Stránka 2 z 3
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Napsal: 23 dub 2015, 08:54
od Mr. HYUNDAI
Vždy záleží na charakteru provozu, očekávané době používání a celkovém nájezdu.
Osobně při ročním nájezdu 15.000 km a avizovaném charakteru provozu ekonomické důvody pro koupi dieselu 1,1 CRDi v i20 nevidím. Servisní náklady jsou u dieselů v rámci pravidelných prohlídek jednoznačně vyšší. Samozřejmě pokud budeme brát v potaz náklady po skončení záruky, pak už je to tak trochu loterie, protože reálná spolehlivost tohoto motoru není zatím známa.
To Tomas64 - poslal jsem Ti SZ.
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Napsal: 23 dub 2015, 09:26
od frawd
300 km cez víkend? - diesel
200 km po meste cez týždeň? - benzín
Na dochádzanie do práce treba na diesel aspoň 25 km jednu trasu, aby sa motor zohrial a prípadne stihol vyčistiť aj DPF filter. Ideálne po dialnici, okreske. Ja to mám 27.
Štartovanie v zime nie je so zimnou naftou žiadny problém, vzduch do kabíny je elektricky dokurovaný, takže aj teplo je.
Malý diesel nie je oveľa ťažší, takže problém s nevyvážením nebude, dostaneš kvalitnejšie tlmiče, lepšie odhlučnenie a spracovanie interiéru, lebo sa počíta s vyššim hlukom a vibráciami.
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Napsal: 23 dub 2015, 12:10
od kitrab
kup si obě auta, benzín přes týden a naftu na víkendy
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Napsal: 23 dub 2015, 12:29
od mikodim
Niekto ma taký strach kupiť diesel ako niekto má strach kupiť
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Napsal: 23 dub 2015, 14:08
od Tomas64
Koukám, že píší obě skupiny, jak benzin tak nafta. Je to opravdu těžké rozhodovíní, zvlášť když ten nafťák ještě nebyl na prodejně. Obava je jen z toho "tříválce". Kdyby to byl 4. tak se nerozmýšlím.
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Napsal: 23 dub 2015, 14:27
od mikodim
Tomas64 píše:Koukám, že píší obě skupiny, jak benzin tak nafta. Je to opravdu těžké rozhodovíní, zvlášť když ten nafťák ještě nebyl na prodejně. Obava je jen z toho "tříválce". Kdyby to byl 4. tak se nerozmýšlím.
Najlepsie by bolo odskusat aj jedno aj druhe a potom sa rozhodnut.. Pozriet dalsich predajcov, kde maju v ponuke aj benzin aj naftu a porovnavat , jazdit . Netreba sa unahlit s kupou, je to investicia na dlhsie obdobie tak si treba nechat cas na razmyslenie.
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Napsal: 23 dub 2015, 14:33
od Mr. HYUNDAI
To by bylo, ale v Praze a širším okolí aktuálně ŽÁDNÁ naftová i20 k projetí není
Ale za sebe, ač nafťákem teď sám jezdím, bych u auta této kategorie při avizovaném nájezdu těch Kč 50.000,-- rozdílu v pořizovací ceně vrazil úplně jinam
- benzín 1,4 s lepší výbavou by to za mne jistil
.
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Napsal: 23 dub 2015, 19:40
od frawd
Je pravda, že pri i20 je dosť veľký rozdiel medzi dieslom a benzínom. Ten trojvalec treba vyskúšať.
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Napsal: 24 dub 2015, 08:55
od Tomas64
Tak jsem si zkusil 1,2 63KW benzín a je to superrrrrrrr!!! Sice mi připadá, že měla při řazení z 1-2-3-4 díru v začátku, ale jinak motor pružný a tichý. Pětku to chce od 50km a frčel do 150. Nijak jsem ho netahal, jel sám a jak je to tiché tak ani nevíš. Jízdní vlastnosti určitě lepší než C3 citroen. Jsem nadšený. Ještě napíšu jaká byla spotřeba, resp. kolik jsem dotankoval na kolik km. Ale ukazoval průměr 5,3 a to má najeto 3700km.
Naftu žádný prodejce momentálně nemá.
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Napsal: 24 dub 2015, 17:12
od hlobilp
mel jsem 1,2 55kw na dva dny a taky se mi libila.... tech der pri razeni jsem si nevsiml, ale uz jsem o tom nekolikrat cetl... mozna spatny soft.
Spotreba jak pises, da se i pot pet kdyz jedes podle predpisu....
auto je slusne i podvozkove a svizne pri beznem jezdeni, na nejaky rychly jezdeni ale neni, to rychle poznas, ze neni vykon... podle Tveho nadceni asi nema cenu zkouset 1,4, ta pojede jeste o dost lip
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Napsal: 27 dub 2015, 19:25
od Tomas64
Tak stejné pocity. Jenže já měl tu s vyšším výkonem a myslím si, že to udělali chip tuningem a proto tam je ta díra, než si jednotka dá říct. Tak jsem si dnes objednal tu základní 55KW, ale s nejvyšší výbavou. Tedy vyhrál benzín
S půjčenou jsem najel přesně 500 km a dolil 27 litrů, což je 5,4. Nutno podotknout, že jsem jel po dálnici a svižně a taky není jisté kolik v nádrži bylo při půjčení. Však povinost předat auto s plnou je základ důvěry.
To víž, že jsem nadšený, oproti Getz, nebe a dudy. 1,4 jsem měl taky a to je opravdový rychlík a ten záběr.
Mě to bude stačit a budu spokojený. Getze jsem bohužel v pátek nedobrzdil, tak budu opravovat, nebo ho chudinku prodám bez opravy.
Hezký den Tomáš
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Napsal: 27 dub 2015, 21:16
od Dalin
V této cenové relaci by to u mne suverénně vyhrál Jazz, který je u nás opomíjeným autem. Je mimořádně spolehlivý, má super 1,2 a uveze velkou porci nákladu.
I20 mi už vůbec nedává smysl jakmile atakuje 300 tis. hranici, tam už je i30 nebo trvám li na menším autě tak Polo, obojí je daleko lepší.
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Napsal: 28 dub 2015, 07:49
od Mr. HYUNDAI
Je to o penězích Daline. Teď se pár prodejců s několika i20 "pochlapilo" a poslali cenu směrem dolů natolik výrazně, že to i dávalo smysl. Ale ceník je mimo realitu.
S Jazzem máš naprostou pravdu, velmi dobré auto o kterém skoro nikdo neví.
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Napsal: 28 dub 2015, 13:07
od Dalin
Je, ale já jsem reagoval na auto Tomas64, kde se dá předpokládat cena(i když ji neuvedl) kolem 300tis. a tam jsou už lepší jiné volby.
Ten Jazz má kamarád, najeto 150tis. absolutně bez problémů a odveze toho víc než já s Leonem. Akorát ta cena není u Jazze moc lidová, dá se pořídit za 270tis.
Re: 1,2i benzín nebo 1,1 CRDinafta?
Napsal: 28 dub 2015, 13:17
od Mr. HYUNDAI
Právě proto, že vím kde Tomáš64 auto kupoval a jakou specifikaci zmínil si myslím, že to bylo jedno z těch aut se zajímavou cenou. Ale je to jen odhad, za kolik to auto bude ví jen Tomáš
.