Stránka 2 z 2

Napsal: 13 říj 2006, 11:06
od Bowie
Moc hezké scoupéčka!!!Ale já začnu od základů....tlumiče,hlavně brzky (drážkované),nové kola (nejspíš 16"),rozpěrnou tyč...a možná interiér.Pak se dám do laku!No je toho dost co bych chtěl... :lol: :lol:
Chtěl bych dostat 200Ps z motoru,ale nechci investovat šílené množství financí za něco kde nebudu mít záruku že to vydrží!!Četl jsem tu na foru že někdo dal do scoupéčka něco kolem 450 000,- a ještě to nemá hotové...Tak na to jsem fakt zvědaví,co to bude.Jestli to bude... :) Protože jsem si tak počítal kolik by vyšel můj vysněný tuning a že toho nebylo málo a dostal jsem se někde cca 300 000,- a to jsem tam měj snad všechno co mě napadlo včetně nitra...atd!!!! Nechám se překvapit... :shock:

Napsal: 13 říj 2006, 11:31
od Žluťasek
Cau Bowi jak koukam a ctu tak zjistuji ze moturky a jejich upravy jsou Tvoje hobby.Chtel jsem se te zaptat zda nemas nejakou radu jak navisit vykon u bezturboveho moturku na mem s-coupecku jestli to s tim mrzackem jeste jde :?: mam ten prvni model a motor z misaka colta G4DJ :oops: predem dekuji za radu

Napsal: 13 říj 2006, 12:23
od Bowie
??? píše:Cau Bowi jak koukam a ctu tak zjistuji ze moturky a jejich upravy jsou Tvoje hobby.Chtel jsem se te zaptat zda nemas nejakou radu jak navisit vykon u bezturboveho moturku na mem s-coupecku jestli to s tim mrzackem jeste jde :?: mam ten prvni model a motor z misaka colta G4DJ :oops: predem dekuji za radu
Zdravím...ano motor je má silnější stránka.Bohužel tento model jsem měl jako úplně první a moc kouzel sním nešlo dělat.Jedíné co tam šlo manuálně nastavit byl předstih,mohl jsi nastavit že byl motor silnější v nízkých otáčkách ale zároven to ubralo ve vyšších ot. např. do 120km/h to jelo jako šílené ale pak jak kdybys ubral 20PS a už to tak netáhlo!!!Opravdu nevím co bych ti moho poradit,ale asi bych to nechal tak jak je.Zbytečně pro pár koní si to můžeš nenávratně poškodit.To Turbo motory tam už je mnohem mnohem zajímavější :twisted: :twisted: :twisted:
Poradím ti ale trošku se ti to prodraží.Jestli si budeš někdy kupovat Scoupéško to novější kup bez Turba a pak si kup bez papírů s Turbem a přehod si jen turbo a ř.dejnotku.Když budeš chtět vědět víc,proč tak.Budu večer na netu a můžem to probrat.Ted už musím makat...tak zatím. :)

Napsal: 13 říj 2006, 21:08
od ivan
Hujer píše:To je dobre.Byla by to velka skoda. Priste az te to zas napadne, tak na tebe zavolame Chocholouska! :lol: :lol: :lol:
No. i muži mají své dny a kort já!!! :oops: :oops: :lol: :lol: :wink:

Napsal: 13 říj 2006, 22:15
od Yurii
Bowie píše: Zdravím...ano motor je má silnější stránka....
Poradím ti ale trošku se ti to prodraží.Jestli si budeš někdy kupovat Scoupéško to novější kup bez Turba a pak si kup bez papírů s Turbem a přehod si jen turbo a ř.dejnotku.Když budeš chtět vědět víc,proč tak.Budu večer na netu a můžem to probrat.Ted už musím makat...tak zatím. :)
Byl bych moc rád kdybyses tím pochlubil nám všem protože performance tuning je tady zatím né moc probíraná věc a chtěl bych vědět do čeho jdu.
Svoje Skupéško ještě nemam ale ta věc s turbem by mne docela zajímala :D
Co třeba na tohle téma založit novej Topic? To s těma pístníma kroužkama je geniální :wink:

Napsal: 14 říj 2006, 01:09
od black_sheep
Bowie píše:
??? píše:Cau Bowi jak koukam a ctu tak zjistuji ze moturky a jejich upravy jsou Tvoje hobby.Chtel jsem se te zaptat zda nemas nejakou radu jak navisit vykon u bezturboveho moturku na mem s-coupecku jestli to s tim mrzackem jeste jde :?: mam ten prvni model a motor z misaka colta G4DJ :oops: predem dekuji za radu
Zdravím...ano motor je má silnější stránka.Bohužel tento model jsem měl jako úplně první a moc kouzel sním nešlo dělat.Jedíné co tam šlo manuálně nastavit byl předstih,mohl jsi nastavit že byl motor silnější v nízkých otáčkách ale zároven to ubralo ve vyšších ot. např. do 120km/h to jelo jako šílené ale pak jak kdybys ubral 20PS a už to tak netáhlo!!!Opravdu nevím co bych ti moho poradit,ale asi bych to nechal tak jak je.Zbytečně pro pár koní si to můžeš nenávratně poškodit.To Turbo motory tam už je mnohem mnohem zajímavější :twisted: :twisted: :twisted:
Poradím ti ale trošku se ti to prodraží.Jestli si budeš někdy kupovat Scoupéško to novější kup bez Turba a pak si kup bez papírů s Turbem a přehod si jen turbo a ř.dejnotku.Když budeš chtět vědět víc,proč tak.Budu večer na netu a můžem to probrat.Ted už musím makat...tak zatím. :)
ohledne prestavby toho N/A na Turbo, ozvi se mi na ICQ 157-742-802, moc rad o tom popovidam.. :wink:

