Stránka 2 z 2
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Napsal: 14 bře 2016, 11:54
od zdeminem
BIBOL píše: Osobně doporučuji u I30 starší 6-ti rychlostní automat. Lépe reaguje na plyn, a neškube. Jinak u Tucsona 7 DCT je dobrá volba
Téééda tak nevšiml jsem si, že by mi převodovka škubala
a to mám s autem 25.000 najeto prakticky od novoty, tak nevím....
a reakce na plyn - nekomentuju, je to jen 100kW motor, ale proti dynamice nelze říct ani popel...
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Napsal: 12 čer 2019, 11:45
od johanes3009
Ahoj, mám i40 7st.DCT 104kw a je to jedna velká katastrofa, při 102.000 odešly lamely, obě, setrvák k.o., řadící vidlice, ložisko..vše museli vyměnit. cena opravy 65.000,- ale naštěstí uděláno na záruku. Ale pořád to není ono, bude tam ještě další problém. Hyundai mám již druhý, ale taky poslední...nikdy více...je to šitý horkou jehlou...tyhle auta už nikdy. A i40 mě těžce zklamala...vlajková loď ale ta kvalita tomu neodpovídá ani za ty peníze. A o problémech s předními kotouči ani nemluvím.
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Napsal: 28 srp 2019, 16:54
od bady_cz
1.6 CRDi, DCT - stejný problém jako johanes3009, akorát s tím rozdílem, že nájezd je 55 000. komplet výměna na záruku. byla to sice předváděčka, ale i tak... první i30 - spojka v háji po 26 000, druhá i30 - spojka v háji po 55 000, třetí hyu už asi nebude
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Napsal: 29 srp 2019, 00:07
od petzl62
I30 PDE 1,4 TGDi, 92tis. km 7°DCT taky předváděčka a žádný problém,vše funguje jak má. Chystám se na výměnu oleje. Nevím,co děláte jinak,ale s tou převodovkou je zatím minimum problémů i z minulé generace-závěr produkce.A tam už jsou nájezdy i přes 100tis.km...
Re: 1.6 CRDi + 7st. automat DCT
Napsal: 09 zář 2019, 18:24
od slabostka
Dvojspojka má svoje typické problémy dané konštrukciou a je jedno či to bude H.-K. alebo VW. Rovnako má svoje aj klasický meničový automat. S tým sa treba zmieriť aj s tým že treba odložiť peniaze na servis- neskôr opravu-repas-výmenu. Za komfort sa platí.
Tu si musí každý vybrať - Hyundai už myslím robí len dvojspojky okrem malých áut. Iné automobilky naopak len klasiku. Nesmrteľný automat je asi len toyota-lexus hybrid lebo tam je to riešené inak.
Plus nezabudnúť že servisovať treba aj tú dvojspojku - aj tam je nejaký olej, neviem či hyundai má mokré-suché spojky.