Stránka 2 z 4
Napsal: 19 led 2007, 12:33
od vlastaFR
tak tak...vzdalenost mezi elektrodama nastavuje vyrobce. to co mas v manualu je jenom informativni to te nemusi zajimat a jak psal felotron ze dokud to jede tak to neresit to je "hloupost" !! pokles vykonu (hlavne pri vysokejch otackach) a zvyseni spoteby!! takze jestly nevis jak tam sou dlouho tak je vymen a "moc" na penezich nesetri. je to rozumne ulozena mena......
Napsal: 19 led 2007, 12:39
od Felotron
vlastaFR píše: jak psal felotron ze dokud to jede tak to neresit to je "hloupost"
Bylo mysleno z poloviny jako sranda a z druhe pulky tak, ze pokud motor jede tak, jak ma, tak neni vymena svicek potrebna.
Napsal: 19 led 2007, 18:31
od vlastaFR
tak sorry..sem to asi nepochopil
Napsal: 22 led 2007, 19:30
od MarekGT
pindras píše:nemuzu najit ten obrazek, co se tady nekde vyskytoval, kterej znazornuje jakou vzdalenot maji mit u svicky ty casti mezi kterymi lita jiskra. (opravdu technicky na vysi jsem to popsal:))
Popsal jsi to správně
té vzdálenosti se říká "odtrh"
Napsal: 15 zář 2007, 01:48
od Borek
Tak jsem dnes poprvé vyndal svíčku u Tiburona,abych se podíval jaké koupit,protože se blíží 40000km a jejich doporučená výměna.Očekával jsem NGK,ale z výroby jsou namontovány Champion RC10YC4.Jezdí to skvěle.Tak teď se rozmýšlím mezi Champion x NGK x Brisk.Dost mě udivuje,že třeba Farmář má v Accentu 1,3 nebo Vipe v Getzu stejné svíčky(doporučené)jako já,do naprosto jiného motoru
.
Napsal: 15 zář 2007, 14:42
od vlastaFR
to vodflakujou monteri ti tam meli urcite dat jiny (lepsi) a nekdo je stopil
a dali ti tam co dali..Jinak tam skus koupit ty Iridium power (densa) treba budes mile prekvypenej. ( jo a ten tvuj autak pochazi z koree nebo to smoulej nekdy jinde?)
Napsal: 15 zář 2007, 16:21
od Hunter
Určitě tam dej DENSO, nebo NGK a určitě ne BRISK !!! To je tak do Fabie
Napsal: 15 zář 2007, 18:31
od fany
No ja osobně tam mám Brisk LGS.Davaj se i do Lamba jelikož je brisk víhradním do davatelem.Původně tam byli NGK tak ty letěli do popelnice a hned to bylo znát lepší odezva na sešlápnutí plynu a spotřeba šla dolu.
Napsal: 15 zář 2007, 18:33
od tomikajerry
Rozhodně bych šel do DENSA nebo Champion, NGK jsou zbitečně drahy a ta kvalita je taky nic moc! Nikdy BRISK - nedal bych ji ani do 120!!
Jo, Iridium jsou dobry, ale myslím že už taky nebude v tom velkej rozdíl, spíše že vydrží víc.
Napsal: 17 zář 2007, 00:46
od Borek
Vlasta-Coupe se dělá výhradně v Korei a tyhle Championky jsou origo první(tenhle typ + NGK BKR5ES11 jsou doporučené svíčky výrobcem).Jen mě udivilo,že absolutně jiné motory(se skoro polovičním obsahem a výkonem mají stejný typ svíček
).To mě zarazilo
.
Jinak pro "značkaře"-na autosalonu)výstavě) v Brně,jsem po delším hovoru dostal od zástupce Brisku přepočítací(přiřazovací)CD.A k těmto typům svíček(i Champion,i NGK),vypadla jako rovnocenná náhrada,ta nejlevnější svíčka(řada)Brisku,označovaná jako SUPER(v ceně do 40Kč/ks).Takže,origo montované svíčky,i když zvučných jmen,URČITĚ žádný zázrak nejsou.A že by motor nejel stejně dobře na dobře zvolené Brisky,nevěřím.
