Stránka 2 z 2

Re: Problemy Hyundai Accent 2007/10 - 222 tisic km

Napsal: 26 úno 2016, 22:03
od Alf6
díky honzino

Re: Problemy Hyundai Accent 2007/10 - 222 tisic km

Napsal: 27 úno 2016, 23:06
od 69pavel
nemoci benzinu 1.4 - predni ramena napravy,vzhledem ke km tak bud uz je to udelane nebo te to teprve ceka-hlavne predni silentbloky,potom problem tlumicu,nejdriv zadni potom predni, po vymene je to jine auto oproti tem original bambusovym tyckam,jinak to nelze nazvat, potom problemy se sbihavosti kdy perovani je docela mekke a je umeni trefit sbihavost tak aby volant byl ve stredu a auto netahalo do strany, jinak je mirne natoceny i po serizeni ale to je o sikovnosti toho ktery to serizuje, taky se meni predni ulozeni tlumicu-horni loziska nic moc nevydrzi, brzdy pokud se jezdi mesto tak bud uz jsou menene nebo te to ceka,jak kotouce+ buben tak desticky, vetsinou po 6-7 letech odchazi termostat takze pohlidat,nepoznas to hned ale postupne narusta spotreba a ohriva se to pozdeji,i kdyz si rikas ze uz je chladneji tak je to prece normalni,ale neni, pak se zamer na vyparnik klimatizace, je zkorodovany tak ze vypadavaji mezizebra v chladici, kdyz unikne napln klimy tak kompresor je v haji a oprava neni zrovna levna, pak podle rocniku se zamer na posilovac rizeni i kdyz tady uz je na foru kolega ktery to dokaze opravit a nakalibrovat,potom si poradne vyzkousej ovladace stahovani oken spolujezdcu jak vpredu tak vzadu,odchazi prepinace(problem opalenych kontaktu),dalsi problem byl s antenkou imobilizeru kdy nesel nastartovat motor i kdyz starter tocil jak divy. ted me uz nic dalsiho nenapada,jo jeste odchazely predni loziska v nabojich a spodni kulove cepy a jeste se zamer na elektricke ovladani nastaveni prednich svetlometu,odchazi motorky kdy prituhnou ale po rozebrani ,vycisteni,namazani zase fungujou teda pokud uz nejsou spalene, jinak je to bezproblemove auto+ samozrejme pravidelny servis

Re: Problemy Hyundai Accent 2007/10 - 222 tisic km

Napsal: 28 úno 2016, 08:20
od Alf6
Pavle, díky :D Vidím, že toho je celkem dost, ale je to asi jako u každého auta stejného stáří.

Re: Problemy Hyundai Accent 2007/10 - 222 tisic km

Napsal: 28 úno 2016, 11:51
od Mexican
Alf6 píše:Nevím kam napsat, tak napíšu sem.

http://autosoft.cz/!new/detail_inzerat. ... azaru=true

Sli by jste do tohoto vozu? Jak je spolehliva ona motorizace? Je zde něco na co by si clovek musel dat pozor?
A co cena? Zdá se vám OK?

díky za názory
z fotiek nic nezistis. dat 90 tisic za 1.4 je asi vela. Najma nechapem preco to upovat z bazaru - bazarnik samozrejme musi tiez nieco zrat (v tomto pripade minimalne 10 000kc). Hodne zalezi kde auto jazdilo - ja mam 240 000 s vyrazne tazsim dieslom pod kapotou a silentbloky, tycky mam povodne. Mam uz druhe tlmice, tie stali par korun - nic dramatickeho. Prejdi si tu forum, v zasade to ale fakt nie je drahe auto na udrzbu, prave naopak. Teraz som doporucoval po skvelych skusenostiach s Accentom kolegovi RIO (pretoze potrebuje hatch). U 110 000 - 130 000 km bol u mna osobne cas na vymenu tlmicov a brzdovych kotucov, takze to zvaz. Najazd u toho auta vyzera byt uveritelny

Re: Problemy Hyundai Accent 2007/10 - 222 tisic km

Napsal: 28 úno 2016, 12:23
od honzino
Alf6 píše:Pavle, díky :D Vidím, že toho je celkem dost, ale je to asi jako u každého auta stejného stáří.
Tak tohle mi někdo odpovědět, tak si jdu koupit lístek na autobus :mrgreen: . Tak výčet závad veliký , ale spousty z toho je spotřebák . A ten se kolem 100tkm prostě vyměnit musí. Otázka , jak by se to chovalo na LPG ? Ten kufr a jednoduchý motor k tomu svádí.

Re: Problemy Hyundai Accent 2007/10 - 222 tisic km

Napsal: 28 úno 2016, 21:44
od 69pavel
honzino abych pravdu rekl tak zrovna tento motor neni idealni pro lpg,i kdyz ho nekteri maji tak sedla ventilu nejsou na to stavena a je treba resit privstrik+primaz. na druhou stranu motor je usporny a da se snim jezdit za rozumnou spotrebu v benalu


ja treba musel menit predni silentbloky ne proto ze by se urvaly ale proste se odlepily,stejny pripad mel i martun jak mel jeste accika kdy to mel taky odlepene. ale treba tycky stabilizatoru mam jeste puvodni bez jakekoliv vule kdy nekteri uz museli menit a to jeste nepresahli 100.000km,je to proste o udrzbe,sem tam neco vymontovat,promazat a pak to funguje jak ma dalsi rocky,viz treba ty motorky na naklapeni prednich svetlometu,holt ta solanka je mrcha a dostane se vsude,co si budeme povidat, ale tim trpi i jine auta nejenom Hyu a na druhou stranu ten vycet neni moc veliky,jsou jine auta ktere maji toho povicero nez jsem uvedl k te 1.4, tak jsou soferi kteri treba na kontrolu klimy nejezdi jak se ma,pak se divi ze maji v haji kompresor a je treba novy nebo repasovnay a kdyz maj vycalovat hrube pres deset litru (jak se rika za kousek zeleza) tak se jim protaci panenky takze je to spise o te udrzbe a prevenci