Drive mode
Moderátor: Moderátoři
Re: Drive mode
tlačítko s emblémem volantu vedle řádící páky samozřejmě mění pouze intenzitu posilovače řízení, takže placebo funguje
Hyundai Tucson 1.7 CRDi
ex BMW 323i Cabrio
ex Ford Focus 1.6i 16V
ex BMW 320i Cabrio
ex Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia
ex Mazda 323F 1.6i 16V
ex Seat Ibiza 1.4
ex Opel Astra GL 1.6 Si
ex Fiat Ritmo 75 CL i.e.
ex Fiat 131 Supermirafiori 1400 TC
ex BMW 323i Cabrio
ex Ford Focus 1.6i 16V
ex BMW 320i Cabrio
ex Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia
ex Mazda 323F 1.6i 16V
ex Seat Ibiza 1.4
ex Opel Astra GL 1.6 Si
ex Fiat Ritmo 75 CL i.e.
ex Fiat 131 Supermirafiori 1400 TC
- Reklama
Re: Drive mode
Drive mode můžu posoudit jen na automatu, kdy jak píšete ztuhne řízení, ale taky převodovka povoluje točit motor do vyšších otáček, takže po jízdě v režimu SPORT a vypnutí zpět do NORMALu mám pocit, změny i těch 136kW se najednou chová líně))Alfréd píše:HOTHEAD - to opravdu není placebo- vážně je to hodně znát.HOTHEAD píše:Mám manuál a také žádné EKO . Jem NORMAL a " SPORT ". Vyzkoušel jsem to dnes
poprvé po 3200 km , myslel jsem že je to jen úprava režimu resp. tuhosti řízení bez odezvy
na plyn a potažmo výkon. Jel jsem dnes jen krátké trasy tak jsem ho nedráždil, ale pozor
trochu na placebo efekt a ukvapené závěry. Žádný významný rozdíl nečekám.
V pár autech s jízdními režimy normal a sport jsem jel a absolutně neznatelný rozdíl.
Ale 1.6 benzin v atmosféře , tak uvidíme.
Všímám si drobné zvukové rezonance pod paludkou při určitých otáčkách, tak to nechám
projevit, že by první šotek ? Na trojku kolem 40 km rychlosti . Jinak v poho.
Spotřeba stále kolem 6,5 l. Vypalování DPF pravidelně po cca 500 km kolem 10 minut během jízdy.
Tak ať slouží všem bez problémů.
Prosím tě - píšeš vypalování DPF pravidelně po 500 km - vím že jsme o tom už tady mluvili, ale řekni mi jak to poznáš. Mám za sebou 5500 km a já to ještě nezaznamenal - tedy lépe řečeno nepoznal.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi A/T PREMIUM 136kW "Tučňák"
Škoda Octavia combi 2.0 TDI 103kW DSG
Kia Ceed SW 1.6 CVVT 92kW
Saab 9000 2.0 136kW
Škoda Fabia, Škoda Felicia, Škoda Favorit a jiné již historické vozy
Škoda Octavia combi 2.0 TDI 103kW DSG
Kia Ceed SW 1.6 CVVT 92kW
Saab 9000 2.0 136kW
Škoda Fabia, Škoda Felicia, Škoda Favorit a jiné již historické vozy
Re: Drive mode
Podle návodo k použití vozu, který máma jistě všichni stejný jsou dvě možnost
DRIVE MODE FLEXIBILNÍ strana 5-78
DRIVE MODE INTEGROVANÝ strana 5-80
FLEXIBILNÍ má jen dvě varianty, normal a sport což je i můj případ a řídí pouze tuhost řízení.
INTEGROVANÝ má tři vrianty, sport-normal-eko, zde se řídí i jízdní dymamika a rozsvítí se
na přístrojovce kontrolka SPORT žlutě viz.strana 3-107 Mě tam nic nesvítí takže pouze změna
v řízení. Napište kdo máte i eko a s jakou motorizací.
