Stránka 2 z 3
Napsal: 06 lis 2006, 00:00
od MartasZ
A že je to hnus
Napsal: 06 lis 2006, 12:03
od Davepic
Pravda na plechačich 14 bych si to taky nedokazal představit
Napsal: 06 lis 2006, 18:09
od Mr.Scully
Mam sice zimaky 14", ale hlinikovy. Na plechace bych tohle auticko nedal!
Neni to nic moc, ale ty alu i pres malou velikost nevypadaji spatne, jsou to originalky Hyundai a ty se mi libi.
Napsal: 07 lis 2006, 17:32
od Davepic
Tak to jo jde videt že mame stejny vkus...že by jseme to na plechače nikdy nedali
Ještě že Rezerva je taky elekrton.
Napsal: 08 lis 2006, 02:32
od MartasZ
Hmm.. já mám rezervu plechovou
No a samozřejmě, když sme nejvíc pospíchali minulej rok do Německa, tak mi na jižní spojce bouchla zadní guma, takže sem to musel rychle přeházet a museli sme frčet.. na celnici koukali docela divně.. hlavně teda Němci, ale pustili nás.. odvedla svoji práci dobře, ale vypadalo to.. no..
asi tak
Teď sem za ni teda rád, páč díky muzice už se mi tam větší nevejde a byla docela sranda když sem píchnul narvat do kufru tu sedmnáctku.. to je holt taková malá daň za trochu muziky
pneu
Napsal: 08 lis 2006, 10:16
od Simir
Tak jsem si sehnal pneu Kleber 195/50 R15, 82H i s elektron. diskem , 1000kč ks. Je to od borca co to měl na coupečku, které prodal. Viděl jsem fotky, hloubka dezénu je kvalitní, jezdil na tom 2 měsíce.
Jen jestli nebude problém s indexem nosnosti, v techničáku mám 86 , bude to problém ?
Napsal: 08 lis 2006, 12:13
od zz
MartasZi, něco podobného jsem zažil, když jsme s kámošem byli na dovče v Chorvatsku Tatrou 700. Při návratu jsem v Rakousku v noci na dálnici ve 170 na něco najel a probil zadní gumu a nádrž. Sedmistovka má malou rezervu, kufr byl plný, takže origo kolo skončilo na zadním sedadle mezi holkama. Ještě, že Tatra dávala do výbavy na defekt. kolo koženkový potah. A ta nádrž: RADA PRO VŠECHNY BENZIŇÁKY!Pokud se vám podaří udělat menší dírku do nádrže, jde to řešit na dojetí dobře rozžvýkanou žvýkačkou!
Napsal: 08 lis 2006, 15:55
od MartasZ
To o tý žvýkačce sem slyšel, takže na tom něco bude.. a jinak můžem bejt oba rádi, že nebouchla přední.. páč jak sem říkal.. dost sme pospíchali a i když se to nemá, zrovna v tu chvíli sem po tý jižní spojce letěl 180.. najednou rána a naštěstí byla asi po 100metrech možná víc.. fakt nevim benzínka, tak sem tam zajel a nestačil se divit.. páč hliníku nebylo vůbec nic.. guma byla pryč a zůstaly jen ty tuhý bočnice, na kterých to "normálně" jelo.. to sem konečně ocenil nízkoprofilový gumy s vyztuženýma bočnicema, fakt bomba... jo ale pak to sundat, to byla taky dobrá práce.. musel sem je odřezat flexou, jsou až moc tuhý
Napsal: 08 lis 2006, 18:34
od zz
Jo ta žvýkačka tam vydržela nejen cestu domů, ale ještě se na ni jezdilo asi týden, než se vyměnila nádrž. Měl jsem strach, že ji benzín rozpustí, ale právě naopak ztvrdla jako kámen a nepustila ani kapku. Dokonce ani benzín nebylo cítit.
Napsal: 08 lis 2006, 23:41
od MartasZ
To by se mělo dát do technický sekce
Ale ne.. je to dobrej a funkční nápad.. zajímalo by mě, jestli by to šlo i s Hubba Bubba
Napsal: 09 lis 2006, 13:56
od Lukino
Napsal: 09 lis 2006, 14:09
od zz
Napsal: 09 lis 2006, 14:56
od Simir
to není vejfuk ale výfuk
hoši spíše mi poraďte jak to mám s těmi koly
Napsal: 09 lis 2006, 15:54
od zz
Promiň.
Nejsem odborník na gumy, jen vím, že IN 86 je 530kg a 82 je 475 , což je docela rozdíl. Je to 220 kilo na celé auto. Myslím si,že těch 1900 kg , které vycházejí u 4 gum je na tvoje auto dost málo, nehledě už na ten průser, který by mohl nastat, kdyby se nedej Bože něco stalo
Napsal: 09 lis 2006, 16:14
od Felotron
V velkym technicaku mas i tento index... Takze nemusis nic vymyslet