poutavá a ne vnucující a přesvědčující,jako od prodejce hrnců na předváděčce. I když se mě to netýká,ale nelíbí se mě ani chování importéra k dlouholetým prodejcům ,kteří mu tady vyšlapali cestu(viz.odchod prodejců ).
Člověče,když tady čtu hromadná vlákna o závadách,reklamacích,pazvucích v interiéru.. současných aut,tak mě je těch majitelů líto .V době Getzů,Tiburonů,Santa Féček I a II.gen.,Elanter..-se tady hlavně řešily doplňky(jaké disky,lišty..),kde byl kdo na dovče,srazy,vtipy,rady.....byl to spíše pokec klub kolem ,protože závad bylo na těch autech minimálně.Po aut.krizi,kdy se výrobci přestali předhánět,kdo udělá spolehlivější a lepší auta,nastala doba,kdy se výrobci přesunuli k co největšímu tlaku na cenu výroby(auta),cestou šetření na materiálech....Lidé auta nekupovali,šetřili,chtěli nižší ceny..tak jim výrobci vyšli vstříc.Jen lidem zapoměli říct,že tahle auta už jsou ošizená na všem,kam jen oko dohlédne . Když dnes ťuknu zobrazit nové příspěvky,tak vždy vyskočí vlákna o závadách,servisu,reklamacích.. .Navíc mě vadí ta současná mediální masáž v TV.Reklama má být příjemná,poutavá a ne vnucující a přesvědčující,jako od prodejce hrnců na předváděčce. I když se mě to netýká,ale nelíbí se mě ani chování importéra k dlouholetým prodejcům ,kteří mu tady vyšlapali cestu(viz.odchod prodejců ).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Coupé Tuscani
Buď zdráv,velkoplantážníku .rade622 píše:Amen.
Jsem rád,že i krátkým sdělením,jsi do světa vyslal zprávu,že žiješ .Doufám,že tvá Elantra slouží stejně spolehlivě.
Ještě přečkat zimu a už se těším na sraz.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Hyundai Coupé Tuscani
Zdar vládce harému
Mám teď skoro 152 000, z toho na plyn 40 000. Potvrzuji vše cos napsal výše.
Moje Elantra XD, 1975 cc, 105 kw,2005, nemá žádné problémy. Motor G4GC považuji
za dost dobrý, i když se podepsala EURO 4, proti synkové Lantře je línější.
Pomohla úprava sání. Do 1,6 bych nešel, i ve svých letech mám rád když je
auto živé. Měním jenom spotřebák, letos mě čekají rozvody, pak bude na dalších
80000 pokoj. Jediné co mě vadí je aerodynamický hluk, ale ani v I30 co jsem
měl půjčenou to nebylo lepší.Na žádnou závadu si nemůžu vzpomenout, možná
startování na druhý pokus, chyba byla ve znečištěné váze vzduchu, opraveno
sprejem na čištění brzd, poradil Taťulda na srazu. Třeba bychom mohli založit téma
""JSEM SPOKOJEN SE SVÝM HYUNDAIEM"".
Na sraze se uvidíme, klidně bys mohl přijet i na zabijačku.
Radek
Mám teď skoro 152 000, z toho na plyn 40 000. Potvrzuji vše cos napsal výše.
Moje Elantra XD, 1975 cc, 105 kw,2005, nemá žádné problémy. Motor G4GC považuji
za dost dobrý, i když se podepsala EURO 4, proti synkové Lantře je línější.
Pomohla úprava sání. Do 1,6 bych nešel, i ve svých letech mám rád když je
auto živé. Měním jenom spotřebák, letos mě čekají rozvody, pak bude na dalších
80000 pokoj. Jediné co mě vadí je aerodynamický hluk, ale ani v I30 co jsem
měl půjčenou to nebylo lepší.Na žádnou závadu si nemůžu vzpomenout, možná
startování na druhý pokus, chyba byla ve znečištěné váze vzduchu, opraveno
sprejem na čištění brzd, poradil Taťulda na srazu. Třeba bychom mohli založit téma
""JSEM SPOKOJEN SE SVÝM HYUNDAIEM"".
Na sraze se uvidíme, klidně bys mohl přijet i na zabijačku.
Radek
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.