DRIVE MODE FLEXIBILNÍ strana 5-78
DRIVE MODE INTEGROVANÝ strana 5-80
FLEXIBILNÍ má jen dvě varianty, normal a sport což je i můj případ a řídí pouze tuhost řízení.
INTEGROVANÝ má tři vrianty, sport-normal-eko, zde se řídí i jízdní dymamika a rozsvítí se
na přístrojovce kontrolka SPORT žlutě viz.strana 3-107 Mě tam nic nesvítí takže pouze změna
v řízení. Napište kdo máte i eko a s jakou motorizací.
HYUNDAI TUCSON 2.0 CRDI STYLE 100KW AWD WHITE SAND 3/2016
FIAT STILO 3 D 1.8 98 KW
FORD SIERRA 2.3 D 49kw r.v.1989 NEJHORŠÍ AUTO NA SVĚTĚ !!
prodáno do AAA ( omlouvám se novému majiteli )
FIAT STILO 3 D 1.8 98 KW
FORD SIERRA 2.3 D 49kw r.v.1989 NEJHORŠÍ AUTO NA SVĚTĚ !!
prodáno do AAA ( omlouvám se novému majiteli )
Re: Drive mode
Tak asi budou rozdíly v textu v manuálu a ve skutečnosti. Nevím jestli mám INTEGROVANÝ, ale každopádně se mi rozsvítí žlutý symbol na přístrojovce a každopádně je to na motoru sakra poznat (jak jsem již psal). Ale co je jinak oproti manuálu - žádné ECO nemám.
A znovu říkám, že bude pravděpodobně rozdíl v nastavení u aut. anebo manuální převodovky.
Kurňa kluci, nejsem blbej - v autě jezdím víc jak 30 let a snad poznám jak se auto a motor chová.
Já se sadím o gatě, že u aut. převodovky je režim SPORT opravdu hodně znát na chování motoru. A už vás o tom nebudu přesvědčovat - placebo to není.
A znovu říkám, že bude pravděpodobně rozdíl v nastavení u aut. anebo manuální převodovky.
Kurňa kluci, nejsem blbej - v autě jezdím víc jak 30 let a snad poznám jak se auto a motor chová.
Já se sadím o gatě, že u aut. převodovky je režim SPORT opravdu hodně znát na chování motoru. A už vás o tom nebudu přesvědčovat - placebo to není.
HYUNDAI Tucson 1,6 T-GDI HEV 4x4 AT N-Line Premium - Dark Knight
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353
Re: Drive mode
Souhlas! Mě se taky rozsvítí kontrolka SPORT na přístrojové desce a je to poznat, motor je okamžitě živější.Alfréd píše:Tak asi budou rozdíly v textu v manuálu a ve skutečnosti. Nevím jestli mám INTEGROVANÝ, ale každopádně se mi rozsvítí žlutý symbol na přístrojovce a každopádně je to na motoru sakra poznat (jak jsem již psal). Ale co je jinak oproti manuálu - žádné ECO nemám.
A znovu říkám, že bude pravděpodobně rozdíl v nastavení u aut. anebo manuální převodovky.
Kurňa kluci, nejsem blbej - v autě jezdím víc jak 30 let a snad poznám jak se auto a motor chová.
Já se sadím o gatě, že u aut. převodovky je režim SPORT opravdu hodně znát na chování motoru. A už vás o tom nebudu přesvědčovat - placebo to není.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi A/T PREMIUM 136kW "Tučňák"
Škoda Octavia combi 2.0 TDI 103kW DSG
Kia Ceed SW 1.6 CVVT 92kW
Saab 9000 2.0 136kW
Škoda Fabia, Škoda Felicia, Škoda Favorit a jiné již historické vozy
Škoda Octavia combi 2.0 TDI 103kW DSG
Kia Ceed SW 1.6 CVVT 92kW
Saab 9000 2.0 136kW
Škoda Fabia, Škoda Felicia, Škoda Favorit a jiné již historické vozy
Re: Drive mode
Aj mne sa pri prepnutí módu na SPORT rozsvieti kontrolka na palubáku a auto sa výkonovo prebudí. No ja tento režim skoro vôbec nevyužívam ,na moje jazdenie je NORMAL ako ušitý .
