Intenzita regeneracia DPF filtra

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od only_one »

Tak to auto vezmi na 100-200km projízdku někam ma výlet a pak uvidíš. Já sice Crdi mam, ale vsimnu si toho jen obcas a podle me to je tak 1x nádrž maximálně 2x
Reklama
 

Kenny
*
Příspěvky: 89
Registrován: 01 dub 2014, 12:09

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Kenny »

Tak co som pisal naposledy neplati. Auto stale v servise a kabelaz za to nemoze. V servise idu skusit vymenit nejaky snimac a uvidi sa.
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
Kenny
*
Příspěvky: 89
Registrován: 01 dub 2014, 12:09

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Kenny »

Vymeneny snimac diferencneho tlaku a olej. Uz by to malo byt ok.
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
houmr.85
Příspěvky: 8
Registrován: 25 čer 2012, 23:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od houmr.85 »

Kenny píše:Tak auto je v servise, kde prisli na to, ze nejaky hlodavec mi ozral nejaku kabelaz a preto sa to takto sprava. Cize ma caka vymena oleja + vymena kabelaze.
A můžu se zeptat, jak jsi přesně poznal regeneraci filtra? Vyloženě zvýšenou aktuální spotřebou? Já mám PP přepnutý pořád na aktuální spotřebu, ale nejsem si jist, zda jsem vysledoval regeneraci.Díky.Martin
I40 Kombi Premium, 1,7 CRDI, r.v. 2015 new facelift,White
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od only_one »

dá se to poznat jen takto: sníží se výkon auta, někdo pozná někdo ne, změní se zvuk motoru poznají jen vnímavější, ve městě má volnoběh větší vibrace a pak jen podle té aktuální spotřeby kdy z kopce s rychlostí bez plynu není nikdy nula.
Kenny
*
Příspěvky: 89
Registrován: 01 dub 2014, 12:09

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Kenny »

Regeneraciu vzdy spoznam podla zvysenej spotreby (po odsliapnuti z plynu nie je spotreba 0 ako by mala byt ale nejaych 1 - 2 l). Ked to fungovalo ako malo tak som to nezbadal, ale ked to zacalo robit kazdych 100 km to uz si clovek vsimne.
Inak moj pribeh pokracuje, vymena snimaca nepomohla. Dnes budem volat do servisu.
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Tak řídící jednotka motoru 1,7 CRDi v ix35 přes GDS sdělí jen poslední regeneraci a zda proběhla celá nebo částečná. Podle jejích údajů jsem poslední regeneraci včera cestou domů vůbec nezaznamenal.
Takže historii bohužel není jak poskytnout, sorry.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
houmr.85
Příspěvky: 8
Registrován: 25 čer 2012, 23:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od houmr.85 »

Díky Kenny za informace ohledně vypalování. Tak dnes jsem dojížděl domů a zatáčím do ulice a vidím, že skutečně na volnoběh mi vyskakuje spotřeba. Tak jsem vypnul rádio (abych naslouchal změnám zvuku motoru) a vyrazil jsem na projížďku. Vše proběhlo tak jak má:). Díky.Čau
I40 Kombi Premium, 1,7 CRDI, r.v. 2015 new facelift,White
Kenny
*
Příspěvky: 89
Registrován: 01 dub 2014, 12:09

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Kenny »

Mr. HYUNDAI dakujem za ochotu.

Vcera som volal do servisu a odbili ma, ze priemerna spotreba je dobra a diagnostika im vyhlasila, ze je vsetko ok. Takze pockam az mi zase zriedi olej naftou a donesiem im to tam.
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od only_one »

zajímalo by mě, zdali má Crdi nějako možnou sekvenci, jak autu říct, jedu dál, můžeš si spustit regeneraci.. Předpokládám, že to u Hyundai asi nebude, což je docela škoda, každou chvíli sem i stane, že je spuštěné čištění zrovna ve chvíli, kdy fakt nemám chuť a nebo čas najíždět kilometry navíc.. TOhle má třeba koncern daleko lepší. Tam se rozsvítí kontrolka, že auto chce regenerovat a může se buďto ubrat, cyklus se nespustí a nebo přidat a proběhne čištění. Podstatně lepší pro uživatele a halvně pro ten debilní systém filtru.
tomasvlasak
*
Příspěvky: 90
Registrován: 14 led 2014, 22:36

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od tomasvlasak »

s tímhle mám taky problém, jediný ukazatel, kdy poznám, že regenerace probíhá je aktuální spotřeba při vyšší rychlosti a dostatečných otáčkách a zařazenou rychlostí, když očekávám nulovou spotřebu a přitom palivo teče

přímo v hyundai servisu mi řekli, že to nijak nepoznám ... přijde mi to trochu nedomyšlené, jak říkáš, stačilo by aby se předem rozvístila kontrolka, že je potřeba čistit a bud se potvrdilo, že ted se to může pustit, ještě pojedu daleko a nebo se to ani nezapínalo, protože za kilometr dojedu do garáže
Uživatelský avatar
doktorbartollo
**
Příspěvky: 219
Registrován: 20 črc 2012, 16:04
Bydliště: Bratislava

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od doktorbartollo »

Ja keď som kupoval i30 v roku 2012, rozdiel medzi benzínom a naftou bol 2000,-Eur. Neviem ako je to teraz... Keď som si vyrátal rozdiel 2 litre na 100km, plus servis vyšlo mi, že dízel sa mi oplatí po najazdení 75000km. Inak povedané, 3 roky som jazdil zadarmo... Až teraz začínam prerábať. Ale aj tak, ak najazdím 150000km, tak som prerobil cca 2000,-Eur - čo nie je tak veľa, aby som sa strachoval, či DPF vydrží, či sa turbo nepokazí a či tankujem naozaj kvalitnú naftu... A na druhej strane v aute je tichúčko, v zime kúrim po 2 minútach jazdy...