Napsal: 14 říj 2006, 01:14
od Pajk
To:black_sheep...Je možný,aby Scoupe,který mělo mít původně turbo jezdilo bez něj???Kámoš teď měl auto v opravě a řekli mu,že to bylo původně turbo,takže tam nepasujou díly který na to objednali.

Napsal: 14 říj 2006, 01:21
od black_sheep
Pajk píše:To:black_sheep...Je možný,aby Scoupe,který mělo mít původně turbo jezdilo bez něj???Kámoš teď měl auto v opravě a řekli mu,že to bylo původně turbo,takže tam nepasujou díly který na to objednali.
jiste ze to mozny je, ale myslim ze by to moc nejelo, kazdopadne by se musela preprogramovat jednotka, upravit predstih, casovani ventilu, predelat sani, zalepit svody apod, myslim ze to je blbost, navic turbo ma hodne malou kompresi.. ale opacne to jde lip! :)

Napsal: 14 říj 2006, 01:27
od Pajk
Tak dík za odpo.Taky jsem si myslel,že je to docela blbost.Holt kamarád je mladej kluk a docela rád přehání.Naposled mi tvrdil,že má nádrž na 80l,což mi tuším Ivan na Moravě dost rychle vyvrátil... 8) 8) 8)

Napsal: 14 říj 2006, 10:43
od Bowie
Pajk píše:To:black_sheep...Je možný,aby Scoupe,který mělo mít původně turbo jezdilo bez něj???Kámoš teď měl auto v opravě a řekli mu,že to bylo původně turbo,takže tam nepasujou díly který na to objednali.
Ano máš pravdu!Auto kde byl motor od výroby z turbem je bez turba mnohem slabší.Je to tím že jsou tam použité jiné písty popřípadně jiná hlava aby když zapne turbo aby tam nevznikaly tak silné komprese...
Tohle ti snad napoví : písty u motoru z turbem vypadají asi takhle Y (nemají rovné písty ale májí tam jak kdyby malou vaničku) ,motor bez turba má ale zase takové písty T ,tím pádem tam vznikají silnější komprese,ale když s kombinuješ motor bez turba z turbem tak získáš zadarmo silnější kompresi asi 3b... Podle tabulek co mám má motor u scoupéčka bez turba tlak 13,2b v normálu,ale turbo motor jen 10,3b
To je to samé jako kdybys dal silnější turbo!!!Jen stím rozdílem že to má zátah,už mnohem v nižších otáčkách!!! 8)

ALE POZOR!!! Nesmí být už snížená hlava ,spíš se ještě dělají drážky do hlavy aby se ty tlaky malinko snížily.Jinak vám budou vznikat detonace
a může vám to poškodit motor. Osobně jsem to zažil a tak říkám nic není zadarmo.Chce si to pořádně promyslet ,jak to udělat. Pokud budou vznikat detonace (malé) dá se to vyřešit bud tím že budete brát 98 a víc ok. benzín .Nebo vám někdo přes řídící jen ubere předstih!

Kdyby někdo chtěl ,tak mám úplně všechno z motoru turba ....veškerou el. ,turbo , sání ,celé vstřikování , říd. jen , atd. Je to práce asi tak na 8 hod když se daří... :D
HODNĚ ŠTĚSTÍ :)

Napsal: 14 říj 2006, 10:46
od Bowie
Yurii píše:
Bowie píše: Co třeba na tohle téma založit novej Topic? To s těma pístníma kroužkama je geniální :wink:
Jojo taky bych to uvítal...Rád se dozvím zajímavé informace :lol: :lol:

Napsal: 21 říj 2006, 18:06
od Žluťasek
ČAU KLUCI JAK MÁM VLOŽIT OBRÁZEK DO ZPRÁVY?

Napsal: 22 říj 2006, 10:35
od Karlos
Čau, když chceš vložit obrázek, tak zmačkni na tlačítko Img pak vlož adresu obrázku a pak zase zmačkni na tlačítko Img
Obrázek ale nelze načíst z disku takže si ho můžeš vložit třeba do osobního alba tady na foru, ten si pak otevřeš a zkopíruješ adresu :wink:

Napsal: 22 říj 2006, 14:48
od Rasty