Stránka 2 z 24
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 05 dub 2015, 19:47
od tmx
Hluk je naprosto v pohodě, s hlukem od motoru moje i30 nemá problém (vím, že v jedné recenzi redaktor psal, že z toho šílel, ale nechápu z čeho). Co dělá velký hluk je hromada vody na silnici tříštící se v podbězích, ale to bude u všech motorizací, minimálně benzínových, stejné.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 05 dub 2015, 19:51
od kitrab
Rozhodně hlučnost motoru jak do kabiny nebo i venku je na velmi dobré úrovni jak u CVVT tak i GDI (o chloupek lepší). Ty testy jsme četl a osobně nechápu co tam někdo slyšel.
Mám srovnání s O1 1.6 a 2.0 a O2 1,6 MPI pak H je výrazně tišší.
Podběhy tam mají kluci žlutí mezery o tom žádná, alep okud je služná cesta ani atdy to není nijak v mezích průměu mezi konkurencí.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 05 dub 2015, 21:47
od marod22
Ďakujem, už som kľudný a rozhodnutý.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 30 dub 2015, 18:06
od michal_KE
mne príde 1.6 GDI až veľmi tichý.
páči sa mi, že pri nízkych otáčkach cítiť krútiaci moment, a pri otáčkach nad 3500 to už veľmi dobre zaberá, skôr by som povedal že mu svedčia skôr vysoké otáčky, a motor sa s autom vyslovene hraje. Nie je problém na 4.stupni ísť do kopca aj 150kmh bez problémov.
Na druhej strane nie je potrebné často prehadzovať rýchlosti, 5.stupeň udrží bez problémov aj dlhé stúpanie.
len také porovnanie, kamarát má novú fabiu 1.2htp 3valec, a kde on do kopca dáva 2.stupeň a to auto doslova plače, ja idem bez problémov na 5tom stupni:)
je to len porovnanie, že tá 1,6 hoci nemá turbo, na bežnú prevádzku úplne stačí a dá sa s tým aj zabaviť a hlavne, nie ste brzdou premávky.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 30 dub 2015, 22:22
od karbet
Bohužel jsem CVVT nezkoušel, ale GDI je báječné. Jen je potřeba asi uvědomit, že je to atmosféra, takže častější řazení či podřazování do kopce je žádoucí. Jediný problém I30 II je v odhlučnění podběhů, motor slyšet skoro není - ale povrch vozovky - to je šupec ! Na opravených úsecích dálnice auto naprosto ztichne, jako kdyby jste ohluchli...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 24 kvě 2015, 23:15
od vorlajz
jel jsem jak s MPI, tak i s GDI než jsem auto koupil a GDI je jasně lepší...
na druhou stranu... to MPI je na normální ježdění plně postačující a jde fakt hezky za plynem...
spotřebu bych neřešil... ta je dost specifická - záleží na profilu tratí a taky na řidiči...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 30 črc 2015, 15:07
od Niki
Vzhledem k nešťastné události, mám možnost porovnat oba typy motorů s MPI necelých 6000 km s GDI zatím necelých 2000 km čili není úplně zajetý. V posledních dnech jsem na Šumavě najel asi 300 km v kopcovitém terénu na cestách max. rychlosti 100 km. Cesta na Šumavu : dálnice z Ostravy do Jihlavy dále po okrskách do Železné rudy a zcela jistě můžu říct motor GDI je podstatně tišší o poznání, dále je úspornější min. o 0,5 l ale co se výkonu týče opravdu lze jeho sílu poznat až po překročení 3500 ot/min. Mám pocit, že je motor stále syrový u MPI jsem poznal opravdu výrazné zlepšení jízdních vlastností těsně před jeho poslední cestou. Tak doufám, že GDI bude vykazovat jenom lepší vlastnosti s přibývajícími km.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 30 črc 2015, 17:17
od idam.i
Určite to bude ešte lepšie.
Len ho občas trošku popreháńaj aby nezlenivel.Posledné zlepšenie som registroval pri 30.000km.Odvtedy stále rovnako.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 30 črc 2015, 20:20
od kitrab
30k to zní děsivě tak dlouhé zajíždění
MPI si po 10k sedlo
a zlepšilo.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 30 črc 2015, 21:29
od idam.i
Nikto nehovorí,že zábeh trvá 30.000km.
Najvýraznejšia zmena bola citiť po cca.10.000km.Pri 30t som zaregistroval posledné zlepšenie.
Všimol som si v dlhobobých testoch, často malo auto po 100.000km,lepšie časy v zrýchlení a pružnosti ako na začiatku testu.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 30 črc 2015, 21:48
od Martinsp
Rád budu zajíždět třeba 50000 km, protože pak už to může být zase jen k horšímu. Já jsem třeba 40 let zatím jen ve vývinu a až dozraju začnu stárnout.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 03 srp 2015, 21:23
od abdulzabak
ja mam ted na GDI pres 10 tisic a motor sice zere, ale subjektivne je auto o maly kus zivejsi, je s nim stale vetsi radost jezdit.
Prijde mi zivejsi a proste hezky, dneska jsem odvazel kolegovi auto ze servisu, tak jsem zpatky jel s oktavkou 1.2 TSI (81 kW) a jako nejede to spatne, ale proste tomu chybi kultivovanost a prijemen rizeni. GDI je zabavne, je to super pekne podradit, nechat motor jit do otacek, proste se moc hezky ridi.
TSI jede, clovek nemusi moc radit, zmackne plyn a huuuuu turbo a nic, huuuu a nic.
Pro liny lidi bozi, nemusi moc radit, pro me ne, ted jsem zpatky u atmosfery a bavi me to...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 03 srp 2015, 22:17
od Axel.Foley
karbet píše:Jediný problém I30 II je v odhlučnění podběhů, motor slyšet skoro není - ale povrch vozovky - to je šupec ! Na opravených úsecích dálnice auto naprosto ztichne, jako kdyby jste ohluchli...
Hlučnost je hodně závislá na pneu. Sice mám i30 první generace, ale před 10ti dny jsem vyměnil původní Hankook Optimo K415 za Hankook Ventus Prime 2 a asi jsem opravdu ohluchl - na nových pneu hlučnost od podvozku mizivá bez ohledu na drsnost asfaltu (aktuálně najeto 1600 km).
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 03 srp 2015, 22:36
od achiles
osobně (a nejsem sám) považuji Hankook Ventus Prime 2 za velice, velice hlučné gumy...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 03 srp 2015, 22:47
od idam.i
Mám Hankook Ventus Prime 2 17palcov a z hlukom nemám problém.