Ještě jednou opakuji. Řemen kup jedině originál! Všechny ostatní šly do 1/2 roku do háje. Zajdi k jakémukoliv dealerovi
a chtěj originál klínový řemen Dongil. Žádný jiný. Věř mi
Já se s tím podělaným servem natrápil....
Být tebou, tak tam nechám vrátit původní třmeny. Koupím nové kotouče a destičky (ideálně něco kvalitního, např. TRW) a nechám vyměnit brzdovou kapalinu. Nic víc není třeba. Lantra brzdí dobře.
Teď k těm ostatním věcem. Co se týče koroze, tak zkontrolovat hlavně zadní nápravnici. Pokud tu nápravnici někdo neošetřil/nevyměnil, asi už bude špatná.
Ohledně tlumičů si zajeď do servisu na test. Tam ti změří účinnost.
Jinak "poladit" motor je nesmysl. Nijak poladit prakticky nejde. Pokud ti jde o to, aby dlouho vydržel (na 95% stejně přežije celý auto, právě díky té korozi), tak tam rozhodně nedávej nějaký sportovní vzduchový filtr (je to úplná kravina), nevytáčej za studena a hlavně vyměňuj pravidelně olej a hlídej jeho hladinu. Lantra totiž velmi často bere olej. Píšeš, že to má najeto 160000 nebo kolik, ale tomu moc nevěř. Nevím, odkud ji máš, ale pokud by měla 160000, tak je to prakticky zánovní. Lantry bez problému najedou přes 300000. Ovšem při vyšším nájezdu už berou olej. Takže určitě kontrolovat. Motoricky jsou Lantry prakticky nesmrtelné při správné údržbě.
S tím nájezdem souvisí i to špatně zařazování. To není spojkou. To je prostě nájezdem. Předpokládám, že ti občas nejde řadit jednička a zpátečka, že? Pokud se tak stane, tak pusť spojku a sešlápni ji znovu. Pak už to půjde.
Kola nevím, ale 16 určitě nejsou homologované a nemáš je v TP..... Zbytečně riskuješ pokutu, případně můžeš mít problém s pojišťovnou v případě nehody.