TUCSON PREMIUM
2.0 CRDI A/T 136kw
2.0 CRDI A/T 136kw
Re: Drive mode
Ok kluci. Mě se na palubce rozsvítí jen upozornění o změně režimu na sport ale žádná
kontrolka žlutě nesvítí. Tak to máte jinak.
kontrolka žlutě nesvítí. Tak to máte jinak.
HYUNDAI TUCSON 2.0 CRDI STYLE 100KW AWD WHITE SAND 3/2016
FIAT STILO 3 D 1.8 98 KW
FORD SIERRA 2.3 D 49kw r.v.1989 NEJHORŠÍ AUTO NA SVĚTĚ !!
prodáno do AAA ( omlouvám se novému majiteli )
FIAT STILO 3 D 1.8 98 KW
FORD SIERRA 2.3 D 49kw r.v.1989 NEJHORŠÍ AUTO NA SVĚTĚ !!
prodáno do AAA ( omlouvám se novému majiteli )
Re:
Myslím si, že som pochopil o čom tu píšu. Nik nehovorí o tom, že sa zvýši výkon motora. Ak má auto 150 koní tak žiadne tlačítko mu nezvyší výkon na 200 koní. Píšu o tom,že automat nepreraďuje pri 1200 otáčkach ale až pri dajme tomu 2300. To spôsobí, že auto sa rozbehne živšie a aj sa správa živšie.snike píše:To ze se priostri reakce plynoveho pedalu, ale jeste neznamena, ze zvysil vykon motoru ... i kdyz pocitove to tak muze vypadat
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 7DCT PREMIUM 104kW/141k Thunder Grey
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Hyundai i30CW COMFORT 1,6 CRDi VGT,85/116,6 st. manuál
Ford c-max 2.0 TDCi 100kW
Škoda Fabia combi 1.4 MPi
Fiat Tipo 1.9 TD (FIAT: Fehler In Allen Teilen = Chyba v každom diely)
Re: Drive mode
@herkulo28:
Presne tak. Akonahle stlacim TO tlacitko. Na display-i mi svieti zltym velkym SPORT a auto je zivsie aj riadenie je citlivejsie. Vcera som si to pri cca 400km jazde trosku sledoval ... Kym to nepreradi do 6-tky je to zivsie, potom uz pri dialnicnej rychlosti rozdiel nepoznas. Na druhu stranu, jazda po okreskach resp. meranie na prejdenu vzdialenost je o poznanie rychlejsie s tymto rezimom - prejdena vzdialenost v rezime NORMAL vs SPORT. Proste Ti to dovoli tocit. A ked to das do manulneho rezimu a sam si v SPORT rezime radis, je to este trosku lepsie. Aj zrychlenie zo stopky alebo krizovatky je zase plus pre SPORT rezim. Ale ako pisal kolega vyssie, normal je uplne postacujuci ... Ja tiez jazdim len ten a toto mozno niekedy ked budem potrebovat predbehnut vacsiu kolonu na okreske. Asi tak .
Presne tak. Akonahle stlacim TO tlacitko. Na display-i mi svieti zltym velkym SPORT a auto je zivsie aj riadenie je citlivejsie. Vcera som si to pri cca 400km jazde trosku sledoval ... Kym to nepreradi do 6-tky je to zivsie, potom uz pri dialnicnej rychlosti rozdiel nepoznas. Na druhu stranu, jazda po okreskach resp. meranie na prejdenu vzdialenost je o poznanie rychlejsie s tymto rezimom - prejdena vzdialenost v rezime NORMAL vs SPORT. Proste Ti to dovoli tocit. A ked to das do manulneho rezimu a sam si v SPORT rezime radis, je to este trosku lepsie. Aj zrychlenie zo stopky alebo krizovatky je zase plus pre SPORT rezim. Ale ako pisal kolega vyssie, normal je uplne postacujuci ... Ja tiez jazdim len ten a toto mozno niekedy ked budem potrebovat predbehnut vacsiu kolonu na okreske. Asi tak .
