Mě to teď popiskuje ráno, když to nastartuji, ale parkuji venku a měli jsme pár dní -14°C ... Z brzdou jsem to nezkoušel, protože auto nastartuji, nechám ho chvilku rozmrznout. Po nasednutí už větrák nepíská.Bukshi píše:tak mne teraz tiez zacal ventilator krasne popiskovat na 2-3 stupen ... ale co je zaujimave je ze pri brzdeni sa intenzita hluku priamo umerne zvysuje stlaceniu brzdoveho pedalu. Skusim to nazorne popisat: zapnem ventilator na 2 stupen, zacne jemne piskanie. Pribrzdim a piskanie sa zosilni asi tak o 50%. Prestanem brzdit piskanie sa znizi spat na povodnu hlasitost.
nemate niekto pododbnu skusenost? co by to mohlo sposobovat? (klimu mam manualnu)
Ventilátor topení
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Ventilátor topení
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
- Reklama
Re: Ventilátor topení
mne to piska nonstop, neprestava to ani po dlhsej ceste ... inak u nas dnes rano -13 °C
Hyundai i30 CW 1.6 MPI 88kW AT - 07/2016 Family - Ara Blue
Re: Ventilátor topení
Tak to může být ložisko a ten brdový pedál, jak opíráš do podlahy, tak zvyšuje rezonanci. Ale je to pouze moje doměnka. Někdo ti třeba poradí líp, co měl stejný problém.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: Ventilátor topení
no asi teplotou to nebude, dnes slnecno +11°C a popiskuje to uz aj na 1. stupni
Hyundai i30 CW 1.6 MPI 88kW AT - 07/2016 Family - Ara Blue
Re: Ventilátor topení
Zdravím,
teké jsem to řešil před rokem, rychlost 1-2 písklala, 3-4 už jsem neslyšel, hluk z větru. Bylo to protivný, takže reklamace, uznali a od té doby zatím pokoj.
teké jsem to řešil před rokem, rychlost 1-2 písklala, 3-4 už jsem neslyšel, hluk z větru. Bylo to protivný, takže reklamace, uznali a od té doby zatím pokoj.
- baltazar01
- *
- Příspěvky: 67
- Registrován: 22 bře 2013, 20:58
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventilátor topení
jedno ložisko se da namazat pod palubkou je par šroubku a konektor k ventilatoru. mi to v 50 000 km dělalo
Ł.u.k.4.s.h.3.k
i30 06/2012 1,4 Trikolor paket plus a komfort
i30 06/2012 1,4 Trikolor paket plus a komfort
Re: Ventilátor topení
Asi to bude "seriova chyba" tohoto dilu.
Ventilator mi popiskaval / cvrlikal. Po reklamaci nejprve promazali, coz pomohlo na pul roku, po dalsi urgenci vymenili za novy.
Po 2 letech novy ventilator dela to stejne
Auto mam po zaruce, rozhodl jsem se na to podivat sam a zatim uspesne. Pridavam postup, pokud by nekdo chtel)
Muj postup, cely cca 30 minut.
- pod skrinkou spolujezdce vytahnout konektor ventilatoru (je treba ho ze strany zmacknout pri vytahovani, chvili mi trvalo, nez jsem na to prisel)
- odmontovat ventilator (pouze 3 sroubky s krizovou hlavou)
- odstranit segerovku (zapacit malym sroubovackem) a sundat lopatky (tahem a zaroven mirnym viklanim)
- "rozloupnout" plastove telo motoru skladajici se ze 2 casti (staci odcvaknout zapadky, celkem je jich 6)
- ted mame pristup k motoru a muzeme namazat obe loziska (ja mel k dispozici jen WD40, ale urcite jsou vhodnejsi maziva)
- vlozit motor a znovu spojit plastove telo - vse krasne zapadne
- nasadit lopatky a zajistit segerovkou (da se nacvaknout klestickama)
- celek namontovat zpet do auta a zapojit konektor
Prace jednoducha, na 30 min i pro laika jako jsem ja, jen bych se zamyslel nad spravnym vyberem maziva. Mam strach ze WD40 nepomuze na dlouho / vyschne, zde bych se zeptal na radu zkusenejsich.
Jinak jsem s mou i30CW 1,6CVVT 88kw r.v.2012 s najetymi 140000km maximalne spokojen, jeste nikdy me nenechala "ve stychu"