Stránka 2 z 8
Re: i30 kombi 1.6CVVT 88Kw
Napsal: 03 led 2016, 00:02
od Mirus30
vorlajz píše:Mirusi.... musím se za tebou vypravit, abys mě svezl ve vyšší rychlosti... jestli ti to taky nedělá bordel... jak mě....
U me je i ve 200km/h klid jak v S-klasse...
Re: i30 kombi 1.6CVVT 88Kw
Napsal: 03 led 2016, 00:05
od vorlajz
Re: i30 kombi 1.6CVVT 88Kw
Napsal: 03 led 2016, 12:11
od Mirus30
No tvl, amaterska chyba clovece
P.S. a to pockej az to budu moct tocit, zatim to jen tak lechtam
Re: i30 kombi 1.6CVVT 88Kw
Napsal: 03 led 2016, 12:52
od t0x!n
to jsme na tom stejne zatim porad 1500km a jak bych chtel uz zarazit pedal do podlahy
Re: i30 kombi 1.6CVVT 88Kw
Napsal: 03 led 2016, 13:33
od Mirus30
Tak pri 1500km uz to muzes sem tam protahnout kdyz to mas ohraty, ja zatim nemam ani 500
takze jeste budu muset vydrzet, ale zatim to nevypada ze to s tim Euro6 bude nejak linejsi, ja si ho rozbeham
Re: i30 kombi 1.6CVVT 88Kw
Napsal: 03 led 2016, 13:40
od Axel.Foley
Víťas píše:Zdravím,
tak jsme se s přítelkyní po pár měsících taky rozhoupali pro koupě i30 kombi. Jedná se o předváděcí vůz s 3000Km ve výbavě Trikolor s paketem komfort.
Ibiza je super
ale jelikož čekáme miminko a po zjištění že kočárek se tam vejde jenom s částečně sklopenýma zadníma sedačkama bylo nutné jednat
.
Hju je v bílé barvě a jelikož jsem si ani vybírat nemohl bylo to vybráno za mě (přítelkyně je z bílé nadšená)
. Ještě jsem měl možnost porovnávat se základní červenou a moc mi do oka nepadla. (Tím nechci nikoho urazit jedná se jen o můj názor
)
V pátek 8.1 máme předávání (to bude dlouhých 6 dní
) tak potom přidám pár fotek zatím jedna z předváděcí jízdy.
Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů. Ať vše funguje, jak má. Přeji i zdraví rodině.
Re: i30 kombi 1.6CVVT 88Kw
Napsal: 03 led 2016, 15:19
od milda h
Přidáván se k Axelovi, přeju spokojenost a štěstí jak v životě, tak s autí.
Re: i30 kombi 1.6CVVT 88Kw
Napsal: 03 led 2016, 15:50
od t0x!n
Mirus30: je protahnout a protahnout, kdyz mam zasebou 30km v kuse, tak to tocim k 3500ot. ale to porad neni 6500
zatim jsem tomu snad jednou dal nejvic kolem 4000 na dvojecku, jinak stabilni mesto na 3ku +-55km = cca 2300 ot. (hur se ty otacky pod 500ot. rozlisuji, kdyz ten ceed ma mensi otackomer, takze primarne clovek kouka 2000, 2500, 3000 atd.
)
Re: i30 kombi 1.6CVVT 88Kw
Napsal: 03 led 2016, 17:10
od vorlajz
kluci... když to máte ohřátý, tak to můžete klidně točit...
já to tak měl od začátku... a 1500 km už je úplně v pohodě... takže Toxine, směle do toho...