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016
Re: Drive mode
já mám stejně jako Hothead jen režim normal a sport,po přepnutí se mi na chvilku rozvítí napis sport a toť vše..zkoušel jsem to několikrát ale že bych pozoroval nějaké ostřejší reakce volantu,to teda ne ..u automatu je to jasný,řídící jednotka dovolí převodovce řadit ve vyšších otáčkách,ale výkon to určitě nezvedá..
Hyundai Tucson 1.7 crdi polar white 2015
Re: Drive mode
Ještě pro doplnění. Toto se píše na stránkách Hyundai jako jedna z funkcí při výbavě style.
Flex Steer / Drive Mode - možnost nastavení charakteristiky řízení / odezvy automatické převodovky
Flex Steer / Drive Mode - možnost nastavení charakteristiky řízení / odezvy automatické převodovky
HYUNDAI TUCSON 2.0 CRDI STYLE 100KW AWD WHITE SAND 3/2016
FIAT STILO 3 D 1.8 98 KW
FORD SIERRA 2.3 D 49kw r.v.1989 NEJHORŠÍ AUTO NA SVĚTĚ !!
prodáno do AAA ( omlouvám se novému majiteli )
FIAT STILO 3 D 1.8 98 KW
FORD SIERRA 2.3 D 49kw r.v.1989 NEJHORŠÍ AUTO NA SVĚTĚ !!
prodáno do AAA ( omlouvám se novému majiteli )
Re: Drive mode
tim se vše vysvětluje
Hyundai Tucson 1.7 CRDi
ex BMW 323i Cabrio
ex Ford Focus 1.6i 16V
ex BMW 320i Cabrio
ex Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia
ex Mazda 323F 1.6i 16V
ex Seat Ibiza 1.4
ex Opel Astra GL 1.6 Si
ex Fiat Ritmo 75 CL i.e.
ex Fiat 131 Supermirafiori 1400 TC
ex BMW 323i Cabrio
ex Ford Focus 1.6i 16V
ex BMW 320i Cabrio
ex Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia
ex Mazda 323F 1.6i 16V
ex Seat Ibiza 1.4
ex Opel Astra GL 1.6 Si
ex Fiat Ritmo 75 CL i.e.
ex Fiat 131 Supermirafiori 1400 TC
Re: Drive mode
Neviem, ako iné motorizácie, ale na mojej s automatom je TO (drive mode) tlačítko úplne najdôležitejšia vec na celom aute Bojím sa, že ho zoderiem. Jazdím v tom SPORT režime často. A doprial by som všetkým neveriacim "placebovcom" tiež okúsiť.
Tucson 1,6 T-GDi 4x4 PREMIUM,7DCT,white,10/2015
ex: ix35 1,7 CRDi STYLE,SMK,NAV,PNM
ex: ix35 1,7 CRDi STYLE,SMK,NAV,PNM
Re: Drive mode
Jsem rád, že jsi to taky potvrdil.schmidke píše:Neviem, ako iné motorizácie, ale na mojej s automatom je TO (drive mode) tlačítko úplne najdôležitejšia vec na celom aute Bojím sa, že ho zoderiem. Jazdím v tom SPORT režime často. A doprial by som všetkým neveriacim "placebovcom" tiež okúsiť.
Je ale asi pravda, že "zázračný" účinek to má asi jen u toho automatu.
A v režimu SPORT jezdím také velmi často od té doby co jsem to poprvé vyzkoušel.
HYUNDAI Tucson 1,6 T-GDI HEV 4x4 AT N-Line Premium - Dark Knight
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353