Zvlášť,když vidím,že stejné typy NGK a Champion se používají v 1,3l motorech
.
Jiná kategorie jsou Iridiové Densa nebo LGS Brisky s otevř.jiskřištěm.....to už je téma na zkoušku,jak by to jelo a tam už rozdíly budou(k lepšímu,či horšímu).Ale tyhle původní svíčky jsou úplně obyčejné(i když značkové,hlavně cenou
).Doporučené obyčejné NGK tady prodávají za 120Kč/ks,takže to jde.Tyhle origo Championky nevím za kolik.Spíše mě láká zkusit Brisky(extra - 2 elektrody),abych si ověřil,že to bezproblému pojede.
Mimochodem,v servisní knížce mám výměnu svíček po 40000km a na webu Champion je jejich interval výměny 20000 mil-což je +-32 000km.Tak mě to nějak nesedí
.Proto mám pokušení koupit více sad,více značek a vyzkoušet rozdíl v jízdě.
Nutno závěrem dodat,že s těmito původními Championkami,nebyl nikdy nejmenší problém a motor šlape jako hodinky.
Ještě se vrátím k Densům-ty tuším zkoušel(nebo má i teď)Martasz a pokud si vzpomínám,tak žádné zlepšení nezaznamenal.
Napsal: 17 zář 2007, 08:02
od Michal.Orlova
že tu nikdo nezmínil ty čtyřbodové BOSCHky...
Napsal: 17 zář 2007, 08:05
od TomXP
Jestli chces davat do jedny rady svicky BRISK s CHAMPIONEM - NGK, tak si misto kvalitni veze kup chrastiko zn. SANYMO na trzisti. Hudbu uslysis z obou
Spousta mechaniku me odrazovala od Brisku uz v dobe kdyz jsem mel kdysi Favorita, takovy odpadly jiskriste do valce je docela dobrodruzne
Osobne pouzivam ctyrbodove Bosch v cene 100,-/ks a naprosta spokojenost uz pul roku, auto startuje na skytnuti.
Napsal: 17 zář 2007, 08:07
od TomXP
Michal.Orlova píše:že tu nikdo nezmínil ty čtyřbodové BOSCHky...
Takova dalka a stejny myslenky
Napsal: 17 zář 2007, 09:48
od MartasZ
Borek píše:......Ještě se vrátím k Densům-ty tuším zkoušel(nebo má i teď)Martasz a pokud si vzpomínám,tak žádné zlepšení nezaznamenal.
Jojo.. měl sem je a prodal sem je, páč to s nima jelo hůř, než se sériovejma NGKčkama.... ALE... při pozdějším zkoumání jsem přišel na to, že zřejmě u těch Denso svíček sem zvolil špatnej typ se špatným odtrhem.. páč ty doporučený NGK maj jinej.. takže nemůžu soudně říct, že ty Densa jsou špatný.. dkovaď nevyzkoušim se správnym odtrhem.. a to neudělám, páč dva litry za svíčky se mi už dávat nechce
Napsal: 17 zář 2007, 16:36
od black_sheep
ja je asi casem taky vymenim a za NGK, to jsou opravdu ty nejlepsi svicky, zkousel jsem na scoupu BOSCH-4bodovy a 2x jsem je vyhodil po dobu asi roku a pul pritom s NGK nebyl problem!
navic nedavno jsem tak premejslel proc mi porad odchazeli vicka rozdelovace, nejspis to muselo bejt tema svickama!! takze do coupe uz je nedam ani nahodou!! nemecky sr*cky at si sroubujou do nemeckej aut, ja budu duverovat japonsky kvalite