Obdivujem ludí, ktorí si kúpia dízel a nepoužívajú ho ako služobné auto... Ale hlavne že mi to žerie 5,2 litra že...

PS: sorry, že zasahujem do tejto diskusie, ktorá sa ma netýka...
2018-????? Toyota C-HR Hybrid
2017-2018 Hyundai i30 1,4T-GDi 7-DCT biela
2012-2017 Hyundai i30 1.6 MPI 6-automat biela
2008-2012 Ford Focus 1.8 TDCi
2006-2008 Citroen C3 1.4 16V SensoDrive
2002-2006 Nissan Micra 1.0 16V CVT
Kim-Hyun-Sen
**
Příspěvky: 144
Registrován: 09 říj 2015, 11:05

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Kim-Hyun-Sen »

To jestli nafťáka používáš soukromě/firemně je nepodstatný. Důležitý je srovnat si v hlavě jakým způsobem, na jakých trasách budu auto užívat. Kolik kilometrů měsíčně/ročně najezdím. Z toho se dá dost dobře odvodit zda to má či nemá smysl. Nedělal bych z DPF filtru většího strašáka než je třeba - zejména v případě nových aut se zárukou. Prostě je potřeba smířit se s tím že auto je spotřebák s omezenou životností.
Když si narazil na tu návratnost, tak nevím jak na Slovensku, ale u nás běží akce kdy i20 s nafťákem stojí aktuálně stejně jako se základním nejslabším benzínem. Taková nabídka je výjimečná a nemá u jiných značek konkurenci. Např. pro někoho kdo dojíždí denně sám do zaměstnání 35 - 45km (takových je dost) a potřebuje levné auto (nechce ojetinu) je to ideální volba.
i20 1.1CRDi (2015)
Uživatelský avatar
doktorbartollo
**
Příspěvky: 219
Registrován: 20 črc 2012, 16:04
Bydliště: Bratislava

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od doktorbartollo »

Kim-Hyun-Sen píše:To jestli nafťáka používáš soukromě/firemně je nepodstatný. Důležitý je srovnat si v hlavě jakým způsobem, na jakých trasách budu auto užívat. Kolik kilometrů měsíčně/ročně najezdím. Z toho se dá dost dobře odvodit zda to má či nemá smysl. Nedělal bych z DPF filtru většího strašáka než je třeba - zejména v případě nových aut se zárukou. Prostě je potřeba smířit se s tím že auto je spotřebák s omezenou životností.
Když si narazil na tu návratnost, tak nevím jak na Slovensku, ale u nás běží akce kdy i20 s nafťákem stojí aktuálně stejně jako se základním nejslabším benzínem. Taková nabídka je výjimečná a nemá u jiných značek konkurenci. Např. pro někoho kdo dojíždí denně sám do zaměstnání 35 - 45km (takových je dost) a potřebuje levné auto (nechce ojetinu) je to ideální volba.

Áno, však som písal, keď som kupoval, tak bol rozdiel 2000,-Eur. Ak by bol rozdiel 0,-Eur, tak o nej uvažujem a kebyže mám nájazd 30000km ročne a viac, tiež idem do nafty...
2018-????? Toyota C-HR Hybrid
2017-2018 Hyundai i30 1,4T-GDi 7-DCT biela
2012-2017 Hyundai i30 1.6 MPI 6-automat biela
2008-2012 Ford Focus 1.8 TDCi
2006-2008 Citroen C3 1.4 16V SensoDrive
2002-2006 Nissan Micra 1.0 16V CVT
tomasvlasak
*
Příspěvky: 90
Registrován: 14 led 2014, 22:36

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od tomasvlasak »

já měl diesel dražší o 5000 kč dle ofiko ceníku než benzín (začátek zářijové akce), jenže stejně jsem tam měl ještě i další slevy

takže diesel jsem vybral právě kvůli spotřeba a při započítání pouze PHM (rozdíl cen garančních prohlídek jsem nepočítal a servis taky neřeším, může se natrefit na vadný nebo naopak bezproblémový kus v obou motorizacích) mi vychází, že šetřit začnu už po necelých 10 tisích km, takže za necelý rok

i bych se o to čištění staral, aby to vždy bez problému doběhlo celé, jenže to to muselo být lépe řešené, ale to že se to zapne samo od sebe a ani to není viditelné, ani se nezobrazuje byť i jen orientační údaj jak dlouho ještě je potřeba jet, tak to se mi prostě nelíbí
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“