Stránka 2 z 2

Re: Hyundai ix20 Cross

Napsal: 14 kvě 2015, 14:30
od Maxxx
tak 12ks je docela raketa to je jasný, některé automobilky dělají při těchto kilometrech ale rozvody a to taky není zdarma, ale kdyby to najezdilo mě z 23tkm na 110tkm (4-5let, to už to auto ani mět nebudu) tak bych si to považoval, vzhledem k tomu že momentálně vlastnim (od nového) první gen. malého souseda :-D 1,2HTP který do 117tkm jezdil na BA a pak jsem to nechal přestavět na LPG všechno bylo ok do loňské dovolene v HR když už jsem po 1300km předal řízení své polovičce a usnul probudil se na tacho 180 otáčkoměr velmi blízko redline odpoledne po dálnici jen jsem si pomyslel je po něm jak bylo tak bylo zatím sice ještě jezdí ale pes po třech běhat může ale když začne zvedat další nožičku je to problém v mém případě komprese na trojce (podpálený výfukový ventil s pravděpodobností 95%) momentálně 171tkm. Pro mě je nepochopitelný že tyto motory nemaj hydra! mět to hydra je to vyřešený a než by se něco takového projevilo tak by měl motor 250tkm. Každopádně vyšlo že by si lidé s LPG měli nechat domontovat podle zdejšího hantecu vopičí kapky a já se tím ikdyž nerad budu řídit. a co na závěr... co tak evidujeme není to s tím LPG zas tak hrozné... jedná se stále o kusy a podlé mé zkušenosti je to vše o tom v jakém režimu se auto provozuje....pošlapat ho není problém ale drtit ho hodinu a více naplno se mu asi líbit nebude a nelíbilo se to i sousedovi. kontrola vůlí po 40tkm je samozřejmě asi nutná... těšim se na školení do Prahy snad se dozvím něco více.