Re: i30 kombi 1.6CVVT 88Kw
Napsal: 03 led 2016, 17:55
od t0x!n
nenene a proste ne
budu tocit az vymenim olej a to planuju tak v 2500-3000 km a to budu mit tak 3/2016 pak budu tocit
Re: i30 kombi 1.6CVVT 88Kw
Napsal: 03 led 2016, 18:09
od JoKo
toxin. mozno budem zly, ale jeden motor si uz odrovnal tymto tvojim stylom
normalne mu nakladaj podla potreby.
ok, 6,5 tam nemusi byt stale, ale jazdi s tym motorom uplne normalne a uvidis, ze sa mu uz nic nestane
Re: i30 kombi 1.6CVVT 88Kw
Napsal: 03 led 2016, 18:26
od Víťas
Díky
snad budou auťáky všem a dlouho bez poruchy sloužit
Re: i30 kombi 1.6CVVT 88Kw
Napsal: 03 led 2016, 18:31
od t0x!n
no nevim joko, podivej se na deegra ( byvalej i30tak nyni na pro ceedovi )
zajizdel timto stylem obe auta a u i30 ma nejnizsi spotrebu doted vubec
https://www.spritmonitor.de/en/detail/512269.html
https://www.spritmonitor.de/en/detail/672133.html
o odrovnani me i30 nemuze byt rec, ten motor zacal mit problemy od 500km akorat na to nikdo az pomalu do tech 9000km nechtel slyset, kazdopadne mi potom bylo i receno konstrukcni vady z vyroby, vic nevim, tzn. urcite nemelo moje normalni jezdeni co docineni s tim, ze motor byl K.O.
P.S. jinak se motor snazim nepodtacet, obzvlast tomu GDI to nebude delat dobre, takze kdyz je studenej motor (auto stoji venku) radim vyssi kvalt +- v 2300 ot. tzn. napr. z 2ky na 3ku jsem najednou na cca 1700ot. na 3ce, prijde mi to lepsi jak to drtit nahoru kdyz to je studeny, pak pomalu vytahnu na stalych cca 2300ot coz je u te me 1.6ky 3ka a cca 55km a timto jezdim prevazne nejvic jezdene mesto, kdyz jedu delsi trasy a poradne prohreju motor (coz je k rodicum pritelkyne 60km) tak po cca 25km zacinam vyssi otacky a na tu trojecku to protahnu kopcama 3000-4000ot., myslim si, ze timhle chovanim tomu nic neudelam a jelikoz hodne tras mam cca 5-10km, tak to se studenym motorem fakt 3000ot. tocit nebudu
a jinak GDI asi mesto moc na spotrebu chutnat nebude, posledni nadrz ted jezdim jen mesto do 10km na cestu tzn. snad porad studenej motor a naposled co jsem koukal na pp tam svitilo 8.3 coz je real tak 8.8, no uvidim az budu tankovat ted v tydnu
Re: i30 kombi 1.6CVVT 88Kw
Napsal: 03 led 2016, 18:38
od vorlajz
Spotřebu spis ovlivňuje kde a jak jezdis... To vidím na sobe... Ted mám spotřebu o půl litru nižší...
No... At si každý jezdi se svým autem jak chce
Re: i30 kombi 1.6CVVT 88Kw
Napsal: 03 led 2016, 18:41
od t0x!n
jo o spotrebe jsem to pred mmntem editoval, ja spis reagoval na to, ze kdyz clovek ihned nedrti od novoty motor, tak to nebude zas takova katastrofa
nejezdim stylem ze by se mi podtacenim trepalo auto, ale ani nejezdim v rudym poli kdyz to mam studeny
P.S ono je to tezky kdyz slysim skemrani pritelkyne prijed pro me do prace vecer nebo hodis me prosim rano a jedu z domu 5km s ni do prace a 5km zpet domu, to nemam moc sance neco prohrivat, leda ze bych si udelal jeste nejakou objizdku, coz jsem takhle delal zrovna 30.tyho, hodil jsem ji do prace a nejak jsem mel chut, tak z 10km bylo 60, udelal jsem si takovou okruzni jizdu a pekne to protahl za mestem
zase me to sere, pac nejsem typ clovek co vyhazuje neco jen tak a to bezcilny jezdeni a propalovani benzinu me pak sere